להרגיש את העולם מכל כיוון אסף סלומון – אמן חושים וטלפתיה



מי מאיתנו היה מוותר על חושים חדים המאפשרים לך לתפוס יותר טוב את כל מה שקורה סביבך, עד כדי שאתה שומע את המחשבות של האנשים סביבך? חלמתם פעם לראות באופן אישי מופע שלם של אמן חושים, מנטליסט, שיודע לקרוא את הקהל בכל אירוע ולתת לו חוויה יוצאת דופן, כזו שלא יוכל לשכוח?

אמן החושים אסף סלומון

להפתיע את האורחים שלכם

גם אם אתם הורים לנער שחוגג בר מצווה או מפיקים אירוע לארגון גדול או משרד קטן החוגג לעובדיו באירוע מושקע, אתם יכולים להיות בטוחים שאמן חושים הוא מה שיעשה לכם את האירוע. אמן חושים יכול להגיע אל האנשים כולם, למקומות שהם עצמם לא היו בטוחים שקיימים, ולהראות להם בחן, צחוק והשתאות, קסמים ופעולות שמעוררים חיוך ענק.

אסף סלומון, מנטליסט ואמן חושים, מגיע לכל אירוע, ומציג ומשתף את הקהל בחוויה מיוחדת במינה, המשאירה רושם עז ופותחת את המחשבה והתפיסה לעולם חדש של אפשרויות. בכל מופע כזה, מתגלים כוחותיו של האדם בפיתוח החושים שלו עד כדי שכלול היכולת להשתמש בהם על מנת לפצח כל מיני רגעים במציאות החיים שלנו, זו הנגלית לעין, עד כי לא נותר לנו אלא להאמין שזה אמתי.

שואלים את עצמכם מיהו אסף ומהו בכלל אמן חושים? שאלה מצוינת, המשיכו לקרוא.

מיהו אסף סלומון והאם נולד אמן חושים?

אסף סלומון הינו אדם העוסק כבר 15 שנה ויותר בפיתוח יכולות חושיות ברמה גבוהה, אימון תת המודע והמודע והעמקה בהם, עד כדי שהוא יכול לשחק איתם ולנתב אותם לאן שחפצה נפשו. את יכולותיו פיתח אסף סלומון בעיקר בתחום האירועים, והוא יודע כיצד להביא את האומנות הייחודית שפיתח לרמה גבוהה ולהצגה משעשעת, מאתגרת ובעלת ערך מוסף. ככל שעוברות השנים, מפתח אסף סלומון, עוד ועוד יכולות וחושיו מתחדדים עד כדי שחושי העל שלו גם הם, מגיעים לשיאם.

האם ניתן לראות את אסף סלומון בשעת מעשה?

בוודאי! קריאת המחשבות נעשית ממש למול עיניכם הנדהמות בעת האירוע, ואסף סלומון, כמו מנחה טוב ואמן חושים גדול, מצליח להביא אתכם לשיאו של סף הריגוש שלכם, יחד עם השתאות מוחלטת מהחוויות שאתם עדים להן. אסף סלומון משתמש בטכניקות שונות לטלפתיה, שינוי חומרים ועצמים אל מול עיניכם, היושבים בקהל, העברת תחושות ליושבים ווידוא של הדבר בשיתוף הקהל, ועוד ועוד...

הקהל הישראלי אוהב טלפתיה

אכן, הקהל הישראלי אוהב קריאת מחשבות וטלפתיה. מדוע? יש לכך השערות רבות, ואולי מאז ומעולם השתעשענו בפיתוח יכולות חושיות. הקהל הישראלי בהופעות בודק את האומן בדקדקנות, ועד כה, נמצא כי אסף סלומון, שאכן נחשב מנטליסט מוכשר כבר שנים רבות, עבר את כל המבחנים, וגם השאיר רושם נעים. וזה אינו מובן מאליו נכון?

לטלפתיה שיטות שונות, וניתן לוודא כי אכן היא מדויקת, ברגע שהאמן מציג מעל הבמה את מה שתפס, ומאמת את זה מול הקהל ברגע האמת. ככל שאנחנו מאמינים בטלפתיה, אנחנו יכולים לראות שאנחנו מתקשרים פעמים רבות בצורה אקראית בדרך טלפתית, אך אמן חושים כמו אסף סלומון, לקח את זה צעד אחד קדימה, והפך זאת לאומנות.

כשאתם מפיקים אירוע, מכל סוג, אם חגיגה או כינוס, למשפחה או לעובדים, אתם ממש רוצים להביא את המופע הייחודי של אמן חושים זה אליכם. אסף סלומון מגיש את הרעיונות האלו עם קורטוב של מתיקות, וחיוך גדול על הפנים, שמשאיר אתכם נדהמים מול נפלאות כשרונו הרב.

לפרטים נוספים: https://www.kosemagic.com 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה