דרושים עובדים בהייטק



גם אתם עדיין מתלבטים בשאלה איך להחליט מה ללמוד?
ההייטק, התחום המשגשג ביותר בכלכלה הישראלית והעולמית, רק הולך וגדל. הגדילה הזו יוצרת ביקוש גדול לעובדים מוכשרים. ולכן, ארגונים מתחילים לגייס לשורותיהם יותר ויותר עובדים שעברו הסבות מקצועיות בקורסים קצרים

https://123rf.com

כאן נכנס לתמונה האקריו, המרכז ללימודיי הייטק שמבטיח לבוגרים שלו עבודה בסיום הקורס.

מכירים את האנשים האלה שעובדים במשרד יוקרתי שצופה לנוף משוגע של תל-אביב, ארוחות קייטרינג או "תן ביס" מפנק ועל המשכורת שלא אדבר...? יצא לך לחשוב שגם אתה רוצים לחוות את כל הטוב הזה כשאתה קם לעבודה? אז חדשות טובות! בהייטק מחפשים עובדים בדיוק כמוך. כל מה שנשאר לך זה להחליט מה מתאים לי ללמוד, מתוך מגוון הקורסים ש- HackerU מציע ותוך כמה חודשים תוכל למצוא את עצמך מגשים את החלום הקרייריסטי שלך.

במחצית שנת 2019, פרסמה חברת אתוסיה דו"ח עם חדשות מאוד אופטימיות לגבי הענף. על פי הדו"ח לא רק שהביקוש לעובדים בהייטק הולך וגדל, ספציפית ישנו גידול בכמות הנשים שמשתלבות בתחום. אם תבדקו נתונים משנת 2009, אז על כל עשרה בוגרים של תואר מדעי המחשב, הייתה בוגרת אחת בלבד. היום אנחנו מסתכלים על מספרים הרבה יותר מעודדים של כ-40% נשים (4 מתוך 10) בוגרות קורסים מקצועיים, מדעי המחשב והנדסה.

העלייה של הנשים בענף הייטק עלה במיוחד בתחומי השיווק והמוצר. נראה שנשים פונות יותר למקצועות יצירתיים מאשר טכניים, אבל לא רק. הצורך שלהן בתחומים האלו, הוביל גם לגידול בשכר שלהן בתחומים הללו ומנהלות בכירות ירוויחו יותר אפילו ממנהלים בכירים.

אם בעבר כתנאי סף לקבלה להייטק, היית צריך לעבור תואר מפרך של 4 שנים, הרי שהיום על רקע השינויים בכלכלה הגלובלית והמקומית, ישנו מחסור בעובדים איכותיים בתפקידי פיתוח וחומרה. זו הסיבה שהמעסיקים התחילו לפנות למרכזי לימודים שמכשירים עובדים תוך כשנה.

אז כשאתם שואלים את עצמכם מה מתאים לי ללמוד, כדאי שתתמקדו בתחום ההייטק המפנק. ב- האקריו תוכלו לבחור בין מגוון רחב של קורסים. החל מתחומי יצירה כדוגמת שיווק דיגיטלי, עיצוב גרפי, אנימציה בתלת ממד ואפילו גיימינג, דרך תחומי הסייבר וניהול הרשתות ועד תחומי פיתוח ותכנות כמו בניית אתרים ופיתוח אפליקציות.

מעבר להליך הכשרה פרקטי שמכין אותך לשוק העבודה, ב- HackerU, יש גם מחלקת השמה שמכינה את הסטודנטים בצורה הטובה ביותר לשלב המלחיץ ביותר – ראיונות העבודה. מעבר לסדנת כתיבת חיים והכנת תיק עבודות (תלוי בקורס), הסטודנטים גם עוברים סימולציות לראיונות והכנה לכל מקום עבודה שהם מגיעים אליו.

אז אתם יכולים להפסיק להתלבט בשאלה איך להחליט מה ללמוד ולהתחיל ללמוד מקצוע בהייטק. ענף שבו הדרישה לעובדים לא תסתיים אף פעם והתנאים בו הכי מפנקים שיש. קורס קצר ותוך כשנה אתם עם קריירה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה