בנייה קלה בפנל מבודד



מבנים אשר בנויים מפאנל מבודד אינם נדירים כפי שהיו בעבר, וניתן לראותם במקומות רבים ברחבי הארץ כאשר היתרונות בבניה מסוג זה הם רבים

צילום: יח"צ

בנייה קלה בפנל מבודד מאפשרת לבנות מבנים, חדרים, חיפויים ופרגולות ברמת דיוק גבוהה והחומרים שמרכיבים את הפאנלים הפכו את תהליך הבניה למהיר ופשוט ועל כן גם למבוקש מאוד בתחום הנדל"ן.

להכיר את סוגי הגימור

ישנן רמות גימור שונות של בנייה קלה בתחמי חקלאות, מסחר, אחסון וגם לצורכי מגורים. ההבדלים בין היעדים השונים הוא בעיקר ברמת הגימור של העבודה:

  • מבנה שיוקם למטרת מגורי אדם יהיה ברמת גימור מושלמת ואיכותית ביותר.
  • מבנים שמיועדים לאחסון או לבעלי חיים יהיה ברמת בידוד מינימלית וייצורו מחומרים כמו פח וברזל.

החידוש הגדול בתחום הוא השימוש בפאנל שממולא בחומר בשם פוליסטירן שמציע רמת בידוד גבוהה במיוחד ובנוסף גם רמת גימור גבוהה. 

מהו פוליסטירן

הפוליסטרין הוא חומר תרמופלסטי שמסוגל לכלוא כמות גדולה של אוויר, מה שמביא לרמת בידוד גבוהה ואיכותית. פנל פשוט בעובי של 7 ס"מ הוא שווה ערך לבלוק איטונג בעובי של פי חמישה, מה שמסביר את הנהירה לשימוש בחומר החסכוני והקל בבניה בכל רחבי הארץ. השינוע של הפאנלים הוא קל ופשוט ואין צורך לעשות שימוש בכלי רכב כבים או לזהם את הסביבה, גם ההקמה נעשית ברובה במפעל ואל השטח מגיעים חלקים שלמים שכל מה שנותר הוא להרכיבם.

פוליסטירן עמיד במים באופן מוחלט והוא גם ישמור על טמפרטורה קבועה בתוך המבנה. למעשה, אין כל סיבה לחשוש מפגעי מזג האוויר והפאנל עומד בתקנות המחמירות ביותר שקיימות. הוא אינו רעיל וגם במקרה של שריפה לא יפגע במי שמתגורר במבנה.

בניה קלה ומהירה

ייצור של פאנל מבודד עבור בנייה קלה בפנל מבודד הוא פשוט וקל וזו אחת הסיבות שהבניה היא מהירה מאוד, אין עוד צורת בקדיחת יסודות עמוקים בקרקע וניתן להקים את המבנה על גבי משטח בטון יציב או להשתמש בפאנל על מנת לסגור חדרים, מרפסות, חדרי שמש וגם הקמה של חדר על גג הבניין. היות שמדובר על בניה מהירה, ניתן להתחיל לעשות שימוש במבנה בהקדם בניגוד לבניה המסורתית שלוקחת חודשים ארוכים. את רב הבניה מבצעים כאמור במפעל אשר מייצר את הבלוקים המורכבים וזאת על פי תכנון אדריכלי מפורט ומדוקדק. את ההרכבה הסופית מבצעים בשטח ומדובר על שיטת בניה נקייה ושקטה יחסית כך שאין אפילו צורך לעבור דירה במקרה של שיפוץ. הפאנלים מאפשרים עיצובים ברמות שונות כך שגם הקו העיצובי לא יפגע.

חברת אלופי הברזל משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לעובדים המקצועיים להרכיב פאנלים מאלומיניום אשר צבועים בשכבה עבה של צבע אבקתי. דבר זה נותן מגוון של אפשרויות לעיצוב של החללים. ניתן גם להרכיב פאנלים שחלקם הפנימי עשוי מלוחות עץ לקבלת עיצוב חמים וכפרי יותר.  לפרטים נוספים והצעת מחיר כנסו: https://ironchampions.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה