חוששים באמינות בן או בת הזוג? אלו הדברים שאתם צריכים לבדוק



אחד מהדברים הקשים ביותר שיכולים לקרות לזוגיות היא בגידה של אחד מבני הזוג. בגידה היא פעולה שיכולה לפרק את הבית ובמקרים רבים מובילה לפרידה קשה וסוערת

SHUTTERSTOCK

לפרק את הבית ובמקרים רבים מובילה לפרידה קשה וסוערת.

כאשר אחד מבני הזוג אינו נאמן, הוא יעשה הכל כדי להסתיר את הבגידה שלו. הוא יודע כי הרומן שהוא מנהל יכול להוביל לתגובה קשה וקיצונית אצל בן הזוג הנבגד, ולפחות בהתחלה – הוא ינסה לטשטש את עקבות המעשה בכל דרך אפשרית.

אם אתם חושדים בבן או בת הזוג שלכם וחוששים שהם מנהלים רומן, יש כמה דברים שאתם צריכים לבדוק כדי לאמת את החשש שלכם.

חשוב לומר כי לא תמיד החשד מוצדק. לעתים התנהגות מוזרה או חשודה של בן הזוג יכולה לנבוע מגורמים אחרים. קשיים בעבודה, קשיים כספיים שהוא מנסה להסתיר או דברים מהסוג הזה יכולים גם הם לעורר חשד.

אך למרבה הצער, במקרים רבים מאוד, החשש מוצדק ואכן מדובר ברומן של בן או בת הזוג. הנה כמה דברים שאתם צריכים לבדוק במקרה כזה.

שינויים בסדר היום ובהרגלים

בני זוג מכירים בדרך כלל טוב מאוד את שגרת החיים אחד של השני. פעולות יום יומיות כמו קימה, הליכה לעבודה וחזרה בשעה מסוימת מרכיבות את השגרה הקבועה ובדרך כלל אינן משתנות אלא אם כן יש סיבה לכך.

במידה ובן הזוג מתחיל לחזור בשעות מאוחרות יותר מן הרגיל, למשל, והדבר חוזר על עצמו מדי פעם – זוהי סיבה לחשד. למעשה, כל שינוי בהרגלים ובסדר היום שחוזר על עצמו ומתחיל באופן פתאומי – צריך להדליק נורה אדומה.

במקרים רבים, כאשר מתנהל רומן, הוא דווקא מתנהל מדי פעם בשעות היום ולא בערב. אם קורה שבן הזוג לא מגיע לעבודה מדי פעם והדבר נודע לכם – זוהי עוד נורת אזהרה.

במידה ואין לבן או לבת הזוג הסבר טוב והגיוני לשינויים האלו – כדאי להתחיל לחשוש ולבדוק את הדברים לעומק. מומלץ מאוד להתעמת עם בן הזוג ולשאול בצורה ברורה מהי הסיבה לשינויים בסדר היום.

האם היה לכם ריב משמעותי בזמן האחרון?

כאשר אנשים נוהגים בחוסר נאמנות בזוגיות, הם נאלצים לשאת גם רגשי אשמה נלווים שהם חלק מהסיטואציה. הדבר יכול לגרום להם להיות עצבניים ומתוחים יותר מהרגיל. לכן, גם שינוי בהתנהגות יכול להוות גם סימן לבגידה אפשרית.

אם בן הזוג נהיה פתאום עצבני מאוד או במידה ואתם מתחילים לריב לעתים קרובות יותר – כדאי לפקוח עין. ריבים גדולים לעתים קרובות בהחלט יכולים להוות סימן לכך שמשהו קורה עם בן או בת הזוג.

פתרון – אם אין ברירה, להיעזר במשרד חקירות

לפני שממש שוכרים חוקר פרטי, כדאי לדעת שישנם משרדי חקירות שמקיימים הרצאות שעוסקות בנושא של בגידה ורומנים בזוגיות, וניתן ללמד מהן הרבה ולקבל טיפים נוספים שילמדו אתכם כיצד לזהות התנהגות חשודה של בן זוג שאינו נאמן.

כאשר החשדות הולכים וגוברים, ומתרבים הסימנים לכך שאולי ישנה בגידה מצד בן הזוג – אז מומלץ לפנות לעזרה של משרד חקירות. שכירת חוקר פרטי היא צעד שיכול להישמע קיצוני, אך זוהי הדרך הטובה ביותר לאמת או להפריך את החשד.

במידה והחקירה מראה שבן הזוג נאמן, אפשר לנשום לרווחה ולנסות לעבוד על הקשיים בזוגיות מתוך הבנה שבגידה היא לא הבעיה. במידה והחקירה כן מתעדת בגידה – זוהי בשורה קשה, אך לפחות תוכלו לדעת איפה אתם עומדים ותהיו מסוגלים להתמודד עם המצב טוב יותר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה