כיצד בוחרים מנהל השקעות?



מחפשים מנהל השקעות איכותי ומקצועי? רוצים להיות בטוחים כי אתם נותנים לאדם אשר באמת יוביל אתכם להצלחה כלכלית יותר טובה לנהל את ההשקעות שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

PIXABAY

בחירה של מנהל השקעות הינה בחירה אשר חייבים לבצע בצורה נכונה ומדויקת, ולבצע בדיקות מקיפות ומדוקדקות מאוד בכדי להיות בטוחים כי אתם מבצעים את הבחירה הנכונה והטובה ביותר ובוחרים מנהל השקעות עליו תוכלו לסמוך וכזה שבאמת יבצע את העבודה לה אתם זקוקים על הצד הטוב ביותר וינהל את הכספים שלכם באמינות גבוהה.

אז כיצד בוחרים מנהל השקעות? איך תוכלו להיות בטוחים כי האדם בו אתם עומדים לבחור הוא הנכון ביותר עבור העסק שלכם? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

ניסיון, וכמה שיותר ממנו

אם אתם רוצים לבחור מנהל השקעות ולהיות בטוחים שהוא אכן יודע את העבודה, מכיר את השווקים השונים, יודע לתכנן אסטרטגיות נכונות ולפעול נכון בשוק המתפתח, אתם חייבים לבדוק שיש לו ניסיון בתחום, וכמה שיותר ממנו. ככל שלמנהל ההשקעות יהיה יותר ניסיון כך הוא יוכל לבצע את העבודה בצורה הרבה יותר טובה ולהתמודד עם השינויים הרבים בתחום באופן הרבה יותר נכון.

לכן, גם אם מנהל השקעות מנוסה וותיק מאוד דורש עמלות ניהול גבוהות יותר ממנהל מתחיל, אל תתפשרו, הניסיון ישפיע מאוד על הניהול של ההשקעות שלכם.

השתייכות לבית השקעות

אם אתם מחפשים מנהל השקעות, השקיעו את החיפושים שלכם בבתי השקעות. פחות מומלץ לעבוד עם מנהל השקעות בודד אשר מטפל לגמרי בעצמו בכל התיקים ללא משרד וצוות מקצועי, וללא גב יציב שמגבה אותו. לא מעט מקרים קרו בצורה הזו, של הונאות, מעילות או אפילו טעויות אשר עלו למשקיעים במיליוני שקלים, ולא היה מי שיפצה אותם כהוא זה על הדבר הזה. לכן חשוב לבחור בבית השקעות מוכר ומוביל, אשר עוסק בתחום כבר שנים רבות ויש לו מוניטין ללא רבב כך שאתם יכולים להיות רגועים יותר ולהיות בטוחים כי ניהול ההשקעות שלכם יבוצע באמינות ובצורה טובה.

חיבור אישי

כן, החיבור האישי חשוב לא פחות מהחיבור המקצועי. בחרו מנהל השקעות שאתם מרגישים שאתם יכולים להתחבר אליו, כזה שמבין את הראש שלכם, את מה שעובר עליכם, את החששות שלכם, את השאיפות שלכם ובאמת יכול להפוך להיות חלק פעיל בניהול ההשקעות והכספים שלכם.

לכן לפני שאתם בוחרים כדאי לבצע פגישת היכרות ראשונית בה תכירו את המנהל בו אתם עומדים לבחור, תנהלו איתו שיחה ותנו גם לתחושת הבטן שלכם מקום לסייע לכם בהחלטה. זכרו כי מנהל השקעות זה אדם שתעבדו איתו שנים, ולא כדאי להחליף מנהל בכל פעם מחדש, אלא לשמור על יציבות, ולכן השקיעו כל מה שנדרש בכדי להיות בטוחים שאתם מבצעים את הבחירה הנכונה ביותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה