חבילות נופש להולנד – החופשה המושלמת למשפחה עם ילדים



אירופה שואבת אליה מדי שנה אלפי ומאות אלפי תיירים ישראלים המעדיפים לבלות בה את חופשת הקיץ וחופשות החגים

יחצ

אירופה פופולארית ביותר לנופש ממגוון סיבות. ראשית אירופה קרובה לישראל, תוך מספר שעות טיסה בודדות אתם כבר נוחתים בחו"ל כשסביבכם נופים חדשים ירוקים, יפהפיים וקסומים. שנית כרטיסי הטיסה זולים יותר, ובדרך כלל ניתן לטוס ישירות לארץ המבוקשת.

אחת הארצות הפופולאריות למשפחות המחפשות יעד ליציאה לנופש בחו"ל היא הולנד. זוהי ארץ שטוחה ,מלאה במים ושטחים ירוקים, עם נופי טבע מרהיבים. ניתן בקלות, במהירות וביעילות לרכוש דרך האינטרנט חבילות נופש להולנד,כולל טיסות, מלונות ואטרקציות לילדים ולמבוגרים שיהפכו כל נופש בהולנד עם ילדים, לחוויה בלתי נשכחת.

למה כדאי לרכוש חבילות נופש להולנד ?

לא סתם הולנד הפכה ליעד מבוקש לנופש בקרב משפחות ישראליות, מאחר והולנד מציעה לכם מזג אוויר מושלם לטיולים, נופים ירוקים קסומים לטייל בהם, ביחד עם מגוון רחב ביותר של פעילויות בטבע לכל המשפחה, מגוון עצום של פארקים, מוזיאונים מעניינים ואטרקציות מיוחדות לילדים.

מקומות לינה בהולנד ?

כשאתם רוכשים חבילות נופש להולנד, אתם לא חייבים ללון במלונות יוקרתיים ויקרים. הולנד היא אחת הארצות הידועות בכך שהיא מציעה כפרי נופש נהדרים למשפחות עם ילדים, במחירים נוחים שמקלים מאוד על ההתארגנות והשינה. בנוסף ניתן לשכור מקום לינה באייר בי אנד בי. אפשר לשכור קרוואן ולטייל כי בהולנד תמצאו הרבה אזורי קמפינג בהם תוכלו לחנות בנוחות ללינת לילה ולקבל חיבור לחשמל, מקלחת עם מים חמים וגם חנות ומסעדה .

היכן מומלץ לבקר בחופשה בהולנד?

כמובן שאמסטרדם היא יעד מומלץ לבקר בו, עיר הבירה של הולנד מספקת מגוון אטרקציות לילדים ולמבוגרים, כולל מוזיאונים לצעירים, פלנטריום, מתקני שעשועים, פארקים ומסעדות ידידותיות למשפחות עם ילדים. אל תחמיצו את שייט הנהרות, חוויה מרהיבה ומהנה. מחוץ לאמסטרדם ניתן להגיע לשלל יעדים עם פראקי שעשועים כמו אפטלינג, דאונל, פארק החבלים פאן פורסט ועוד.

מומלץ לבקר גם במקומות המשלבים בילוי עם חווית התרבות ההולנדית, כמו כפר טחנות הרוח קינדרדייק, בו תמצאו עשרים טחנות רוח עתיקות בהן אפשר לבקר בפנים.

בארנהיים קיים מוזיאון פתוח מרתק לילדים ומבוגרים גם יחד, הממחיש את חיי ההולנדים במאה השבע עשרה, ואם תרצו בילוי של שייט תעלות נוסף בנופים מרהיבים, מחוץ לאמסטרדם ישנם ערים המספקות בילוי מהנה של שייט בתעלות לתיירים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה