דירות נופש מפנקות באילת



כמה אנחנו מחכים לרגע הזה שנארוז מזוודה, נשאיר את כל טרדות היום יום מאחורינו, ונסע לחופשה מפנקת

צילום 123RF

כל אחד אוהב את החופשה שלו קצת אחרת, אחד מעדיף לטייל, השנייה מעדיפה בטן גב ליד הבריכה, אבל אין ספק שכולם אוהבים את החופשה שלהם הכי מפנקת! ומה יותר טוב מאשר לבלות את החופשה שלכם בדירת נופש מעוצבת ומאובזרת עם כל הפינוקים הכי שווים שיש? אין יותר טוב מזה. חופשה באילת היא חוויה שיש בה הכל: טבע משגע ביופיו, חוף ים מושלם, אווירה, מקומות בילוי ומסעדות, קניונים (ללא מע"מ!), ספורט אתגרי ועוד. מה הפלא שתיירים רבים מגיעים מכל העולם לנפוש באילת? אם אתם רוצים לשדרג את החופשה שלכםדירות נופש באילת הן החופשה האידאלית עבור כל מי שרוצה חופשה באווירה קצת אחרת.

 

דירות נופש באילת – למי זה מתאים?

דירות להשכרה באילת יכולות להתאים למגוון של חופשות, כאשר למעשה כל אחד יכול למצוא כאן משהו בשבילו. דירות באילת הן דרך מצוינת ליהנות מכל מה שיש לעיר היפה והמיוחדת הזו להציע.

  • משפחות בכל גודל: אחד היתרונות הבולטים של דירות באילת הוא המגוון הרחב של האפשרויות שיש להן להציע מבחינת כמות האנשים שיכולים להתאחר בה. בעוד החדרים ברוב בתי המלון הינם קטנים ואפילו אפשר לומר צפופים, ומספר האנשים שיכולים להתארח בחדר אחד הוא מאוד מוגבל, דירות נופש באילת לעומת זאת, מציעות לכם קשת רחבה יותר של אפשרויות. ישנן דירות בגדלים שונים, המתאימות לכמות גדולה של אורחים. בעוד בבית המלון תאלצו לשכור מספר חדרים, ולא לשהות יחד, דירות נופש מפנקות באילת הן מרווחות ומאכלסות את כל המתארחים יחד.
  • קבוצת חברים: בא לכם לרדת לאילת עם כל החברים שלכם יחד, בין אם מדובר בכמה משפחות של חברים או שאתם חבר'ה שמארגנים חופשה יחד, דירות נופש מושלמות עבורכם. גם יותר מרווחות ויש אפשרות ליותר אורחים, וגם תזכו ליהנות מפרטיות ושקט, שהם לפעמים מצרך נדיר בבית מלון רועש עם מלא ילדים.
  • זוגות: לפני רגע כתבנו כי דירות נופש באילת מתאימות למשפחות וקבוצות, אבל בנוסף ציינו כי ישנו מגוון של דירות נופש והן מתאימות לכל אחד. קיימות דירות נופש קטנות ואינטימיות יותר. כאן תוכלו ליהנות מיתרון בולט נוסף של דירות הנופש והוא הפרטיות! במיוחד אם אתם זוג שרוצים שקט ושלווה, ולא להיתקל במאות אנשים ומשפחותיהם כל פעם שיוצאים מפתח החדר, כמו בבתי המלון למשל.
  • כל מיש אוהב לבשל לעצמו את האוכל, או שבא לו לחסוך בהוצאות על מסעדות יקרות ולא מתחשק לו לאכול ג'אנק פוד כל היום. אנשים רבים מעדיפים להכין לעצמם את האוכל, וזה חלק בלתי נפרד מהבילוי שלהם. אפשר לעשות על האש עם החברים והמשפחה או להזמין משלוח אם לא בא לכם לצאת - תרגישו בבית.
  • מסיבות ואירועים: דירות להשכרה באילת מושלמות עבור כל אירוע שתרצו לציין עם קבוצת אנשים או בכלל, כך למשל: הצעת נישואין, מסיבת רווקים או רווקות, מסיבת שחרור או מסיבת גיוס, מסיבות סיום תואר וכן הלאה. דירות נופש באילת מאפשרות לכם לחגוג כל מה שבא לכם עם מי שבא לכם וליהנות מהאווירה הייחודית והנוף המרשים של העיר וזאת מבלי להיחשף אל כל התיירים והמטיילים. הדירות ממוקמות בסמוך לאזורי מגורים, שהם שקטים יותר, ובנוסף, בקרבתם תמיד קל למצוא מכולת שכונתית, סופרמרקט וכולי. כל אלו הופכים את החוויה למאוד נוחה, מפנקת ומשתלמת.
  • עלויות: זה ידוע כי עלויות של חדרים במלון באילת הן גבוהות, ועל זה תוסיפו את מחירי הכניסה לאתרי בילוי שונים, אוכל ומסעדות, קניות, נסיעות ועוד – הגעתם לסכום רציני שיכול להיות כבד, במיוחד אם יוצאים לנופש בעונת השיא. דירות נופש באילת הן בעלות מחירים אטרקטיביים יותר, ובמידה וחולקים את התשלום עם שאר כמה בני משפחה או חברים, אין ספק שזוהי חופשה משתלמת מאוד.

 

למה דווקא אילת?

כי אילת זה להרגיש בחו"ל אבל להיות בבית. כיום עם הכבישים החדשים, מדובר בנסיעה קצרה או טיסה מהירה ואתם בעולם אחר. את הנוף שיש באילת, ואת האווירה המיוחדת, לא תמצאו בשום מקום אחר בעולם. מלבד זאת, תמיד כיף וטוב לתרום לכלכלה ולתיירות הפנים. אילת גם מציעה קשת רחבה של אטרקציות, ויש בה הכל מהכל בשביל כל אחד:

  • אחד השילובים המרתקים של נוף מדברי עם ים קריר, ואת האפשרות לצלול באתרי צלילה מהיפים בעולם.
  • טיולים מדבריים בטבע, אירוח בדואי וכן הלאה. כל חובב טיולים וגם מי שמעדיף טיולים רגליים בקטנה, יכול ליהנות.
  • אטרקציות לילדים בשפע, המצפה התת ימי, קניון הקרח, חופים מושלמים, בריכות, טיילת ומה לא? הילדים שלכם לא ישתעממו לרגע.
  • אילת הולכת ומתפתחת, וכיום ניתן למצוא בה מסעדות מעולות ומקומות בילוי שווים ביותר, בין אם בא לכם לשבת בפאב טוב או לרקוד עד השעות הקטנות – יש פה הכל.

חופשה נעימה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה