בונים פרגולות רק עם פרגוליין



במדינה חמה כמו ישראל אין זה מפתיע שהפרגולות כל כך נפוצות. ניתן למצוא בתים בהם ישנה פרגולה בחניה, במרפסת ועל הגג כי פרגולות מתאימות במיוחד לצורך הגנה מהשמש, קירור האזור ויצירת פינת ישיבה נוחה

בפעם הראשונה שאנו מזמינים פרגולה, לרוב נצטרך להתחיל לחפש בוני פרגולות, להזמינם לביתנו ולקבל הצעות מחיר. על מנת לקצר את זמן החיפושים ולהבטיח שתוכלו למצוא את המחיר המשתלם ביותר קם פורטל פרגוליין, המאפשר השוואת מחירים מהירה.

קצת על פרגולות

כידוע לכל, פרגולה הינה מבנה דמוי סוכה שלרוב פתוח המספק פתרונות הצללה. יחד עם זאת ישנן פרגולות תלויות בהן כמעט או אין בכלל עמודים על הרצפה והפרגולה לא תופסת שטח מין הרצפה. את הפרגולות ניתן לבנות בעזרת אלומניום, ברזל, ניתן לבנות פרגולה מתקפלת, פרגולה חשמלית ועוד אך הפרגולות הנפוצות ביותר בישראל הינן פרגולות העשויות מעץ.

סוגי פרגולות עץ

ישנו מגוון רחב של פרגולות עץ שהפכו לנפוצות ביותר בישראל ולא בכדי, פרגולות העץ לרוב יהיו זולות יותר, הן יפות יותר ומאפשרות בניה מהירה. סוג העץ הנפוץ ביותר לבניית פרגולות כיום הינו עץ אורן הידוע במחירו הנמוך ועמידותו ארוכת הזמן יחסית. עצים נוספים בהם ניתן לעשות שימוש בעת בניית פרגולות הינם עץ גושני, עץ אלון, עץ סינטטי ואף ניתן לבנות פרגולות מעץ במבוק או לצבוע את פרגולת העץ כך שתהיה לבנה. שיטות בניית הפרגולות משתנות בין שימוש בקורות המחוברות בשטי וערב, פרגולה עם גג רעפים, פרגולה עם קורות הצללה דקות ועוד.

חשיבות הבחירה בבעל מקצוע אמין

כאשר מחפשים בוני פרגולות לצורך בניית פרגולה מכל סוג, מומלץ לבחור בבעלי מקצוע בעלי ניסיון ובעלי המלצות מכיוון שמתחת לפרגולה ישהו אנשים, רכבים או ציוד יקר ומכיוון שהפרגולות חשופות לשינויי מזג האוויר, לרוחות ואף למגע אדם יש להרכיבן בצורה המקצועית ביותר על מנת למנוע סיכונים. פורטל פרגוליין מקשר אל הפונים אליו רק בעלי מקצוע אמינים, בעלי המלצות וניסיון.

השוואת מחירי פרגולות

מחירי פרגולה מעץ לדוגמא, עשויים להשתנות מקצה לקצה בין בעלי מקצוע שונים. מהסיבה שאין לשוק זה תמיד מחירים מוסדרים, מומלץ תמיד לבצע השוואת מחירים לפני שסוגרים עסקה לגבי בניית פרגולה עם בעל מקצוע. החיפוש אחר בעל מקצוע אמין ומתאים יכול להיות ארוך ומייגע אך על ידי פניה לפורטל פרגוליין תוכלו לקבל במהרה מספר הצעות מחיר מכמה בעלי מקצוע שונים מצפון ועד דרום. לאחר קבלת הצעות המחיר כל שנותר לכם לעשות הינו לעבור על מפרטי ההצעה, להשוות בין המחירים ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם. מעבר לחיסכון הרב בזמן שניתן לקבל באמצעות פורטל השוואת המחירים, תוכלו גם לעיין באתר הפורטל על מנת לקבל מידע מקיף על סוגי פרגולות פחות נפוצות שאולי יתאימו לביתכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה