גם שוק דיו למדפסות, מלא במתחרים שכולם נלחצים על כיסו של הצרכן. צרכני דיו עבור מדפסות, אינם מבינים לפעמים את תהליכי ייצור הדיו ובאיכות של ראשי הדיו ולכן, הם חשים לפעמים חסרי טונים והם רוכשים ראשי דיו מהחנות הראשונה שהם פוגשים או מהמוכר שאליו הם רגילים לרכוש ראשי דיו כבר שנים. צרכנים אלה, אינם מעלים בדעתם את האפשרויות הנוספות שעשויות לסייע להם ברכישת ראשי דיו איכותיים ואפילו זולים יותר מהמחיר שהם משלמים עד היום

צילום : pixabay

למעשה, אופן ייצור דיו למדפסת, מעיד הרבה על האיכות של הדיו. שיטת הייצור תלויה גם בפס הייצור המקצועי. למשל אנשים שמעדיפים לחסוך באמצעות מילוי דיו באופן עצמאי, נתקלו לא אחת, מה המשמעות של מלוי ראש דיו מקצועי או חובבני. כאשר אנשים רבים מסתבכים במילוי עצמי של ראשי הדיו, הם יפגמו באיכות הדיו ובאיכו התוצאה , כאשר נייר ההדפסה יוצא מן המדפסת.

איכות ההדפסה של ראשי הדיו הינה גבוהה

לכל מדפסת יש את סוג דיו למדפסת שלה. למשל, איכות הדיו של מדפסת הפועלת על ראשי דיו, תהיה גבוהה יותר. כדאי כי תשקלו את ההיבטים של המוצרים השונים, לפני שתקבלו החלטה סופית. במידה ואינכם יודעים מהיכן להתחיל, מומלץ לפנות לחברות שפועלות בתחום ולהתייעץ עמן. כאשר אנשים משתמשים שנים במדפסת, הם כבר לומדים להכיר את הסוגים השונים של ראשי הדיו ואז, הם פשוט מקבלים תובנות, לגבי רכישה נכונה של ראשי הדיו עבור המדפסת שלהם.

על תתפשרו על איכותם של ראשי הדיו עבור המדפסת שלכם

כאשר אתם רוכשים ראשי דיו מקוריים עבור המדפסת שלכם, תוכלו להיות בטוחים,שיש לכם מוצר שמתאים למדפסת שלכם ואף לא יגרמו לה כל נזק. ישנם אנשים שמדפיסים תמונות יותר מאש מלל ולכן הם יהיו חייבים בהדפסה איכותית. למרות שרכישת ראשי דיו זולים יותר למדפסת, עשויה להיות מפתה, אך אם אתם מעוניינים באיכות או אם העבודה שלכם כרוכה בהדפסות איכותיות, יש לרכוש ראשי דיו מקוריים עבור המדפסת שלכם.

הגודל כן קובע במחיר ראשי הדיו למדפסת

לפעמים המחיר של ראשי דיו למדפסת יכול להיראות לכם גבוה, אבל במקרים רבים, מדובר על כמות גדולה יותר של דיו ולכן, מומלץ להתמקד בכמות המילי ליטרים שקיימת במחסנית הדיו. צרכנים מדווחים על מקרים ששתי מחסניות הדיו נראות זהות לחלוטין מבחינת הגודל, כאשר על ראשי הדיו החלופי  רשום מחיר זול יותר בהרבה מאשר על ראש הדיו המקורי. כאשר תסתכלו טוב יותר, תבחינו כי למעשה מדובר בראש דיו שהוא גדול יותר ומכיל כמות גדולה יותר של דיו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה