המדריך לבחירת מזוודה



נמל התעופה על שם בן גוריון מלא מאי פעם, ונדמה שכל עם ישראל אורז את מטלטליו ויוצא לחופשות בכל רחבי העולם. רגע לפני שאתם יוצאים את שערי הארץ אל החופשה הבאה, כדאי להקדיש תשומת לב לבחירת מזוודה מתאימה, כזו שתשמש לא רק לחופשה הקרובה, אלא, בתקווה, גם לחופשות הרבות (מאוד!) שיגיעו אחריה

pixabay

המזוודה המושלמת עבורכם

בדרך לבחירת המזוודה המושלמת עבורכם ישנם מספר אלמנטים עליהם תצטרכו לתת את הדעת:

  • סוג המזוודה – באופן כללי ניתן לחלק את סוגי המזוודות לשניים: מזוודות בד לעומת מזוודות קשיחות. המזוודות הקשיחות ישמרו על התכולה בצורה המיטבית ולא יהיו חשופות לנזקים כמו מזוודות הבד, אך מצד שני, רק מזוודות הבד יאפשרו את הפלא הזה בו דוחסים לתוך המזוודה הרבה יותר מכפי שנדמה שהיא יכולה להכיל – ובכל זאת מצליחים לסגור אותה.
  • גודל המזוודה – בעבר היתה נטייה לרכוש מזוודות ענק, שיספיקו לכמה שיותר בגדים וישאירו מקום לקניות בדרך חזרה, אך כיום, בעידן טיסות הלואו קוסט המגבילות פעמים רבות את גודל המזוודה המותר, עדיף להסתפק בטרולי קטנה אותה תוכלו להעלות איתכם למטוס בטיסות שלא כוללות כבודה, או לכל היותר במזוודה בינונית.
  • משקל המזוודה – עניין חשוב נוסף הוא משקל הכבודה שאתם נושאים עמכם, ולכן יש לבחור במזוודות קלות ככל האפשר, אך חשוב לשים לב שהקלות של המזוודה לא מגיעה על חשבון האיכות והעמידות שלה.

איך תוודאו שקניתם מזוודה טובה

בזמן שאתם עוברים את שרשרת הבידוק בדרך למטוס, מבקרים בדיוטי פרי או קונים קפה במחיר מופקע, המזוודות שלכם עוברות מסע לא פשוט בדרך לבטן המטוס, ועלולות ליפול, להיחבט ולהיזרק. חשוב מאוד לרכוש מזוודה חזקה, עמידה ויציבה על מנת לא למצוא את עצמכם מגיעים ליעד עם גלגלים שבורים, ידית קרועה ושלל הפתעות לא נעימות אחרות.

איך בוחרים מזוודה טובה? אחת הדרכים הבטוחות היא לבחור במזוודה של מותג מוכר ואיכותי, כגון דלסי, סמסונייט ועוד. רוב החברות המובילות מציעות אחריות בינלאומית לשלוש שנים לפחות, וכדאי גם לשים לב לעמידה בתקנים הישראליים והבינלאומיים, כפי שיצויין על התגית. נסו גם לקחת את המזוודה ל'נסיעת מבחן' ברחבי החנות, להרגיש אם הגלגלים נעים בצורה חלקה, אם ידית הנשיאה בגובה נוח, אם היא נפתחת ונסגרת בקלות ואם הנשיאה שלה נוחה ולא מסורבלת.

המראה והמחיר

אחרי שבחרתם בין מזוודות בד לבין מזוודות קשיחות, החלטת מה גודל המזוודה הרצוי ואפילו סימנתם כמה חברות פוטנציאליות, הגיע הזמן לבחור באמת. כאן מגיעות שתי שאלות חשובות הקשורות במראה המזוודה וכמובן במחיר.

ישנה חשיבות מסוימת לבחירת מזוודה שהמראה שלה בולט בשטח, על מנת שתוכלו לזהותה מיד במסוע איסוף הכבודה, אך אולי חשוב מכך הוא שתתאים לכל אחד מבני המשפחה לנסיעות רבות בעתיד. קחו זאת בחשבון בעת הבחירה. ולגבי המחיר – עצת הזהב שתתאים כמעט לכל קנייה: אל תתפשרו על איכות בשביל מחיר זול יותר, אך זכרו כי מזוודות יקרות אינן בהכרח איכותיות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה