חמש הסדרות הכי טובות של 2019



לכבוד הגשם שהגיע, לבטח גם אתם הוצאת את המטריות מהארון, ועם כניסתו של שעון החורף אין כמו בילוי ביתי בסופי השבוע הסוערים והגשומים, כמובן מול מסך הטלוויזיה ועם מרתון צפייה ברצף (בינג') של סדרות טובות ומעניינות

pixabay

צפייה ברצף בסדרות מאפיינת את תור הזהב של הטלוויזיה, והרגלי הצפייה של כולנו השתנו בשנים האחרונות עם גל סדרות הטלוויזיה האיכותיות, ובמיוחד לאור כניסתן לשוק של חברות המספקות שירותי טלוויזיה חדשניים באינטרנט, ביניהן חברת STINGTV, וכמובן נטפליקס, אפל, אמזון ודיסני.

כדי לסייע לכם לבחור סדרה מקורית ואיכותית לצפיית בינג' הכנו עבורכם רשימה של חמש הסדרות הנחשבות לטובות ביותר בשנת 2019, וכל שנותר לכם לעשות הוא להתכרבל מתחת לשמיכה מחממת, להכין אוכל וליהנות מסדרה נפלאה שכולם מדברים עליה.

צ'רנוביל

אם עדיין לא צפיתם במיני סדרה צ'רנוביל מבית HBO ו-SKY, כדאי לכם למהר ולצפות באחת הסדרות המדוברות הפופולריות ביותר בשנת 2019. זו סדרת דרמה היסטורית בת 5 פרקים, הסדרה נכתבה על ידי קרייג מזין. הסדרה מתארת את אסון הגרעין בצ'רנוביל ואת מאמצי הניקוי והשיקום אחריו. הסדרה זכתה לשבחים רבים, לביקורות מצוינות מצד המבקרים, ובספטמבר 2019 היא זכתה לפרס אמי למיני סדרה הטובה ביותר.

צ'רנוביל עלתה לשידור בישראל במאי 2019 וניתן לצפות בה ב-YES, HOTוסלקום TV.

הצמד

הצמד, באנגלית The Deuce, היא סדרת דרמה אמריקאית מבית HBO. העלילה מתרחשת בעיר ניו יורק, בתחילת שנות ה-70, כאשר הסדרה עוקבת אחר התפתחות תעשיית הפורנו בעיר. הסדרה נוצרה ע"י דייוויד סיימון, הוא נמנה על צוות הכותבים יחד עם הסופר ג'ורג' פלקנוס. בין כוכבי הסדרה ניתן למצוא את מגי ג'ילנהול וג'יימס פרנקו.

הסדרה המצליחה תוכננה מראש כסדרה לשלוש עונות, ובעונה השלישית המשודרת בימים אלו הגיבורים חיים בשנת 1984 כאשר תעשיית הפורנו זכתה להצלחה כבירה והחלה לגלגל מיליארדי דולרים, אך גם הובילה לתפיסה מעוותת של המיניות הגברית והנשית.

מיינד האנטר

סדרת הטלוויזיה מיינד האנטר היא דרמת פשע פסיכולוגית של היוצר ג'ו פנהול. העונה הראשונה עלתה לשידור בנטפליקס באוקטובר 2018. בסדרה מככבים ג'ונתן גרוף, אנה טורב והולט מקקלאני. העונה הראשונה המתרחשת בשנות ה-70 המאוחרות עוקבת אחר שני סוכני FBI ופסיכולוגית המחליטים לחקור את המניעים הפסיכולוגיים של רוצחים סדרתיים במטרה ליישם את הידע כדי לפתור תעלומות ומקרים לא פתורים.

הבנים

הבנים היא מיני סדרה אמריקאית–ישראלית משנת 2019, הסדרה נוצרה ע"י חגי לוי, יוסף סידר ותאופיק אבו ואיל. עלילת הסדרה מתמקדת באירוע החטיפה ורציחתם של שלושה נערים ישראלים בידי מחבלים מהחמאס, אירוע שהוביל לחטיפתו ולרציחתו של הנער מוחמד אבו ח'דיר על ידי גבר יהודי ישראלי ואחייניו הקטינים. הסדרה עלתה לשידור באוגוסט 2019 ברשת HBO ובחברות הכבלים והלוויין בישראל.

העיר על הגבעה

סדרת מתח מעולה בכיכובו של קווין בייקון המגלם סוכן FBI מושחת. העלילה מתרחשת בתחילת שנות ה-90 בבוסטון, כאשר הסוכן הוותיק והמושחת (בייקון) יוצר ברית לא צפויה עם התובע המחוזי כדי לנסות להפיל שני אחים המתמחים בשדידת רכבים משוריינים, אך התיק יוצא משליטה ומשפיע דרמטית על מערכת אכיפת החוק ועל כל המעורבים בפרשה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה