יום הולדת בתקופת האביב



תקופת האביב ותחילת הקיץ הינה תקופה האהובה על רבים ולא בכדי, מדובר באחת התקופות מטיבות עם יציאה לחיק הטבע, ישיבה במרפסת והינה גדושה בחופשים ושמחות. במידה ואתם מתכננים לחגוג לילדכם יום הולדת בחודשים אפריל, מאי או יוני, לשמחתכם מדובר בעונה המאפשרת מגוון של פעילויות

pixabay

לפניכם כמה רעיונות לימי הולדת מוצלחים בחודשים אלו.

מסיבת פיג'מות בחוץ

בעוד שבחורף חוגגים את מסיבות הפיג'מות בתוך הבתים מחוסר ברירה, הרי שבחודשים אלו מסיבת פיג'מות יכולה ואף כדאי שתתקיים בחיק הטבע או בגינה. במידה ויום ההולדת קורה בגינה, אין צורך ביותר משקי שינה לילדים ומנגל לצורך העצמת והמחשת החוויה של שינה ובישול בחיק הטבע. במידה ואתם חוגגים את מסיבת יום ההולדת בטבע, מומלץ להביא גם אוהלים ולשמור על הילדים בכל העת, במיוחד אם אתם מתכננים להדליק אש. זו אחת מההפעלות הכי לוהטות כרגע למסיבות יום הולדת לבנות בלבד.

יום הולדת בים או בבריכה

מכיוון שבתקופה זו שיא החום עוד לא נראה, זהו זמן נפלא לחגוג את יום ההולדת במקור מים כמו בריכה, מעיין או בים. ניתן להוסיף למסיבה כזו גם מלחמת מים באמצעות רובים או אפילו בקבוקי מים הממולאים ממקור המים בכל פעם שנגמר המלאי.

חפש את המטמון בטבע

חפש את המטמון זכור לרבים מאתנו בתור אחד ממשחקי ההרפתקאות החביבים. במיוחד כאשר מדובר בחודשים מאי ויוני בהם אין כמעט סיכוי לגשם, ניתן להחביא מבעוד מועד פתקים ופרסים עבור הילדים שיוכלו להעביר יום שלם נלהבים בעודם מחפשים את המטמון. בנוסף, אחת הפעילויות הפופולאריות היום הינה ביקור בחדר בריחה. ניתן לתכנן את משחק "חפש את המטמון" בצורה מאתגרת וכזו שמפרה את דמיון הילדים כך שירגישו שהם עומדים בפני משימה חשובה.

סדנת ג'גלינג

במידה וילדכם כבר קצת גדולים, ניתן במקום להזמין ליצן על מנת לבדר אותם, להזמינו על מנת שילמד את הילדים את הבסיס של משחקי הג'גלינג. כך ביום אחד יוכלו הילדים להתנסות במשחק עם כדורים (המוכשרים יוכלו לשחק עם שלושה וארבעה כדורים בו זמנית), ללמוד כיצד יש לרקוד עם חישוק ועוד שלל של משחקי ג'גלינג נחמדים. ייתכן ופעילות זו תהיה חדשה עבור חלק מהילדים שאינם רגילים לפעילויות ספורטיביות אך מכיוון שמדובר במשחק של ממש, אין ספק שחוויה זו תיזכר אצלם לזמן רב.

 משחקים נוסטלגיים

ישנם מגוון של משחקים שהיו פופולאריים ביותר בעבר ואילו היום הוחלפו בעיקר בעבור משחקי מחשב שונים. אחד המשחקים הנחמדים הינו לרוץ עם ביצה על כפית שמוחזקת על גבי הפה (מומלץ להנחות את המשחק בחוץ). משחק נוסטלגי נוסף שאפשר לשלבו עם פעילות ספורטיבית הינו החבילה עוברת. ניתן לקיים את המשחק בפארק כאשר כל הילדים ישובים על הרצפה, מעבירים את החבילה ומקבלים משימות ושהפרס הסופי יהיה פריזבי. אין ספק שלאחר פתיחת ההפתעה והסבר קטן על המשחק מאחד המבוגרים יוכלו הילדים לשחק לאורך זמן רב עם הפריזבי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה