כיצד למצוא את המוצרים הקוסמטיים המתאימים ביותר עבורך



תכשירים ומוצרים קוסמטיים למיניהם משמשים אחוז ניכר מהאוכלוסייה, את רובן המכריע של הנשים וגם אחוז בלתי מבוטל מהגברים, על בסיס שוטף ויומיומי. בין אם מדובר בטיפול בבעיות שגרתיות ושכיחות דוגמת אקנה ובין אם בבעיות ספציפיות יותר כמו כתמי פיגמנטציה, בין אם טיפולים שבועיים המיועדים לשפר את המראה החיצוני ובין אם טיפול חד פעמי בבעיה בריאותית קונקרטית – מוצרים קוסמטיים מהווים חלק מהחיים של רובנו, גם אם בדרך כלל אנחנו איננו מודעים לכך במפורש. עבור מי שצורך/ת מוצרים קוסמטיים על בסיס קבוע או מזדמן – מהי הדרך המומלצת והטובה ביותר למצוא את המוצרים המתאימים והטובים ביותר עבורך?

Pixabay

ייעוץ מקצועי מקוסמטיקאיות מוסמכות במקרה של צורך ספציפי או בעיה בריאותית

במידה ומוצרי הקוסמטיקה היחידים שאת/ה צורכים הם מוצרים "סטנדרטיים" ושגרתיים דוגמת מוצרים לניקוי עור הפנים, מוצרי איפור למיניהם וכו', ניתן ואף רצוי לחפש אחר מוצרים אלו באינטרנט, ובהמשך נגיע להמלצות בנוגע לחיפוש זה.

עבור נשים וגברים אשר זקוקים לטיפול נקודתי בבעיה ספציפי או אשר סובלים מבעיה בריאותית כלשהי המצריכה מהם טיפול קוסמטי נקודתי, הדרך הנכונה והמומלצת ביותר למצוא ולרכוש את המוצרים המתאימים עבורכם בדיוק היא ייעוץ עם אנשי מקצוע – במרבית המקרים ניתן להתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית, אך במקרה זה חשוב לוודא שאכן מדובר בקוסמטיקאית מוסמכת ומנוסה, כזו אשר למדה את התחום וכבר ראתה מספיק לקוחות על מנת שתוכל לסייע לכם בקלות, להבין מאיזו בעיה אתם סובלים ומהו התכשיר המתאים ביותר עבור מצב זה. במצבים רבים אחרים בהם מדובר בבעיה בריאותית של ממש ייתכן וכדאי להתחיל מהתייעצות עם רופא רלבנטי (במרבית המקרים מדובר ברופא עור אך ייתכנו מקרים אחרים אשר יצריכו התייעצות עם רופאים מומחים אחרים. זאת מומלץ לברר באופן ראשוני עם רופא המשפחה שלכם). הרופא יוכל לתת לכם מרשם לתרופה ספציפית לה אתם זקוקים, או להפנות אתכם לקוסמטיקאית מקצועית.

 

חיפוש אונליין אחר מוצרים קוסמטיים ספציפיים

במידה ופניתם לרופא מומחה או לקוסמטיקאית מקצועית, ייתכן והם יפנו אתכם לתכשיר ספציפי ולמקום בו תוכלו לרכוש אותו. במקרה של רופא ייתכן ותופנו לבית המרקחת ואילו קוסמטיקאיות מקצועיות לעיתים מחזיקות אצלן חלק מהמוצרים הרלבנטיים ללקוחותיהן.

במידה וקיבלתם ייעוץ כללי (דוגמת – "רכשו מוצר טוב לטיפול בכתמי פיגמנטציה" או "אתם זקוקים לתכשיר רגיל לטיפול באקנה") ואפילו במידה והמליצו לכם/ן על מוצרים ספציפיים, שווה לפנות לאינטרנט על מנת למצוא את התכשירים המתאימים ביותר, ואת העסקאות הטובות ביותר. מוצרי קוסמטיקה עלולים להיות יקרים, במיוחד אם רוכשים אותם על בסיס קבוע. רכישה דרך האינטרנט מאפשרת לנו לבצע השוואות מחירים, לחפש אחר חלופות שונות ולמצוא את האתרים והחנויות המקוונות המציעות את העסקאות הטובות ביותר עבור מוצר ספציפי. לאורך חודשים ושנים קדימה, זה עשוי בהחלט להיתרגם לחיסכון כספי ניכר ביותר.

למה חשוב לשים לב בעת שמחפשים אחר מוצרים קוסמטיים באינטרנט? ובכן, כמובן שהשוואת מחירים היא פעולה מתבקשת כאשר מדובר בחיפוש באינטרנט, אך מעבר לכך כדאי לשים לב לחנות ממנה רוכשים מוצר קוסמטי זה או אחר. פעמים רבות תוכלו למצוא את המוצר המקורי המחיר הטוב ביותר באתר של החברה המייצרת או משווקת מוצר זה בארץ, וקנייה זו עשויה להיות בטוחה יותר מקנייה מכל מיני אתרים מזדמנים ולא מוכרים אחרים.

בעת החיפוש חשוב לשים לב גם למגוון המוצרים והמותגים השונים הקיימים עבור כל מוצר. לדוגמה, נניח וקיבלתם ייעוץ להתחיל טיפול בתכשירים קוסמטיים לטיפול בכתמי פיגמנטציה – קיימים סוגים רבים ושונים של תכשירים המטפלים בבעיות של פיגמנטציה, ולא כל תכשיר מתאים לכל אחד/ת. חפשו תכשיר המתאים לסוג העור שלכם וכזה המיועד בדיוק לאדם במצבכם/ן (מבחינת הגיל, צבע העור, חומרת המצב וכד').

בנוסף, כאשר מגיעים לאתר ממנו שוקלים לרכוש תכשיר קוסמטי זה או אחר, כדאי להתעכב מעט ולקרוא תגובות וחוות דעת של לקוחות העבר של אותה חברה – האם מדובר באתר של בחברה וותיקה ומקצועית אשר מחזיקה במוניטין בתחום? האם קיימות חוות דעת שליליות אשר עשויות להזהיר אותנו בנוגע לרמה המקצועית של המוצרים הנמכרים באתר זה? האם אותו אתר מציע שירות ברמה גבוהה, קנייה מאובטחת, מידע מפורט אודות המוצר וכד'?

 

כל אלו ועוד יעידו האם הגעתם/ן למקום ממנו כדאי לרכוש תכשירים קוסמטיים...

 

כנסו לאתר GIGI וצפו בקטלוג מוצרי קוסמטיקה מקצועיים המובילים בארץ ובעולם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה