האתר החדש של פורטל השלטים עלה



כמעט כל עסק וגם אנשים פרטיים רבים זקוקים מדי פעם לשירות של ייצור שילוט מסוגים שונים

depositphotos

השלטים יכולים לשמש אותנו למשיכת לקוחות אל תוך בית העסק על ידי הסבת תשומת ליבם, מיתוג העסק מבפנים ומבחוץ וגם לצורך העלאת מודעות לנושאים שונים בין אם בשימוש בשלטי חוצות או שלטים מוארים. במידה ואתם זקוקים לשלטים לצרכים שונים, כדאי לכם לבקר באתר החדש של פורטל השלטים שבין היתר, מאפשר לבצע השוואת מחירים בין חברות שילוט באזורים שונים בצורה מהירה ויעילה.

מהו פורטל השלטים?

פורטל השלטים מאפשר לכם, כמו בעבר, לבקר באתר החדש שלו ולקבל מידע רב בנושא השלטים השונים, מהן האפשרויות שמוצעות כיום בשוק בישראל ומידע בדבר החומרים וסוגי השלטים המוצעים. על ידי פניה לפורטל השלטים, בהודעה או בשיחת טלפון, תוכלו לקבל במהרה כמה הצעות מחיר שונות מחברות שילוט הפעולות בקרבתכם ולבצע השוואת מחירים מהירה ללא צורך בחיפושים ארוכים ברחבי הרשת או בשיחות טלפון מרובות.

כיצד השוואת המחירים מתבצעת בפועל?

כאשר אתם יוצרים פניה לפורטל השלטים, בין אם בטלפון או באמצעות שימוש בפלטפורמה של האתר, תוכלו לציין את אזור מגוריכם או האזור המבוקש, תבחרו את סוג השילוט לו אתם זקוקים ותוכלו לפרט בכמה מילים על דרישות מיוחדות כמו: מהו טווח הזמן שבו תהיו מעוניינים לקבל את השלטים מוכנים, מהי מטרתו, בין אם זה שילוט הכוונה, מיתוג או למטרת פרסום ועוד. לאחר שתצרו את הפניה אל הפורטל, תקבלו מספר הצעות מחיר שונות מחברות שילוט שונות ויהיה באפשרותכם ליצור קשר רק עם חברות השילוט המועדפות עליכם.

מה עוד יש באתר החדש של פורטל השלטים?

באתר החדש תוכלו ליהנות ממידע רב בנושא השלטים. באתר תוכלו למצוא עמוד מחירון הכולל את טווחי המחירים הממוצעים בשוק לסוגי השילוט השונים. בצורה כזו, תוכלו לדעת ולבחור לבקש הצעות מחיר מתוך ידיעה מה יהיו טווחי המחירים שאליהם אתם צריכים לצפות. מחירון השלטים איננו כולל רק את סוג השילוט אלא מפרט גם על שלטים למטרות שונות אשר עשויים מחומרים שונים, גדלים שונים וגם את מחירם של שלטים גנריים מוכנים כמו שלטי יציאה, שירותים, כניסה, חניה פרטית  ועוד. בנוסף, לכל סוג שילוט שונה יש עמוד משלו באתר בו תוכלו לקבל מידע בדבר תהליכי היצירה של השלטים ומידע בדבר האפשרויות העומדות בפניכם לגבי אופן הייצור של השלטים.

שלטים לעסקים

בקרו בפורטל השלטים החדש כדי ליהנות מהיצע המידע והצעות המחיר הזולות. בעלי עסקים יכולים ליהנות ממידע רב בדבר היתרונות השונים של סוגי השלטים השונים שכן בדרך כלל לא נרצה להחליף את השילוט בעסק באופן תכוף. בנוסף, במידה ואתם זקוקים לשילוט הכוונה, תוכלו ליהנות מפתרונות שמיועדים במיוחד לעסקים בין אם מדובר בשילוט הכוונה למשרדים, מסעדות, שלט לחנות ואף שלטי הכוונה מוארים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה