להשכיר ציוד לאירועים במהירות ובקלות



השכרת ציוד יכולה להיות פתרון שמתאים למגוון רחב של אירועים. בעזרת הציוד אפשר לשדרג אירועים פרטיים ועסקיים וגם לדאוג לציבור הרחב באירועים שמאורגנים על ידי מוסדות ציבוריים, עיריות או רשויות. מעבר לכך, השכרת ציוד לאירוע היא לעיתים קרובות תנאי להפוך מקום פתוח למתחם אירועים סגור ובעזרת ציוד תאורה לאירועים אפשר לשדרג גם את החצר או המרפסת של הבית

pixabay

עם זאת, יש כמה שלבים שעליהם צריך להקפיד אם רוצים לשכור ציוד לאירועים במהירות ובקלות. בשלב הראשון, מה שכדאי לעשות הוא לברר לגבי לוח הזמנים הנדרש ולפנות רק אל חברה שמסוגלת לעמוד בו. לוח הזמנים קובע למעשה איזה שירות של השכרת ציוד לאירועים יהיה רלוונטי ועל מה צריך לוותר מראש. בשלב השני, ניתן ליצור קשר עם חברה שמתמחה בהשכרת ציוד לאירוע כדי לקבל ממנה הצעת מחיר מסודרת.

כמה עולה לשכור ציוד הגברה לאירועים?

המחיר של השכרת ציוד לאירועים תלוי באופן שבו מתכננים להפיק אותו. אפשר למשל לזהות פערים של עשרות אחוזים בין העלות של השכרת ציוד הגברה לאירועים, לבין המחיר של תאורה לאירועים שנערכים ביום ובלילה. כמו כן, יש לקחת בחשבון את הצורך בהכשרת כיסאות ושולחנות עבור אירועים שנערכים במקומות פתוחים – לעומת השכרת ציוד קריוקי לאולמות קיימים.

למעשה, הפער בין המצב הקיים במקום שבו מתכננים לערוך את האירוע לבין התשתית שאליה רוצים  להגיע הוא זה שיקבע את היקף ההשקעה הכספית הנדרשת. אם למשל יש צורך בשירות כמו השכרת מקררים ומקפיאים לאירוע שמתקיים על חוף הים, סביר להניח שזה יהיה יקר יותר מאשר השכרת הצללה לאולם אירועים שבו רק החלק של קבלת פנים מתקיים בחוץ.

החדשות הטובות הן שאפשר לחסוך על חלק מהשירותים של השכרת ציוד לאירועים באמצעות השוואת מחירים. כיום ניתן למשל לדאוג שאותם אנשים שמעמידים דוכני מזון באירועים יביאו את הציוד שהם צריכים, בעוד מפיקי האירוע ידאגו רק להגברה ולתאורה. מעבר לכך, כדאי לשאוב השראה מהאופן שבו מופקים אירועים גדולים ולבדוק מה צריך לעשות בשביל להשיג את אותה תוצאה.

החשיבות של בחירת שירותי השכרה

האמת היא שגם בשביל לשכור וגם בשביל להשכיר ציוד לאירועים במהירות ובקלות נדרש שיתוף פעולה בין הגורמים השונים. מצד אחד, יש את מפיקי האירוע והלקוחות שזקוקים לציוד ורוצים לוודא שהוא יגיע בזמן ובמצב טוב. מצד שני, יש את החברות שמשכירות ציוד לאירועים ולהן חשוב שהלקוח יהיה מרוצה ושהתגמול יהיה ראוי.

על רקע האמור לעיל אפשר להבין את החשיבות של בחירת שירותי השכרה מקצועיים. אם לא בטוחים ממי לשכור את הציוד, אפשר להשתמש בהמלצות של חברים, קרובים ובני משפחה שכבר השתמשו בשירות והיו מרוצים מהתוצאה הסופית וגם ממידת ההתאמה שלו לאירוע שעל הפרק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה