חיפוי קירות מבטון – שיטת העיצוב של 2019



חיפוי קירות מבטון מסתמן כצעקה האחרונה בעיצוב פנים, כאשר בשנים האחרונות, הבטון עשה את דרכו ממבנים תעשייתיים אל לב הצרכנים, וכיום יותר ויותר מעצבים מכירים בו כאפשרות לשדרוג המראה של כל חלל

Creative Walls

בזכות הגיוון שהם מציעים, חיפויי בטון פוגשים אותנו ביותר מקומות ממה שחשבנו. אנו רואים אותם בבתי מלון, במכוני ספא ובמספרות, שם הם מייצרים אווירה יוקרתית עבור הלקוחות. אנו פוגשים בשיטת העיצוב גם בחנויות טרנדיות, שם הבטון מצטרף לעתים לקריצה הייחודית לבית העסק. וכמובן, יותר ויותר לקוחות רוכשים חיפויי בטון לבתיהם כדי להעניק להם מתיחת פנים ולהקפיץ את מראה הבית.

אז מהם בעצם חיפויי בטון?

חיפויי בטון הינם לוחות עשויים פייבר צמנט, אשר מוצמדים אל הקיר או הקירות הנבחרים בעזרת דבק מיוחד בנוסף לשיטה מכנית נסתרת. החיפויים מספקים אפשרות המתאימה לכל כיס לרענן את מראה הקירות בעזרת מבחר מקורי ויפהפה של דגמים, הם מאפשרים משחק עיצובי בכך שניתן לכסות את כל קירות החלל בחיפויי בטון בדגם אחיד או בכמה דגמים מעורבים, או לבחור קיר דומיננטי אחד ולהתמקד רק בו לצורך אפקט דרמטי.

יתרונות השיטה

שימוש בבטון בזמן העיצוב מביא עמו כמה יתרונות בולטים:

מדובר בחומר חזק השומר על מראהו לאורך זמן ודורש תחזוקה מעטה ביותר.

ניתן לנקות את החיפוי בקלות, מה שמעניק לו יתרון בעיקר בחללים המועדים להתלכלך, כמו בתים בהם גרים ילדים קטנים.

החיפויים עמידים בפני התכווצות והתרחבות האופייניות לשינויי מזג האוויר, ועומדים בתקנים ישראלים ובינלאומיים מחמירים.

חיפויי בטון מגיעים במגוון רחב של דגמים ובכך מספקים מענה מושלם לטעמו הספציפי של הלקוח.

כיצד מתבצעת ההתקנה?

בשלב הראשון, הלקוח מוזמן לבחור מספר דגמים הנראים לו מתוך קטלוג ולהסתייע במומחים מעולם עיצוב הפנים לשם כך. לאחר מכן מתבצעת הדמיה ממוחשבת כדי להמחיש לו את האופן בו הדגם הנבחר משתלב ומחמיא לחלל הקיים. ההתקנה עצמה הינה תהליך מהיר האורך מספר שעות בלבד הודות לייבוש המהיר של הבדק בו נעשה שימוש, במהלכו מעוגנים לוחות החיפוי אל הקירות הנבחרים, ואשר לאחריו יתחדש הלקוח בקירות בעלי אמירה עיצובית מקורית.

אז אם אתם מעוניינים לרענן את מראה ביתכם עם הלהיט האחרון של עולם העיצוב, חיפויי בטון הם התשובה עבורכם. בין אם אתם מעוניינים בהענקת מראה מתוחכם, חמים או אקולוגי, תוכלו לבחור דגם לטעמכם מתוך מגוון רחב של דגמים יפהפיים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה