כרטיסים ליורודיסני פריז – חוויה של פעם בחיים



אחד המקומות המקסימים ביותר באירופה עבור ילדים אך לא רק עבורם, הוא דיסנילנד פריז. אפשר להסתובב במרחבים העצומים של הפארק וליהנות ממראות ייחודיים ומפעילות קסומה ומסקרנת.

צילום: יח"צ

כרטיסים ליורו דיסני פריז

כדי ליהנות הנאה מלאה מהשהות בדיסני פריז כדאי להיערך לכך מראש ולרכוש כרטיסים בארץ. חבילת כרטיסים ליורודיסני פריז כוללת כרטיסי כניסה לדיסני סטודיוס ולדיסנילנד וכרטיס מעבר בתור המהיר.

קיימות כמה הגבלות שחשוב לדעת אותן כדי לתכנן נכון את ימי השהייה בפארק. מי שמתכנן לשהות בפארק יומיים ומעלה יכול לבצע זאת רק בתאריכים רצופים, תוקפם של הכרטיסים לשני הפארקים ליומיים ומעלה הוא לשנה מיום הפקת הכרטיסים על פי התאריך המוטבע על כל אחד מהכרטיסים ובהתאם לעומס הקיים בפארק בימים הספציפיים הללו.

אם רכשתם כרטיסים ובסופו של דבר לא ניצל אותם מסיבות שונות, אין אפשרות לקבל החזר כספי לאחר שהופקו בפועל.

תכנון מוקדם של הטיול לפריז

כדי למנוע אי הבנות ורכישת כרטיסים ליורודיסני פריז שאינם מתאימים למועד הנסיעה יש לתכנן את הטיול באופן קפדני כולל טיסות ובתי מלון מבעוד מועד.

עלותם של כרטיסים ליורודיסני פריז משתנה על פי העונה, לכן מי שרכש כרטיסים לעונה מסוימת ובסופו של דבר יטוס בעונה אחרת יצטרך להוסיף את ההפרש הכספי בין עלות הרכישה לבין המחיר התקף בעונה בה הגיע לפארק.

שירות רכישת הכרטיסים

לקוח המזמין כרטיסים ליורודיסני פריז, מקבל אותם לתיבת הדואר האלקטרונית שלו תוך ארבעה ימי עסקים. חשוב להדפיס אותם ולהגיע עימם לקופה.

מי שמזמין כרטיסים ליורודיסני פריז ברגע האחרון וזקוק לכרטיסים בהקדם, יציין זאת כפעולה של כרטוס דחוף וכך יקבל את הכרטיסים תוך שלושה ימים.

כל כרטיס יש להמיר בקופת הפארק מלבד כרטיסים שהם לשהות בת יום אחד בלבד.

האפשרויות הרבות להנאה בפארק

הפארק הענק מכיל בתוכו ארבעה רובעים:

*           ארץ המערב הפרוע הכוללת מתקנים מסעדות ואטרקציות ייחודיות בסגנון המערב הפרוע.

*           ארץ התגליות העוסקת בתחומי מדע שונים.

*           ארץ ההרפתקאות הכוללת חוויות מרתקות ומסקרנות מהג'ונגלים באסיה ובאפריקה.

*           ארץ הפנטזיה הכוללת מתחמי אגדות ופנטזיות מלאים ביופי ובהנאה.

בילויים בפארק יורודיסני בפריז

לאור שפע האפשרויות לבילויים ברחבי הפארק, מומלץ לתכנן מראש את לוח הזמנים ואת תוואי הדרך כדי לחסוך זמן יקר.  כל מי שמעוניין לעלות על כל המתקנים המאתגרים והמיוחדים המתאימים לילדים בגילאים השונים יבצע בדיקה לאילו גילאים מתאים כל מתקן כדי לא לעמוד בתור פרק זמן ארוך ובסופו של דבר יסתבר שהמתקן אינו מתאים לילדים.

ניצול מרבי של הזמן

מומלץ נצל את מלוא הזמן, להגיע מוקדם, לישון באחד מבתי המלון המשויכים לפארק כך שלא יבוזבז זמן על תחבורה אל הפארק בשעות העומס.

קלאסיק טרוול ידאגו לכם לחבילה הכוללת כרטיסים ליורודיסני פריז ולכל הנושאים הנלווים כדי להקל עליכם וכך תפיקו הנאה מלאה מהמקום הנפלא.  

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה