הטעויות הנפוצות שאת עושה עם בחירת שמלת הערב שלך



כשאת מוזמנת לאירוע חשוב – פרטי או עסקי, הדבר הראשון שככל הנראה עולה לראשך הוא השאלה מה תלבשי. אז מובן כי הבחירה הטבעית היא שמלה, אך מסתבר כי המון נשים נופלות בפח עם בחירת השמלה שלהן. רגע לפני שגם את רוכשת את השמלה הבאה שלך לאירוע אליו את מוזמנת, הכירי את הפחים שקל מאד ליפול בהם:

  shutterstock

1.רכישת שמלה מרשת אופנה גדולה

לאורך השנה את רוכשת עשרות פריטים מרשתות האופנה הגדולות. אותן רשתות מציעות מבחר מגוון של פריטים ובמחירים נוחים מאד. האם כדאי לרכוש שמלה לאירוע מיוחד ברשת שכזו? כנראה שלא. רק נסי לדמיין לעצמך את המבוכה הגדולה כשתגיעי אל האירוע, ואורחת נוספת תלבש את אותה השמלה כמוך. מנגד, כשתרכשי את השמלה אצל מעצבת פרטית, אין כל סיכוי כי תראי אורחת נוספת עם שמלה הזהה לשלך.

2.את שוכחת שאת אורחת, לא מארחת

חשוב מאד שתהיי מודעת לסטטוס שלך באירוע. כמארחת האירוע, הרי שתוכלי ללבוש את השמלה הנוצצת, הגרנדיוזית והמושקעת ביותר. עם זאת, במידה ואת אורחת באירוע, חשוב לשמור על קו אלגנטי, סולידי וקלאסי. ראשית, לא תרצי לגנוב את הפוקוס ממארחת האירוע, ושנית – שמלה שאינה תואמת את הסטטוס שלך כאורחת יכולה להצטייר כמעט מוגזמת.

3.בחירת שמלה שאינה הולמת את עונת האירוע

גם אם שמלות קצרות הן השמלות שהכי מחמיאות לך, חשוב שלא תבצעי את הבחירה שלך על "אוטומט". הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את השמלה בהתאם לעונת האירוע. כך לדוגמא, במידה והאירוע אליו את מוזמנת נערך בחורף, חשוב שתבטיחי שמלה שגם תחמיא לך וגם תחמם אותך. מנגד, באירועי הקיץ יהיה מומלץ לבחור שמלות ערב מבדים נושמים ודקים יותר.

4.את מוותרת על הנוחות לטובת הנראות

ישנה אגדה אורבנית שאומרת כי בכדי להיות יפה צריך בהכרח לסבל. אגדות בנפרד ומציאות בנפרד. תוכלי ללבוש את שמלת חלומותיך ועדיין לחוש בנוחות. לא אחת נאמר כי את הכי יפה כשנוח לך, ואין נכון מזה. שמלה שתחושי בה לא נוח תגביל אותך בתנועתך, תציק לך ותגרום לך לחוש בחוסר סבלנות לאורך כל האירוע. הבטיחי כי השמלה מספיק נוחה בכדי להיות שמלת האירוע שלך.

5.את רק מודדת את השמלה, לא מצטלמת איתה

וחשוב לא פחות הוא לצלם את עצמך בבוטיק השמלות. כידוע, כשאת מגיעה אל אירוע את גם מצטלמת המון ורוצה ליהנות מתיעוד מחמיא מאד. כשם שאת בוחנת את השמלה על גופך מכל זווית אל מול המראה, מומלץ מאד גם להצטלם עם השמלה. לעתים, ישנו פער בין איך שהשמלה משתקפת דרך המראה ובין הדרך שבה היא עוברת או לא עוברת מצלמה. חיסכי מעצמך תסכול מיותר, והבטיחי כי השמלה מחמיאה לך גם דרך עדשת המצלמה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה