יום גיבוש הוא אולי היום המאושר ביותר בשנה עבור כל עובד, שכן הוא משתחרר מהעבודה מוקדם יותר ויוצא לבלות עם עובדים אחרים. זוהי הזדמנות טובה לכל עובד ועובדת לבלות עם הצוות או עם החברה כולה בערב מיוחד, ולדבר סוף כל סוף על נושאי חולין שאינם קשורים בהכרח ללקוחות ותוכנות. ערב גיבוש הוא גם הזמן המתאים לשאת דברים, להעניק את תעודת העובד המצטיין ולומר תודה לכל העובדים שממשיכים להשקיע בעבודה הברוכה

רעיונות לערב גיבוש – ערב שכולו קונספט אחד גדול

ערב גיבוש לחברות נועדו לאפשר לעובדים להירגע, לצבור כוחות ולהתרועע אחד עם השני. בערב זה נופלות המחיצות בין חברי ההנהלה הבכירה לבין העובדים עצמם, ואפשר ליהנות יחד מהאוכל של הקייטרינג וההפעלות השונות. מכיוון שאת הערב הזה מקיימים על פי רוב רק אחת לשנה, חשוב לארגן ערב משמעותי שייזכר לזמן רב. בימינו קיימת אפשרות לבחור אירוע בקונספט מסוים ולהדהים את העובדים בהפקה מרהיבה. קיימים קונספטים רבים שכדאי להביא בחשבון.

הקרקס מגיע לעיר

אחד הרעיונות המקוריים יותר הוא לערוך ערב גיבוש לחברות בקונספט הקרקס העולמי. קונספט זה מתאים לא רק לעובדים הבוגרים, אלא גם לילדים שיצטרפו לאירוע. המתחם כולו מעוצב ברוח הקרקס: לוגו, שולחנות דמויי ליצנים ותאורה מתאימה. אפשר גם לצפות במגוון רחב של הופעות שכה מאפיינות את הקרקס דוגמת מופע כדורי ים ענקיים, להטוטנות, מופע רכיבה על חד אופן, נערת גומי ועוד. רוצים גם תמונות למזכרת? לרשותכם קיר צילום מעוצב. תוכלו לעשות פוזות למצלמה ולאחר מכן להעלות את התמונות ברשת החברתית האהובה עליכם.

אפריקה זה כאן

יש לכם עובדים שתמיד חלמו לטוס לאפריקה, אבל מעולם לא היה להם כוח לעבור שורה ארוכה של בדיקות וחיסונים? ובכן, למה לא להביא את אפריקה לערב חברה מוצלח אחד? כאשר העובדים יכנסו למתחם המעוצב, הם ייתקלו בנוף מהסוואנה, חיות פראיות על גבי השולחנות, מסיכות ועציצי תבלין. מעבר לכך, במהלך האירוע יתקיימו מופעים שונים כמו קפיצות בחישוקים בוערים, פירמידות אנושיות וקטעי אקרובטיקה נועזים.

עובדים, בואו ללונה פארק

מעוניינים לתת לעובדים להרגיש צעירים יותר ברוחם? אין כמו ערב חברה עם קונספט של לונה פארק. במתחם המתאים לכך, יוכלו העובדים ליהנות משורה ארוכה של פעילויות ספורטיביות מאתגרות כמו קליעה למטרה, כדורסל אלקטרוני, תחרות ירי בסגנון המערב הפרוע, בייסבול שוט, בעיטה בכדור ענק (סופר קלאסיקו) ועוד. ללא ספק, לאחר ערב מהנה שכזה, כל המשתתפים יחזרו לביתם עייפים אך מרוצים.

לבחור את הרעיון הנכון

ראינו רק חלק מבין הרעיונות והפעילויות שאפשר לערוך בערב גיבוש. כעת, נותר רק לבחור את הרעיון הטוב ביותר עבור החברה שלכם. אחת הדרכים ההוגנות יותר היא פשוט לערוך הצבעה בין המשתתפים ולתת להם לבחור. דרך נוספת היא להתאים את הקונספט בהתאם לגילם ועיסוקם של הנוכחים. כך למשל, אם אתם חברה גדולה שמרבית העובדים בה הם מתכנתים ואנשי תמיכה צעירים, אפשר להזמין ערב חברה בקונספט של לונה פארק במטרה לנתק את העובדים מהמחשבים לערב אחד ולעודד אותם להוציא מעט מרץ. מנגד, אם מדובר במורים שאוהבים להנחיל את הידע לתלמידים, כדאי לבחור בקונספט של אפריקה. המורים יוכלו להכיר את התרבות העשירה ולשתף את התלמידים בשיעור הבא.

ערב הגיבוש שלכם מתקרב ואין לכם רעיון? חברת Y-KEF מציעה לכם ערבי גיבוש המעוצבים במגוון רחב של קונספטים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הקונספט המתאים ביותר לעובדים שלכם, והצוות המקצועי כבר יוצא אל הדרך כדי לערוך את האירוע המיוחד שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה