המדריך המלא לבחירת מחליק לשיער



מספר גדל והולך של נשים מבצעות באופן קבוע החלקת שיער. אצל חלק ניכר מהנשים, מדובר רק בפעולה המיישרת ומסדרת את השיער, שהוא גולש וחלק באופן טבעי. אצל אחרות השיער נוטה להיות מתולתל, כך שההחלקה באמצעות מחליקי שיער איננה רק לצרכי נוחות, אלא חשובה מאד כשלעצמה. מהי החלקת שיער וכיצד היא מתבצע? כיצד לבחור מחליק שיער שיענה בצורה הטובה ביותר לציפיות שלך?

החלקת שיער – מה זה ואיך זה מתבצע

החלקת שיער היא פעולה הגורמת לשיער להיות חלק וגולש. ואולם בניגוד למה שניתן לחשוב מלכתחילה, לא רק נשים מתולתלות או בעלות שיער מקורזל שחשקה נפשם בשיער חלק עושות החלקה, אלא גם נשים המעוניינות לשמור על שיער מסודר. הבחירה של מחליק לשיער, לפיכך, היא פונקציה של סוג השיער, כפי שיובהר בהמשך.

החלקת שיער יכולה להתבצע בכל תקופה קצובה, על ידי בעלת השיער עצמה, כעניין של שגרה מדי כמה ימים. בנוסף, ישנם בעלי מקצוע האמונים על ביצוע החלקה צרפתית או החלקה יפנית, שיש לחדש אותן בכל תקופה קצובה. מדובר בעבודה מקצועית, שבמובנים רבים משנה את המרקם של השיער. ואולם החלקה באמצעות מחליק שיער מתבצעת באופן עצמאי. נכון להיום, המבחר הגדול של מחליקי שיער מאפשר לרכוש את המכשיר הנכון, בהתאמה לסוג השיער.

 

 מחליקי שיער ווטליין

מחליקי שיער והתאמה שלהם לסוג השיער

למעשה, ניתן לקבוע בוודאות שאין מחליק מומלץ אחד שניתן להצביע עליו ולומר שהוא המכשיר האולטימטיבי, אלא ישנם סוגים רבים של מחליקים. חלקם בעלי לוחות החלקה רחבים יותר ובחלקם הלוחות צרים. בחלק מהמכשירים ניתן להגיע לטמפרטורות גבוהות, ובחלקם לטמפרטורות פחות גבוהות. חלק מהמכשירים יכולים לבצע פעולות אחרות, וחלק ממש לא.

ככלל, ככל שהשיער עדיו יותר, הטמפרטורה להחלקה צריכה להיות נמוכה יותר. אחרת השיער עלול להינזק. גם הרוחב של לוחות ההחלקה צריך להיות מותאם לסוג השיער. גם החומר שממנו עשוי המכשיר משתנה - יש מכשירים ממתכת ויש מכשירים שבהם לוחות ההחלקה הם קרמיים. בעניין הזה ההמלצה היא לרכוש מכשיר אך ורק לאחר בחינת ההתאמה שלו ולאחר התייעצות עם מומחה לדבר ואם אפשר – להתנסות במכשיר.

ככלל, בכל הנושא של החלקת שיער מומלץ להתייעץ עם מומחה לדבר ולהתאים את המכשיר הטוב ביותר עבור השיער הספציפי שלך. זאת, במטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר מצד אחד, ולהימנע מפגיעה לא מכוונת בשיער בעקבות פעולה שגויה מצד שני. אם יש לך עניין לרכוש מחליק שיער מומלץ שיתאים בדיוק עבורך – את במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת ואנשי המקצוע שלנו יסייעו לך בהתאמה של המכשיר הנכון ביותר עבורך.

נכתב באדיבות: WETLINE מוצרי שיער  | www.wetlinepro.co.il

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה