כסאות אוכל מומלצים



כסאות אוכל לתינוקות הם כיסאות בטיחות בכל מובן שהוא. חשיבות בחירה מושכלת שלהם זהה לחשיבות הבחירה בכיסאות בטיחות עבורם לרכב. איכות ובטיחות הם שני משתנים חשובים, קריטיים, שלא ניתן ואסור להתפשר עליהם. חשוב ביותר שהכיסאות יהיו יציבים, בעלי תמיכה מרבית ומיטבית למנח הגוף של התינוק, יהוו ערובה לכך שהישיבה בכיסא תהיה בטוחה ביותר

pixabay

מדובר במוצר, אשר אי אפשר להפריז בייחוס חשיבות עליונה לאיכותו ולבטיחותו. אסור שמחירו יהווה שיקול, אף כי תוכלו למצוא כסאות במחירים מופחתים ואטרקטיביים המוצעים לכם בחנויות המקוונת לרכישת ציוד לתינוקות בכלל וכסאות אוכל עבורם בפרט.

כסא אוכל מומלץ לתינוק הוא כסא עם מגש נשלף הניתן לכוונון על פי גובה התינוק, כך שכמות השאריות והפירורים שייפלו תהיה נמוכה-ביחס. כסאות שניתן להרכיב את המגש בשעת האוכל ולקפל אותו כשהתינוק אינו אוכל מקל על אחסונו. חשוב גם שניתן יהיה לנקות את הכיסא בקלות.

כסאות אוכל מומלצים הם כאלה שעומדים בדרישות התקן הישראלי. כסאות בלתי תקניים עלולים להוות סיכון- לא פחות. לכן, תקן זה מהווה תנאי הכרחי.  כיסאות מומלצים הם כסאות קלים לנשיאה ולנסיעה (אם אתם נוסעים לימים אחדים, חשוב לקחת את הכיסא שיאפשר להאכיל את התינוק בנוחות. היכרותו את הכיסא מעניקה לו ביטחון ולכם, ההורים- שקט). כסאות מומלצים הם אפוא כסאות שניתנים לקיפול ולפתיחה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

 כסא לילד מומלץ הוא כיסא שבתחתיתו יש סל אחסון גדול מספיק להניח בו מגבות ואביזרים נוספים המיועדים לתינוק. כסאות מומלצים הם כסאות של יצרניות מובילות בעולם בתחום זה ובהן: טוויגי, פג פרגו, צ'יקו, מאם, סייבקס ועוד.

חשיבות כסא אוכל נוח לתינוק

איכות ובטיחות הם תנאים הכרחיים לבחירת כסא אוכל לילד, אבל מרכיב חשוב נוסף הוא הנוחות. אי נוחות של תינוק גורמת לו בכי מתמשך. בהעדר יכולת להסביר את עצמו, מוצאים עצמם לא אחת הוריו חסרי אונים וחסרי ישע. כאשר הכסא נוח, נשללת מראש סיבה אפשרית לבכיו.

על מנת לבצע רכישה מושכלת של כסא אוכל, אשר השימוש בו הוא תכוף ויומיומי, רצוי ומומלץ להתייעץ עם המומחים, הבקיאים ומנוסים בהתאמת כסאות בטיחות וכסאות אוכל לילדים.

מדובר אמנם במוצר אשר משך השימוש בו ידוע מראש ומן הסתם מוגבל בזמן, אבל אסור שנתון זה יהווה שיקול ודאי לא סיבה לחסוך ברכישת הכסא הטוב והיעיל ביותר. על בטיחות לא מתפשרים בכלל ועל בטיחות של תינוק- על אחת כמה וכמה.

ההיצע גדול, המבחר רב. קחו לכם את הזמן הדרוש להתוודעות יסודית אל מבחר כסאות האוכל המוצעים לתינוקות. בקשו חוות דעת מהורים שהתינוקות שלהם משתמשים בכסא אוכל. חנות מקוונת פותחת בפניכם שפע של כסאות. מצד אחד העושר עלול לבלבל אתכם ולהקשות עליכם אבל מצד שני- הוא עשוי להקל עליכם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה