כך תדעו שחברת הקידום עובדת בשבילכם



פתחתם אתר חדש לעסק והחלטתם שעתה הגיעה השעה לקדם אותו בתוצאות החיפוש וליהנות מפניות של לקוחות חדשים! אז ערכתם חיפוש מדוקדק, הגעתם לפגישות, התרשמתם והתלבטתם, ולבסוף החלטתם על חברת הקידום שתיקח את הנכס הדיגיטלי שלכם ותניף אותו קדימה

עובר יום, עובר שבוע וגם עוברים חודש וחודשיים – התוצאות נעות לכאן ולשם והדו"חות מגיעים אליכם באופן קבוע. אט אט עולים בכם ספקות – האם ההוצאה החודשית שלנו באמת מצדיקה את עצמה?

כאן למעשה טמון אחד מן האתגרים הגדולים ביותר בכל מה שנוגע לקידום אתרים אורגני. מדובר בתהליך איטי והדרגתי שבמהלכו מוכיחים למנועי החיפוש את הרלוונטיות של האתר. הקידום יכול לקחת 3-4 חודשים, ולעתים הוא גם יכול להימשך כשנה עד שהביטוי התחרותי יגיע לעמוד הראשון.

העבודה ברובה נעשית מאחורי הקלעים, ללא צורך במעורבות הלקוח, וכך לקוחות רבים עלולים להרגיש מרומים לא פעם. כאן ריכזנו מספר טיפים שיעזרו לכם לדעת אם החברה שבחרתם אכן עושה את עבודתה נאמנה, או שמא כדאי להתחיל ולערוך סקר שוק מחודש.

האם מקפידים לעדכן אתכם מעבר לדו"חות?

בין אם העבודה נעשית מאחורי הקלעים ובין אם לא, תמיד ישנם עדכונים וחידושים עליהם ניתן לדווח ללקוח. זכרו כי לשיווק הדיגיטלי יש מטרה אחת ויחידה – לחתור לתוצאות.

לכן, הקפידו תמיד לבדוק אם חברת הקידום שעובדת מולכם, מספקת לכם עדכונים שוטפים "מהשטח". האם ישנם ביטויים שונים שביצעו עליות מסוימות? האם ישנם שינויים ועדכונים שעלו לאתר? תכנים חדשים שנשלחים אליכם לאישור?

ברגע שיש לכם תקשורת שבועית עקבית מול חברת הקידום, וברגע שבו אתם מקבלים עדכונים שהם הרבה מעבר לדו"ח מסכם ושרירותי, אז מרבית הסיכויים שעושים עבורכם עבודת SEO שוטפת.

האם יש שינוי בתוך 3-4 חודשים?

כאמור, ישנם ביטויים שמשך הקידום שלכם עד לעמוד הראשון יכול לקחת גם כשנה. עם זאת, עבודת קידום עקבית ונכונה תמיד תביא לשיפור הדרגתי בתוצאות, גם אם מדובר בשינוי מהעמוד הרביעי לשלישי.

ההגעה לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש היא בהחלט מאתגרת ואורכת זמן, אך שיפורים נקודתיים ומינוריים, הם אירוע נפוץ ושכיח כאשר אתר מקודם בצורה נכונה. הקפידו תמיד לשמור את הדו"חות החודשיים ולהשוות בין המיקומים.

טיפ קטן: הקפידו לתאם מול חברת הקידום שלכם את הביטויים החשובים ביותר עבורכם. כך תוכלו להתמקד ברשימה של 30 ביטויים, על 5-6 מילות מפתח חשובות שעליהן הנחיתם את מקדמי האתרים.

האם מקפידים למתג את האתר שלכם ברשת?

לצד השינויים במיקומי הביטויים השונים של אתרכם, הדו"חות החודשיים צריכים לכלול גם את עבודת הקידום שנעשתה לאורך החודש. עבודה זו כוללת בין היתר מציאת אתרים שונים לפרסום כתבות אורח הכוללים קרדיט אל אתרכם.

דבר זה נקרא קידום אופסייט והמטרה שלו היא להגדיל את סמכות האתר בעזרת "אתרים ממליצים", למעשה אתרים שמפנים אל האתר שלנו. עבודה זו צריכה להתבצע על בסיס חודשי וההשפעה שלה על הקידום היא עמוקה ומשמעותית.

הקפידו תמיד לבדוק אם חברת הקידום מעדכנת אתכם בנושא. בנוסף, וודאו שאתם מקבלים קישורים ישירים אל המאמרים שפורסמו, כך שתוכלו לבצע בקרה משלכם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה