כל מה שצריך לדעת על הגדלת חזה



הגדלת חזה היא דוגמא לניתוח פלסטי אשר מיועד להגדיל את השדיים ולהעניק עבורם צורה אסתטית יפה וסימטרית. ניתוח הגדלת חזה נחשב לניתוח נפוץ בתחום האסתטי, להגדלת שדיים של נשים, אשר לא מרוצות ממראה החזה, ואשר מעוניינות להגשים חלום לחזה גדול יותר. למען מטרה זו קיימות קליניקות רפואיות ומנתחים אשר מיומנים בהגדלת חזה לנשים המעוניינות בכך. בשנים האחרונות ניתוח הגדלת חזה הפך לטרנד פופולארי לקבלת חזה יפה ועשיר, בהיבט היוצר משיכה ופופולאריות בקרב נשים

pixabay

למי מיועד ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה מיועד לנשים אשר, למשל, לא מרוצות ממראה החזה שלהן, הן חושבות שהוא קטן מדי לפרופורציות הגוף שלהן או פשוט נשים שמעוניינות להגדיל יותר את החזה. קיימות גם סיבות אחרות לניתוח הגדלת חזה כגון חוסר סימטריה של השדיים, או צניחת שדיים, בעיקר אצל נשים לאחר הנקה ולידה. במסגרת ניתוחים פלסטיים של הגדלת חזה ניתן ליישם גם ניתוחים משלימים כגון הקטנת פטמה גדולה מדי, וכן תיקונים מגוונים כדי לקבל מראה חזה עשיר ויפה יותר. בעיקרון, ניתוח הגדלת חזה ניתן לבצע בכל גיל עבור נשים ונערות, מגיל 17 שנים בדרך כלל, תוך כדי חישוב הסיכונים המלווים לניתוח פלסטי, כמו בכל ניתוח כירורגי.

מה שצריך לדעת על ניתוחי הגדלת חזה: את מי לשאול?

נשים המגיעות להחלטה לבצע ניתוח הגדלת חזה לא יודעות מה נדרש להיות השלב הבא ליישום ניתוח הגדלת חזה. בשלב הראשון יש לבחור קליניקה רפואית לביצוע הניתוח של הגדלת חזה. כאן חשוב לבחור קליניקה או מנתח שיש עליהם המלצות מחברים או ממשפחה, כלומר המלצות מעשיות, כדי לבחור מנתח מיומן ומקצועי. היבט זה חשוב במיוחד בניתוח חשוב ומורכב כמו ניתוח הגדלת חזה. גם למען הביטחון האישי, חשוב לבחור מנתח בעל המלצות, כדי שנרגיש שאנחנו בטוחות, אצל המנתח הטוב ביותר.

בשלב הבא לאחר בחירת המנתח הרפואי או הקליניקה הרפואית בה נבצע את הניתוח, יש ללכת לפגישת ייעוץ בקליניקה שבחרנו. פגישה זו היא חשובה כדי לתאם ציפיות לגבי מה הולך להיות בניתוח ואחרי הניתוח וכן הסבר אודות גודל החזה שיבוצע בניתוח במסגרת ניתוח הגדלת חזה. כמו כן, יוצג הסבר אודות הבדיקות שיש לבצע לפני הניתוח כגון בדיקות דם, בדיקה ביוכימית, צילום חזה או אולטרה סאונד שדיים, וכן פגישה עם הרופא המרדים, כל זאת במסגרת שלבי ההכנה המקדימה לפני הניתוח. הבדיקות המקדימות מבוצעות כדי לוודא שהמצב הבריאותי והפיזי של האישה הוא תקין כדי שאפשר יהיה לבצע את הניתוח של הגדלת חזה. ייתכן ויידרש צום של מספר שעות לפני יום הניתוח.

בפגישת ייעוץ זו יוסבר גם מה סוג השתלים שיבוצעו במסגרת ניתוח הגדלת חזה, כאשר ברוב המקרים שתלים של סיליקון הם מועדפים, יותר משתלים של מלח, כדי לתת תחושת מגע נוחה וטבעית. שתלים של סיליקון מוכנסים בדרך כלל מתחת לרקמה של השד או מתחת לרקמה של השריר. בפגישת הייעוץ גם יוסבר מה תופעות הלוואי האפשריות לניתוח וסיכונים אפשריים, וכן יומלץ גודל שתל האידיאלי ביותר, בהתאם לנתוני גופה של האישה. חשוב להקשיב לידע ולניסיון של הרופא במהלך הפגישה ולא לקחת סיכון עם שתלים גדולים מדי, היכולים לפגוע בפרופורציה של גוף האישה וכן ליצור השלכות בריאותיות מגוונות.

תהליך ההחלמה מהניתוח

נשים רבות רוצות לדעת מה כולל תהליך ההחלמה וההתאוששות מניתוח הגדלת חזה? באופן כללי, כשהניתוח עובר בהצלחה, האישה תתעורר מההרדמה עם תחבושות על שדיה וייתכן שתחוש כאבים, שהם חלק מתהליך ההחלמה. לאחר מנוחה של מספר שעות בחדר ההתאוששות, המטופלת תשוחרר הביתה עוד באותו ערב של יום הניתוח. תוך שבועיים מיום הניתוח יש לחזור למרפאה כדי להוריד תפרים. לאחר ניתוח הגדלת חזה ההתאוששות היא הדרגתית, ומדי יום הכאבים יפחתו, מראה החזה ישתפר ללא כתמים כחולים, במידה וישנם, והמראה הכללי של החזה ישתפר מיום ליום. עבור נשים מניקות יש בשורות טובות, הניתוח אינו פוגע במנגנון ההנקה כך שניתן להניק לאחר ההחלמה מהניתוח. רצוי לחזור לבדיקת רופא כשבועיים לאחר הניתוח כדי לבדוק את מצב השדיים ולוודא שהכל תקין.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה