יתרונות מזרן לטקס



לקוחות רבים רוכשים מזרני לטקס לאור היתרונות הרבים שלהם. מי שמתרגל לישון על המזרנים הללו בדרך כלל אינו משנה את בחירתו ולא עובר בעת רכישת המזרן הבא למזרן קפיצים או למזרן מסוג אחר

צילום: יחצ

יתרונות מזרן לטקס

יתרונות מזרן לטקס הם רבים, מדובר בחומר טבעי המופק מעץ הגומי הטבעי של הנוזל החלבי שהעץ מפריש מכיל חלקיקי גומי שאינם מתכלים.

חומר זה שממנו מייצרים את מזרני הלטקס הוא נוח מאד לשינה רצופה כיוון שהוא אורתופדי ובעל דרגת קשיות מסוימת ולכן הם מתאימים מאד לכל אדם.

בנוסף לכך חומר זה מתאים מאד לאקלים החם השורר בישראל, הוא אינו אוגר חום ולכן מי שישן עליו אינו מזיע ואינו סובל מהחום המעיק של הקיץ.

חומר הגומי דוחה אבק וגם את קרדיט הבית כך שזה הפתרון המושלם עבור מי שרגיש לקרדיט הבית. כל מי שאלרגי וסובל ממחלות שונות הקשורות לנשימה ובמיוחד ילדים, מדווחים כי השינה על מזרן זה יצרה שינוי מהותי בבריאותם.

אופן יצור המזרן הוא על ידי בנייה של כמה שכבות רציפות של חומר זה בשילוב חללים ללא החומר. המבנה הייחודי ברחבי המזרן מקנה למזרן גמישות רבה, אוורור ועמידות.

יתרונות מזרן לטקס נמדדים גם בעובדה שמשקלו של כל אדם השוכב על המזרן אינו משפיע על בן הזוג כך שהוא לא מרגיש כל תזוזה העלולה להעיר אותו.

מבנה מזרן לטקס

יתרונות מזרן לטקס הם משמעותיים לעומת מזרנים אחרים לאור המבנה הייחודי של השכבה העליונה שהיא מפנקת ואוורירית במיוחד. הגמישות הנעימות והרכות המלטפת הן הסיבות שהקונים נהנים מאד מרכישת מזרן מסוג זה המאפשר להם שינה רציפה של כמה שעות בכל לילה.

עמידות של מזרני לטקס

אם משווים את אורך החיים של מזרני לטקס מול מזרנים העשויים מחומרים אחרים או מזרני קפיצים מבינים את יתרונות מזרן לטקס כיוון שהוא עמיד ואפשר ליהנות ממנו כמה שנים טובות, פרק זמן ארוך הרבה יותר מכל סוג אחר של מזרן הקיים בשוק.

דרגות שונות של קשיות

מזרן לטקס מיוצר בכמה דרגות קושי ולכן כל לקוח קונה את הדגם הנוח לו ביותר, קשה, רך או דגם ממוצע. המזרן מתאם את שכבות הריכוך על פי קימורי גופו של האדם הישן על כל מזרן ספציפי.

התכונות הייחודיות של מזרני לטקס יוצרים מצב חדש בו לקוחות רבים מגיעים במטרה לרכוש מזרן ספציפי זה לאחר שנים שבהן ישנו על מזרנים מסוגים אחרים.

מזרוני פולירון

מזרוני פולירון מייצרים לאורך שנים מזרנים בטיב מעולה ובאיכות ללא פשרות. מזרני הלטקס שלנו נוחים מאד לשימוש ומאפשרים שינה בריאה ונינוחה ללא הפרעות.

מזרני לטקס מיוצרים במפעל מזרוני פולירון בשיטות טכנולוגיות חדשניות וייחודיות ולכן המוצרים האיכותיים שלנו נמכרים בכמויות גדולות בכל רחבי הארץ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה