טיפים שימושיים לניקיון הבית



כולנו חולמים על בית נקי שכיף לחיות בו. בית שפותחים בו ארון וריח של ניקיון מציף את החדר. בית בו השמשות בוהקות וכל המשטחים נקיים ללא רבב. בואו וקבלו טיפים שימושיים לניקיון הבית בקלות ועם תוצאות מלהיבות!

pixabay

טיפים לניקוי הבית

  • שמרו על הניקיון הקיים – הטיפ הראשון מזכיר לנו שמניעת לכלוך זו הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הניקיון של הבית. אפשר לבשל, לאפות, לאכול ולבצע כל פעולה בבית באופן ששומר על הניקיון. בלי ללכלך ובלי לפזר סבוב נתזים ופסולת. כאשר שומרים על הניקיון באופן כללי ומנהלים את משק הבית בצורה זהירה, הבית יהיה נקי יותר וידרוש פחות עמל סביב נושא הניקיון.
  • מנקים באופן מידי – יש אנשים שמבחינים בלכלוך ובכתמים, אבל הם דוחים את פעולת הניקיון. חשוב לדעת כי כל כתם שנוצר הופך להיות דביק ועקשן יותר במשך הזמן שחולף. לכן אם אתם מבחינים בכתם, בלכלוך או בטביעת ידיים שומנית מומלץ לנקות באופן מידי. כעת הניקוי קל ופשוט, מחר או שבוע הבא הוא כבר יהיה מורכב ומטריח יותר.
  • התאמת חומרי ניקוי – יש כיום מחלקות עמוסות בשלל חומרי ניקוי. לכל חומר ניקוי יש תכונות מיוחדות וייעוד שונה. חשוב מאוד לבחור את חומר הניקוי המתאים לפי המטרה הרצויה. כך ניתן להשיג תוצאות נהדרות. ההתאמה תיעשה בהתאם לחומר אותו מעוניינים לנקות, וכן בהתייחס לסוג הלכלוך. יש חומרי ניקוי שמתאימים לרצפות, לכלים סניטריים, לכלי כסף או למוצרים מרופדים. כמו כן יש חומרי ניקוי מיוחדים שנועדו להסיר אבנית, שומנים או חלודה.
  • לעיין בהוראות – היות ויש כיום מגוון רחב של חומרי ניקוי חשוב מאוד לעיין היטב בהוראות השימוש לפני שמתחילים לנקות. כיוון שלכל חומר ניקוי יש הוראות מיוחדות וכן אזהרות. כאשר עושים בחומר הניקוי שימוש על פי ההנחיות ניתן להפיק ממנו את התועלת המקסימלית ולהשיג את התוצאה הרצויה.
  • ניקוי חלונות הבית – אחד האובייקטים שהניקיון שלהם חשוב מחד, אך לא קל להשגה מאידך הוא חלון. בכל בית יש חלונות ואולי גם דלתות יציאה למרפסת. כל שמשה צוברת אבק וכן טביעות אצבע. חשוב לנקות באמצעות חומר ניקוי ייעודי ולנגב בצורה יסודית במטלית מתאימה. כך השמשה תהיה יבשה ולא יוותרו עליה סימנים של ניגוב.
  • כלי כסף – כלי הכסף צוברים שכבה של לכלוך אשר מסתירה את הבוהק של הכלי. כדי להשיג תוצאה מקסימלית יש לבחור חומר ניקוי מתאים אשר יאפשר לנו להבריק את הכלים באופן מקסימלי.
  • הסרת שומנים – לא קל להתמודד מול כתמי שומן עקשניים. הללו נוצרים על בגדים, משטחים וכלים. חשוב למצוא חומרי ניקוי מתאימים שיאפשרו לנו להסיר את הכתמים בצורה יעילה וללא מאמץ רב. יש מסירי שומנים שונים שרמת היעילות שלהם גבוהה ומקלה עלינו בתהליכי הניקיון.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה