באשקלון יודעים איך להציע נישואין למיועדת!



לא להאמין אבל גם לאשקלון הם מגיעים כבר לא מעט שנים על מנת להפתיע את המיועדת בהצעת נישואין מהסרטים!

צילום יחצ

ענבל ואבי הבעלים של Tiktak4u הצעות נישואין מיוחדות מספרים שהגברים באשקלון יודעים לעשות את העבודה ובאחוזים מסתבר שאשקלון מובילה במספר הפניות של מבקשי השירות הכי נחשק בעיני המיועדת, הצעת נישואין גרנדיוזית כמו שרק ענבל ואבי Tiktak4u יודעים להפיק.

שאלנו את ענבל בעלת העסק אם שווה לה להגיע מבנימינה לאשקלון להפיק הצעת נישואין והתשובה הייתה בהחלט כן! האשקלונים לא מתפשרים על איכות והם יודעים ש Tiktak4u זו הכתובת להצעת נישואין מושלמת.

ענבל: אמנם אנחנו בעלי ותק מאז שנת 2005 לזכותנו ובצניעות נאמר שאף אחד לא ידע לפני 15 שנה שיש עסק שמפיק הצעות נישואין וכיום אני מתמודדת עם עשרות רבות של מתחרים אבל לא ברמה של Tiktak4u כי בכל זאת 15 שנה להפיק הצעות נישואין בישראל ובחו״ל זה כבר לא עסק קטן...

אבי: למרות הנסיעה עד אשקלון בפקקים אני אוהב להגיע לאזור, יש לי משפחה גדולה בעיר המקסימה והרבה חוויות ילדות עם הדוד הדייג ששון חאבו ז״ל, הדודה מקיבוץ גברעם ולכן הגעה לאשקלון מבחינתי מתקבלת בברכה כי זה מחזיר אותי לילדות.

ענבל ואבי בני 45 ועדיין עובדים 24/7 ביחד ומגיעים לכל אירוע הצעת נישואין...

ענבל: אני לא יכולה לוותר על ההרגשה, זו כבר התמכרות לעמוד ולצלם את הזוג ברגע הכי מרגש שלו ולרוב אני דומעת מהתרגשות.

אבי: אני חושב שמי שאין לו את האהבה ואת הרגש אינו מתאים להפיק אירוע הצעת נישואין! יש הרבה שנכנסו לתחום כי הם חושבים שזה כסף קל וזה בכלל לא!
אנחנו עוזבים את הבנות שלנו בבית ויוצאים בשעות הערב/לילה לעבוד בתנאי שטח וסבלות, בכל תנאי מזג האוויר ובכל ימות השנה. זה לא פשוט כלל אבל אנחנו מלאים בסיפוק מהעשייה שלנו וזה מה שדוחף אותנו קדימה כל הזמן.

אז איפה אתם רואים את עצמכם עוד 10 שנים מהיום עם העסק הזה?

ענבל: עוברים לאשקלון חחחחח סתם... טוב לנו בבנימינה ... אבל עכשיו ברצינות כבר היום יש לנו צוותים ביבשת אירופה ובעיקר באיי יוון, בעתיד אנחנו חושבים לגור בקיץ בכרתים ועדיין בישראל העסק יופעל במסגרת משפחתית, כמו שעד היום דאגנו ש Tiktak4u יהיה עסק משפחתי שפועל ברגש ובאהבה וביחס אישי חמים.

אז מתי אתם שוב מגיעים לאשקלון לעשות הצעת נישואין?

אבי: שבוע הבא אנחנו כאן בחצר של בית הורי החתן העומד להציע, אבל אני לא יכול לספר יותר כי באשקלון השמועה מיד מתפשטת וההפתעה כבר לא הפתעה חחח.

אז אם אתה אשקלוני שחושב בקרוב להציע נישואין למיועדת והגעת אלינו בעקבות הכתבה תקבל מאיתנו מתנה שתשדרג לך את ההצעה פלאים!

לפרטים אתם מוזמנים להכנס לאתר שלנו ולבחור את ההצעה שהכי מתאימה לך.

בחר הצעת נישואין באשקלון

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה