יתרונות להזמנת נופש ליוון ברגע האחרון



האביב כבר כאן והשמש מתחילה לבצבץ מבין העננים וזה בדיוק הזמן להתחיל לחשוב על החופשה הבאה. איך מתכננים חופשה חלומית בלי לשבור את החסכונות? ובכן, הדרך המוצלחת ביותר לעשות זאת, היא עם כמה שיותר ספונטניות יחד עם תכנון נכון.

pixabay

חופשה חלומית ביוון

אחד היעדים הפופולאריים והאהובים על הישראלים ליציאה לנופש, היא המדינה יוון.הסיבות לכך רבות, שכן יוון, היא מדינה יפיפה, בעלת נופים משגעים, תרבות קולינארית, חופים מרהיבים ואטרקציות לכל הגילאים.יחד עם כל זה, מדובר על טיסה קצרה ותוך שעתיים לערך, אפשר כבר להתחיל בחגיגה.ועוד יותר מכך, את הנופש ביוון אפשר לעשות במחירים נמוכים וכאשר יודעים למצוא את הדילים הנכונים, החופשה הופכת גם לקלילה על הכיס!

תכנון טיסות ברגע האחרון

כיום, רבים כבר יודעים, שכרטיסים ודילים של הרגע האחרון, יכולים לשנות את עלויות החופשה באופן ניכר. נוסף לכך, יצאה ספונטנית לנופש, יכולה להיות הפתעה מרעננת לזוג או למשפחה. אז למרות שרובנו אוהבים לדעת ולתכנן את הזמנים שלנו באופן וודאי, ספונטניות יכולה להוסיף ולהפוך את ההנאה מהחופשה לקלילה ומשמחת וכמובן, הרבה יותר זולה. יעדים כמו יוון, הם בהחלט אופציה מעולה לצאת לחופשה "ספונטנית" בעלות נמוכה. יתרה מכך, אם לוקחים בחשבון כמה פרמטרים ודגשים שחשוב לדעת אפשר להוזיל את העלויות גם בעונות החמות ע"י תכנון טיסות ברגע האחרון.

 תכנון חופשה חלומית בעלות נמוכה

חודשי הקיץ הם זמן מצוין לצאת לחופשות וטיולים. מזג האוויר החם מאפשר לבלות בחיק הטבע וליהנות מהאטרקציות השונות והילדים יוצאים לחופשה מהמסגרות. מובן, שחודשים אלו פופולאריים יותר לנופשים, ולכן, המחירים בתקופה זו עולים. יחד עם זאת, גם בחודשים אלו, ובחודשי החגים העומסים, אפשר למצוא דילים משתלמים בחודשים ובשבועות בהם הביקוש מעט יורד.

 

איך עושים זאת?

תחילה, יש להגדיר את טווח הזמנים שבו רוצים לנסוע לנופש, כאשר גמישות בתאריכים, תפתח אפשרויות נוספות למציאת דילים שווים. בטווח הזמנים בו תכלו לצאת לחופשה, אפשר למצוא שבועות זולים ויקרים יותר, בהתאם לביקוש הקהל. כך למשל, בסוף אוגוסט לקראת תחילת שנת הלימודים, מחירי החופשות והטיסות יורדים משמעותית. נוסף לזאת, היעד אליו נוסעים משפיע גם הוא על שינוי המחיר, כאשר יעדים כמו יוון מציעים חבילות נופש רבות ואטרקטיביות, המוצעות למזמנים ברגע האחרון, מחירים זולים.

 

למה אפשר למצוא דילים משתלמים ברגע האחרון?

בחודשים העמוסים יעדים פופולאריים כמו יוון, מציעים חבילות נופש רבות אותם אנשים רבים קונים במחירים גבוהים. לבסוף, בחודשים ובשבועות שבהם הביקוש יורד, נשארים דילים של נקנו. בתי העסקים והחברות מעדיפים למלא את המקומות, ולמכור את הכרטיסים האחרונים במחירים נמוכים, שכן, את רווחם הם כבר עשו במחירה המוקדמת בעלויות גבוהות בהרבה. באופן זה, מצד אחד החברות השונות מרווחות את כספם, והספונטנייםשבניכם, מרווחים את הדילים השווים שנשארו לסובלניים שמחכים לדקה ה90.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה