בכירי האיחוד האירופי מעוניינים בשת"פ ישראלי



משלחת של ראשי רשויות בכירים מהאיחוד האירופי הגיעו השבוע לישראל במטרה לבחון שיתופי פעולה טכנולוגיים לקידום תושבי הערים

צילום : מרכז שלטון מקומי

במסגרת כך, התארחה המשלחת אצל יו"ר מרכז השלטון המקומי, וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס במשרדי מרכז השלטון המקומי בישראל.

המשלחת האירופית מנתה ראשי ערים ומחוזות ממדינות שונות החברות באיחוד האירופי דוגמת פולין, ספרד, צרפת תורכיה ופינלנד שהגיעו ללמוד מישראל ומהשלטון המקומי בפרט על ערים חכמות, חדשנות , חקלאות חכמה והיי- טק. חברי המשלחת הדגישו את הצורך בהכנסת טכנולוגיות לניהול המשאבים היומיומי מתוך מטרה לפעול בקיימות, יעילות וכלכליות.

לאור הפוטנציאל הגדול בשיתופי פעולה שונים בין הגופים, הזמין ביבס את חברי המשלחת ואת יתר הנהלת הארגון לבקר בכנס מוני אקספו שיתקיים בתל אביב בפברואר 2020 ופירט על ייחודו וחשיבותם של קיום הכנס לצד תערוכת החדשנות המוניציפאלית. עוד הציע ביבס לקיים סמינרים משותפים עם ועדת האזורים בנושא של ערים לומדות המתפתח ותופס תאוצה בישראל .

נציג הועידה הבלגי שיתף על מעורבותה של ועדת האזורים בנושאים בעלי חשיבות מוניציפלית כגון פיתוח כלכלי ומעורבות צעירים ונשים בפעילות מנהיגותית ובשלטון המקומי וביקש לבחון אפשרויות נוספות לקידום תהליכים לרווחת התושבים יחד עם השלטון המקומי בישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה