טיפול טבעי בסבוריאה - יש חיה כזו!



הסבוריאה היא מחלת עור יותר נפוצה מכפי שוודאי חשבתם. כאן תוכלו ללמוד מהי, כיצד היא מאופיינת ואיזה טיפול טבעי בסבוריאה קיים כיום!

יחצ

מה זה סבוריאה?

סבוריאה היא מחלת עור, המאופיינת על ידי הפרעות בתהליכים של בלוטות החלב וכתוצאה מכך נוצרים מופעים דלקתיים בעור. מופעים אלו נראים בדרך כלל כאדמומיות, נפיחות, קשקשת וכדומה. חשוב לציין, שהסבוריאה נוטה להתפרץ באזורים בהם יש בלוטות חלב רבות יחסית והכוונה היא בעיקר למפשעות, בתי השחי, הפנים והקרקפת. מלבד המראה הלא אסתטי, היא לעתים מלווה גם בתחושת גרד בלתי פוסק.

הגורמים לסבוריאה

בדומה למחלות עור אחרות, גם הסבוריאה נוטה להתפרץ כאשר המצב הגופני או הנפשי אינם טובים. לדוגמה, כאשר אדם לא שומר על תזונה טובה, על פעילות גופנית וכך הלאה, סביר יותר להניח שהמחלה תתפרץ. כמו כן, כאשר אדם נתון תחת לחץ ומתח רבים ואף כאשר הוא בדיכאון, הסיכוי להתפרצות גבוה עד מאוד. חשוב לציין, שלא תמיד לסובל מהמחלה יש השפעה עליה והיא גם מושפעת מתורשה, אלרגיות, בעיות בתפקודי הכבד, קשיי ספיגה, חוסר איזון הורמונלי ועוד.

למה חשוב לטפל?

הסבוריאה היא אמנם מחלת עור לא מסכנת חיים, אבל היא בהחלט לא נוחה ולא אסתטית. לדוגמה, כאשר היא מופיעה במפשעות או בבתי השחי, שאלו הם אזורים בהם החיכוך הוא רב עם כל תנועה והם נוטים להזעה רבה יחסית, הסבוריאה יוצרת תחושת גרד ולעתים אף כאב. מו כן, כשהיא מופיעה על עור הפנים או הקרקפת, היא נראית לעיני כל ועלולה אף להשפיע על הביטחון העצמי של הסובל ממנה ולכן חשוב לחפש טיפול טבעי בסבוריאה או קונבנציונלי, העיקר שיעבוד!

למה טיפול טבעי בסבוריאה?

הסיבה העיקרית לבחירת טיפול טבעי בסבוריאה לעומת הטיפול התרופתי היא, שכך הגוף מקבל את מה שהוא זקוק לו והטיפול הוא כולל ולא רק בסימפטום. כמו כן, ככל שהטיפול טבעי יותר, כך יש לו פחות  תופעות לוואי. חשוב להבין, שהטיפול הטבעי בסבוריאה כולל בעיקר תזונה טובה, פעילות גופנית והפגת המתח הנפשי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה