כיצד בוחרים ריהוט לבית?



ימי האביב המתקרבים אלינו עם בואו של חג הפסח, הינם תקופה נפלאה לחידוש , ריענון הבית השלכת ריהוט וחפצים ישנים ומתוך כך גם התחדשות בחפצים חדשים, ריהוט מתאים ויפה תוך הקניית תחושה נעימה וטובה יותר לחלל המגורים

ריהוט חדש לבית במחירי מבצע

כאשר אתם מרהטים מחדש את הבית, יש לשים לב לכמה דגשים בבחירת הריהוט וזאת כדי שתוכלו ליהנות ממקסימום איכות ונוחות בבית שלכם.

אז כיצד בוחרים ריהוט לבית? כמה טיפים ודגשים בהמשך.

איכות – כאשר אתם בוחרים ריהוט לבית שימו את הדגש על בבחירת ריהוט איכותי. ריהוט כמו ספות איטלקיות, ריהוט עשוי עץ מלא, מערכות ישיבה עשויות חומרי כותנה איכותיים כמו גם חומרים טבעיים: כולם יאפשרו לכם קבלת מקסימום איכות בבחירת הריהוט לבית שלכם.

התאמה לחלל הבית – שימו לב כי אתם בוחרים ריהוט אשר מתאים לחלל הבית שלכם. לחלל קטן לדוגמא מוטב לבחור ספות נפתחות שיכולות להפנות לכם את האופציה להפוך את חדר המבואה גם לחדר אורחים או חדר שינה בעת הצורך, תוך שבחירת ריהוט מודולארי מתכוונן ומתקפל יקנה לכם יותר אופציות להתנהלות נכונה ברחבי הבית. לעומת זאת סלונים מעוצבים גדולים ומערכות ישיבה מסיביות ומרשימות כמו למשל ספות איטלקיות איכותיות יתאימו לחללים גדולים שבהם רוצים להקנות תחושת יוקרה ועיצוב מתוחכם.

ייחודית – אם החלטתם לרענן את מראה הבית ואתם משקיעים תקציב רב בריהוט חדש, שימו לב כי אתם באמת מבצעים סוג של חידוש בחלל הבית. נסו לצאת מדפוסים ישנים של מערכות ישיבה משמימות ותואמות, ונסו לבצע שילובים שונים של כורסאות וספות שאינן תואמות אך שיש ביניהן קשר הרמוני בעיצוב.

עיצוב של ספות איטלקיות למשל שכולל: שזלונגים, ספות במראה עתיק, ואף ספות עור עם שלל ריהוט בגוונים שונים יקנה לבית שלכם אווירה ייחודית ומקורית.

שמרו על קו אחיד בעיצוב – עם העיצוב המקורי, הייחודיות והשילובים השונים חשוב לשמור על קו אחיד בעיצוב, כמו למשל עיצוב בסגנון מודרני המתאפיין בקווים נקיים לאורך כל הדרך, כמו גם עיצוב כפרי וחמים עם מערכות שייבה מסיביות, או עיצוב וינטג' שמתהדר בסגנון מלכותי או כזה שמאפיין את שנות ה30 ושנות ה50.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה