טריפל: חבילת תקשורת ביתית



עוברים דירה או חושבים לרענן קצת את חבילת התקשורת הביתית שלכם? אם כן, כדאי לכם לקחת בחשבון טריפל

PIXABAY

התחרות בין ספקיות התקשורת הולכת וגדולה ושחקנים חדשים נכנסים מידי פעם לתמונה. מה שמאפשר להוזיל את המחיר לצרכן ולהציע חבילות תקשורת במחיר משתלם. טריפל היא אחת מהתופעות היותר טובות של התחרות הזו. כמובן שלא לכל אחד זה מתאים או משתלם. המדריך הבא יעזור לכם להבין באיזה מצב כדאי לעשות טריפל.

טלוויזיה

שירותי הסטרימינג, שינו את הדרך בה אנו צופים בסדרות והסרטים. אם אתם רוצים שידור איכותי, ומעוניינים שיצירה המקורית תתוגמל במקום שהאתרים הפירטיים ירוויחו על הצפייה, כדאי לכם לבחור לפחות 2 שירותי סטרימינג. למשל כדאי לשלב שירות כמו yes עם נטפליקס. אפשר גם למצוא ספקיות חינמיות כמו למשל ה VOD  של וואלה או לצפות ב VOD החינמי של "כאן". יחד עם זאת התחרות בתחם הסטרימינג תלך ותגדל בעשור הנוכחי מה שבסופו של דבר יכול להוזיל את מחיר הצפייה וגם לספק עוד מגוון של תוכן איכותי. אם  כולנו היו רגילים עד עכשיו לנטפליקס ואמזון פריים. עם כניסה של דיסני + לזירה ועוד כמה שירותים, אפשר לומר שזוהי רק תחילת התחרות. אם אתם צופים לפחות ב 2 סדרות שונות ביום וכמה סרטים במהלך השבוע, מומלץ שיהיו לכם לפחות 2 אופציות לצפייה. במידה ואתם לא מצליחים למצוא זמן לשבת מול הטלוויזיה. ספקית טלוויזיה אחת תספיק לכם בהחלט ולכן אתם בהחלט יכולים לקחת אחת אחד משירותי הסטרימינג המוזלים יותר.

אינטרנט לא פחות מ 100 מגה

עליכם לבחור ספק אינטרנט ביתי ותשתית כך שיהיה באפשרותכם להשתמש ברשת וגם לצפות בשירותי הסטרימינג כמו סטינג טיוי, יס+ או נטפליקס ללא בעיות. מהירות מינימלית מומלצת למטרה זו היא 100 מגה. אתם ממש לא חייבים להגיע למהירות של 500 או 1000 מגה למטרה זו אבל בשום אופן לא לבחור בחבילה שהיא איטית יותר מ  100 מגה. השוו מחירים ובדקו האם זול יותר לקחת תשתית וספק במקום אחד או לפצל זאת בין חברות שונות של תשתית וספק. ישנם ספקיות שונות, כדאי לבדוק ברשת על אודותיהם ובמיוחד לקרוא ביקורות של גולשים.

טלפון

כאן זה כבר עניין של הרגל או רצון לשנות הרגל. עליכם להבין ביחד עם בני המשפחה האם באמת תשתמשו בטלפון. אם פעם בכל בית היה מכשיר קווי, עם עידן הסמרטפונים, רבים בחרו לוותר על השימוש בזכות הסלולרי. מצד שני, בגלל הקרינה שנפלטת מהמכשיר, חלק מהאנשים בחרו לפחות מהבית לדבר בטלפון הקווי. קו טלפון כדאי לעשות במסגרת טריפל ופחות כדאי לעשות בצורה נפרדת מכיוון שכך תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת יותר. כנסו את בני המשפחה לשיחה ותבדקו האם הם ישתמשו או לא ישתמשו בטלפון ביתי, אך יותר חשוב מכך,  תבינו  האם אתם בעצמכם תעשו בו שימוש?

למי קו הטלפון יכול להיות שימושי במיוחד בבית:

  • בעלי עסקים קטנים - פרילנסרים שעובדים מהבית ולא רוצים לתת ללקוחות שלהם  את מספר הנייד ובכך להגביל את הזמינות. זאת הדרך המושלמת בעבורכם. לא אוהבים ששולחים לכם שיחות הודעות בוואטאפ ב 20:00 בערב?  מעוניינים שלא יציקו לכם בהפסקת צהרים כשאתם אוכלים בחוץ? זאת הדרך. כמו כן זה גם עניין של מיתוג, פרסום מספר קו טלפון קווי באתר העסק שלכם מאשר מספר טלפון נייד, מראה על עסק מכובד ורציני יותר.
  • אנשים שמנהלים שיחות טלפון מרובות - יותר נוח ויותר בריא לדבר דרך המכשיר הנייח מאשר הנייד. כך אתם גם לא תהיו תלויים בסוללה ולא תגיעו למצב הלא בריא בכלל שכולל הטענה ושיחה באותו הזמן.

משפחות עם ילדים -  המודעות היום כלפי שימוש במסכים גורמת להורים רבים להרחיק את הילדים מהטלוויזיה עד גיל שנתיים. כשמדובר בטלפונים ניידים זה יכול להיות גם מעבר לגיל 6. ובכל זאת איך תשמרו על תקשורת עם הילדים שלכם כאשר אתם בעבודה והם כבר בבית אחרי גן או בית ספר. בדיוק! קו טלפון נייד. זה גם יאפשר להם לתקשר עם חברים מבלי להיות דבוקים למסך הסלולר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה