גבות מלאות למראה טבעי יותר



הגבות מסייעות לנו להביע את רגשותינו. הן יכולות להביע זעם, כעס, כאב, שמחה, ציפייה או עצב. הגבות חשובות יותר עבור כל אישה, ולא לחינם משקיעות הנשים שעות אצל הקוסמטיקאית כדי להיטיב את מראה הגבות שלהן. אבל אם בעבר ניסו הנשים למרוט את גבותיהן, כך שייראו דקיקות עד כמה שניתן, הרי שהיום המראה הטבעי והבריא יותר של הגבות חוזר לאופנה. גבות מלאות הן הגבות הטבעיות ביותר של האישה, והייחודיות שלהן היא שמאפשרת לקוסמטיקאית לעצב אותן באופן הטוב ביותר

יחצ

מה גורם לאובדן הגבות בקרב נשים?

קיימות סיבות שונות שעלולות לגרום לנשים לאבד את הגבות. אובדן גבות נובע פעמים רבים משינויים הורמונליים שעוברת האישה לקראת גיל המעבר, תופעה של התקרחות או בעיות בדלילות השיער. ישנם מקרים שבהם אובדן הגבות מעיד על בעיה רפואית, דוגמת בעיה בבלוטת התריס.

אז מדוע להתערב בדרך הטבע ולהשתיל גבות?

יש שיגידו שאין כמו המראה הטבעי, גם אם הגבות לא בדיוק מלאות. העניין הוא שמראה הגבות חשוב לנשים רבות. גבות דלילות ובלתי בריאות פוגעות בביטחון העצמי של האישה, ויש נשים שאף מתביישות לצאת אל הרחוב או להיראות באירועים חברתיים. הן מרבות להסתיר את הגבות הדקיקות שלהן באמצעות כובעים ומשקפיים בעלי מסגרת עבה, ובלבד שייראו כמה שפחות את המחסור בשיער. כמו כן, ישנן נשים שצובעות גבות, על מנת לנסות ולהעניק להן מראה "מלא" יותר, אך כאשר השיערות הטבעיות חסרות, הן לא מצליחות להשיג את המראה הטבעי הרצוי. השתלת גבות בטורקיה באה לפתור את הבעיה הזו ולהחזיר לנשים את המראה שאבד להן. זוהי הזדמנות נהדרת לקבל בחזרה את שיער הגבות החסר, ולשפר את המראה החיצוני החשוב כל כך לכל אישה בכל גיל.

איך מבצעים השתלת גבות?

השתלת גבות בטורקיה מתבצעת בשיטה מתקדמת ומקצועית. הרופא המתמחה בהשתלה, בוחן את זקיקי השיער על מנת להעניק להם את התכונות הגנטיות הטובות ביותר, על מנת שתכונות אלה יוכלו להישאר גם אחרי ההשתלה. השיטה מבוצעת בהרדמה מקומית ואינה משאירה צלקות או סימנים כלשהם על הפנים. מכיוון שאזור הפנים הוא אזור רגיש לכל כאב, חשוב לבחור איש מקצוע איכותי על מנת לבצע את תהליך השתלת הגבות.

אצל מי ניתן לבצע השתלת גבות?

חולמת על גבות מלאות ויפהפיות כמו פעם? הכירי את המרפאה של ד"ר עלי אמרה, המציעה מגוון רחב של טיפולי השתלות שיער, ובינהם גם השתלת גבות. לד"ר אמרה ניסיון רב בכירורגיה פלסטית וגם בביצוע השתלות שיער וגבות. ד"ר אמרה מלווה את המטופלים שלו באופן אישי ומשתמש בטכניקות מתקדמות ועכשוויות על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. כמו כן, ד"ר אמרה הוא הרופא הטורקי היחיד שלחבר בארגון ABHRS המוסמך להשתלות שיער.

כדי להיות יפה צריך לטוס לטורקיה

המרפאה של ד"ר אמרה נמצאת בטורקיה. מדובר במרפאה מקצועית המלווה את המטופלת שלב אחר שלב. בשלב הראשון המטופלת נוחתת באיסטנבול. בנמל התעופה הזה אוסף אותה נהג מטעם הקליניקה ומביא אותה לבית מלון איכותי של 5 כוכבים. לאחר ארוחת הבוקר בבית המלון, יסיע הנהג את המטופלת לקליניקה לצורך קבלת ייעוץ רפואי וקבלת כל המידע האפשרי על הטיפול העומד להתבצע. בשלב הבא מתבצעת השתלת הגבות, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובמכשור רפואי מתאים. בסיום הטיפול, נלקחת המטופלת לבית המלון לצורך התאוששות. בשלב הבא מגיעה המטופלת למרפאה על מנת להסיר את התחבושות ולחטא את הפצעים. בסיום הפרוצדורה מסיע הנהג את המטופלת בחזרה לשדה התעופה, על מנת שתוכל לעלות על המטוס בחזרה לישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה