כיצד לבחור את חומר הגלם של מחסן הגינה?



בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים פרטיים ובעלי עסקים הבינו כי שימוש במחסן גינה או במבנה מיוחד שניתן להציב בכל מקום, מהווה פתרון אולטימטיבי שנועד לאחסון חפצים, ליצירה או עבודה, שמירה ואף למגורים!

צילום: אגוז

מחסני גינה או מבנים מיוחדים עשויים חומרים משתנים, מותאמים באופן אישי לצרכים של המשתמש בעוד שחברות המספקות את המבנה, עליהן להציע מגוון חומרי גלם מהם עשוי המוצר.

אם אתם מתכוונים לרכוש בקרוב מחסן גינה, רצוי שתבחרו את החומר המתאים ממנו יהיה עשוי המבנה, בעוד שיש לבצע התאמה לסביבה, לעיצוב ואף לאקלים שיש במקום. לכן, בזמן שנפרט אודות הדרך לבחור - תוכלו להכיר את החומרים מהם עשויים מחסנים ומבנים מיוחדים.

כיום ישנם 3 סוגים חומרי גלם עיקריים בהם משתמשות יצרניות מבני אחסון, כאשר החומרים הם: עץ, מתכת ופנל מבודד.

מחסן עשוי עץ

מבנים עשויי עץ הם כאלה שמתאימים כמעט לכל סביבה ומתכתבים באופן הרמוני לצד בתים מעוצבים בסגנון כפרי, מודרני, ים תיכוני, אנגלי ועוד. בחירת מחסן עץ מתאימה בעיקר עבור בתים בהם ילדים, תוך שהמבנה מאפשר אחסון מגוון פריטים כמו: אופניים, כלי גינון, חפצים שאין בהם שימוש ועוד.

נוסף לכך, ישנם אנשים שיבחרו במבנה עץ עבור משרד, קליניקה, סטודיו ועבור כל שימוש אחר. שימוש בעץ מקנה עיצוב הרמוני במיוחד בעוד שבחירת חומרים איכותיים כמו גם רעפים שמיובאים מאירופה - יגנו על המבנה ויאפשרו הכלת חפצים מכל סוג ושמירה על שלמותם.

מחסן מתכת

מחסן מתכת נחשב מבין הפופולאריים ביותר כיום, בעוד שיש תמיד לבחור כזה שעשוי ממתכת מגוולנת, אשר עברה צביעה בתנור לקבל הגנה ובידוד מקסימאלי. מחסנים כאלה נראים מעולה במידה ובוחרים את המוצר הנכון, כמו גם שהם מיכלים מסילות פנימיות, מדפים, דלתות, מנעולים ואף רצפה במקרה הצורך.

מי שיבחר את מבנה כזה עבור משרד, קליניקה, אחסון, עבור צרכים תעשייתיים ועוד, חשוב כי יבחר מבנה מאורר עליו ניתן לקבל אחריות של 3 שנים לפחות. מוצרים עשויי מתכת מגוולנת מקנים שמירה על איטום כמו גם מבנה שמחזיק מעמד לאורך שנים!

מחסן פנל מבודד

מחסנים הבנויים מפנל מבודד הם כאלה שמיוצרים בעובי מתאים בו מילוי קלקר איכותי. המחסנים משלבים אלומיניום כדי למנוע חלודה, בעוד שהפנל המבודד הופך את המחסן למבנה מתאים לאחסון חפצים, עבודה וכל פעילות אחרת.

לסיכום, בחירת מבנה שיכיל את כל החפצים שלכם, ישמש מקום עבודה או כזה שמתאים עבור פעילויות מסוגים שונים - כדאי שתעשה באמצעות המקצוענים. בכך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי בחרתם נכון!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה