במקום להידחס בצימר קטן או בחדר פצפון בבית מלון, אפשר לבחור בדרך אחרת. ישראלים רבים מעדיפים להשכיר וילת נופש למשפחות ולבלות חופשה בה יש מרווח ושקט לכולם, וליהנות מטיול משפחתי מהנה לכולם.

istock

היתרונות של וילות משפחתיות

בשנים האחרונות הוקמו יותר וילות נופש להשכרה, ונופשים רבים המטיילים עם משפחותיהם מעדיפים לבחור באפשרות של וילה למשפחה מאשר בחדרים קטנים בבית מלון. מעבר למרחב הגדול, ישנן פעילויות רבות שניתן ליהנות מהן בוילה עצמה. וילה לאירוח משפחות הנחשבת יוקרתית ואיכותית מציעה לרוב קולנוע ביתי, משחקי פלייסטיישן, עיסויים מקצועיים ועוד. וילות למשפחות מתאימים לכל משפחה ולכל גיל ומציעות מגוון רחב של פעילויות לילדים כמו מתקני שעשועים בחצר ומשחקים.

לא רק עשירים יכולים ליהנות מחופשה בוילה. וילות להשכרה למשפחות לרוב יהיו זולות יותר מאשר חדר במלון לכל המשפחה. בדרך כלל בבתי מלון משפחה גדולה תצטרך יותר מחדר אחד או להיכנס בחדר אחד צפוף. מה שלא מועיל לחוויה חופשתית מהנה. בוילות החדרים יהיו גדולים יותר, המטבח עצום ויש חצר במיוחד בשבילכם למנגל או לבריכה פרטית.

איך לבחור את הוילה המושלמת

כדי לבחור וילה משפחתית יש לתכנן מראש את מהות החופשה וגילאי הילדים. תצטרכו לבחור וילה המתאימה לבטיחות ילדיכם. אם מדובר בילדים קטנים שעדיין לא הולכים, חשוב שלא יהיו מקומות מסוכנים או מדרגות גבוהות שיקשו גם עליכם וגם על הפעוט. אם הילדים שלכם כבר בגילאים בוגרים יותר, חשוב לבחור בוילה שתתאים לצרכים שלהם, ולא לילדים קטנים יותר. למשל, לשים לב שאתם לא בוחרים בוילה עם מתקני שעשועים, אלא בוילה בה יש פלייסטיישן או סנוקר. עניין נוסף שעליכם לחשוב עליו הוא בחירת מקום הוילה. כדאי לשאול את חברי המשפחה מראש על האזורים המועדפים עליהם בארץ ולחפש מקום בארץ שכולם אוהבים כדי לתכנן מסלול טיולים ביחד. כך כל אחד מחברי המשפחה יכול ליהנות.

משפחה שכזו

חשוב לזכור כי לכל משפחה יש את האופי והעדפות שלה. יש משפחות שיותר אוהבות טיולים בטבע, משפחות המעדיפות חוויות אקסטרים וכאלו שיעדיפו חופשת בטן-גב. תמיד ניתן לשלב בין האטרקציות השונות כי לא תמיד כולם יסכימו לפעילות מסויימת ולמרות הכל, כל אחד הוא שונה בסופו של דבר. ישנה חשיבות רבה גם לגילאי הילדים. תחומי העניין של ילדים גדולים לא יהיו דומים לאלו של ילדים בגילאים נמוכים יותר. החוכמה היא למצוא פיתרון ההולם את כולם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה