לימודי עיצוב גרפי



פעם כשהייתם צעירים יותר, רגע אחרי שהשתחררתם מהצבא או אחרי שסיימם את הטיול הגדול והתלבטתם מה ללמוד, ההורים שלכם אמרו לכם שאתם חייבים ללכת וללמוד לתואר, חייבים לרכוש לעצמכם מקצוע מכובד וכמובן כזה שגם יהיה מכניס

צילום : pixabay

אז למדתם לתואר ראשון או שני, סיימתם אותם והתחלתם לעבוד, ועכשיו אתם עובדים כבר שנים בעבודה נחמדה אבל לא יותר מזה, עבודה שאומנם מכניסה לכם כסף אבל הרבה פחות ממה שחשבתם שהיא תכניס אם תלמדו ותשקיעו כמה שנים. היום אתם עדיין עובדים כי מה לעשות, צריך להתפרנס, אבל אתם חולמים על שינוי, חולמים על עבודה אחרת, מעניינת יותר, יצירתית יותר ומכניסה יותר. הנה משהו שיכול לעניין אתכם – לימודי עיצוב גרפי שלא דורשים מכם להקדיש להם כמה שנים. כל מה שצריך הוא חודשים ספורים ואתם יכולים לצאת לשוק העבודה. מעניין אתכם? הנה ההסבר.

מהם לימודי עיצוב גרפי?

לימודי עיצוב גרפי מחולקים לשניים. יש את החלק התיאורטי ויש את החלק המעשי. החלק התיאורטי מדבר על ההשפעה שיש לאמצעים ויזואליים שונים על המוח שלנו בשביל שנדע לתרגם את זה למעשה. זה אומר שלצבעים יש תכונות מסוימות שיכולות לגרום לנו להרגיש כך או אחרת, זה אומר שלצורות יש השפעה עלינו, זה אומר שלצורות של כתב יש איזה שהוא אפקט על המוח שלנו ואת כל זה צריך ללמוד. צריך לדעת אילו שילובים לעשות ומה יעשה את העבודה מצוין, באילו אלמנטים לעשות שימוש ובאילו לא, ולכל דבר יש את האפקט שלו.

לימודי התוכנות הרלוונטיות

ואז מגיע החלק הכיפי, החלק בו לומדים איך להעביר מתיאוריה למעשה את כל החוקים הללו. יש תוכנות גרפיות כל אחת יותר מעניינת מהשנייה, תוכנות שכל מה שצריך הוא ללמוד אותן אך חשוב יותר, צריך לתרגל אותן עוד ועוד. אלו בעיקר התוכנות אילוסטריטור, אינדיזיין ופוטושופ, תוכנות שאחראיות על עריכת תמונות, על עיצוב של אלמנטים שונים, והנה קצת על התוכנות הללו ומה אפשר לעשות עם כל אחת מהן, איך אפשר לעשות בה שימוש בשביל להפוך את העולם למעוצב יותר.

תוכנת אינדיזיין

נתחיל דווקא מהתוכנה הכי פחות חשובה לכאורה, תוכנה שנוגעת להוצאה לאור ועושים בה שימוש בשביל להוציא ספרים אל האור כמו גם מגזינים ודברים כתובים רבים. היא מאפשרת לייצא מסמכים בפורמט PDF ומעצב גרפי שילמד אותה ויידע לעבוד איתה, יוכל לעשות איתה המון. הוא פחות מיועדת לעולם האון ליין אלא יותר לעולם האוף ליין, אך היא חלק מחבורה של תוכנות שאי אפשר לעסוק בתחום בלי לדעת אותן על בוריין. אינדיזיין היא תוכנה שלא דומה לתוכנות האחרות שתיכף ניגע בהן, תוכנות כמו אילוסטרייטור ואינדיזיין והיא בעלת ממשק שונה שצריך ללמוד מהתחלה. עם תרגול, תרגול ועוד תרגול, אפשר להגיע רחוק.

תוכנת אילוסטרייטור

כמעט כל אלמנט עיצובי מעוצב היום עם תוכנת אילוסטרייטור. אם ראיתם איזה שהוא תלת מימד איפה שהוא, הוא עוצב עם אילוסטרייטור. אם ראיתם לוגו שמשך את תשומת ליבכם, גם זה עם אילוסטרייטור. אילוסטרייטור היא תוכנה שיש המון מה לעשות איתה ובעצם כל עולם הגרפיקה הוא סביבה. אפשר לצייר באמצעותה ואפשר ליצור אנימציות וכל צורה שהיא שצריך לעצב. אילוסטרייטור היא תוכנה ווקטורית מה שאומר שהיא לא עובדת על פיקסלים כמו שתוכנת פוטושופ עובדת. היא מאפשרת להגדיל כל אלמנט שרוצים לאיזה גודל שרוצים ללא הגבלה כך שאפשר באמצעותה לעצב בין השאר שלטי חוצות.

פוטושופ

אין כמעט מי שלא מכיר את תוכנת פוטושופ, תוכנת עיבוד התמונות המתקדמת ביותר בעולם. פוטושופ היא תוכנה אשר ניתן באמצעותה לתקן תמונות, לעבד אותן, לשנות אותן ואף לעשות בהן מניפולציות שונות. פוטושופ היא לא עוד תוכנת עיבוד תמונות כמו הרבות שקיימות היום. היא תוכנה שקיימת כבר כשלושים שנה אך בכל שנה היא משתדרגת יותר ויותר. פוטושופ היא תוכנה שכדאי ללמוד גם אם אל רוצים לעסוק בתחום. זה תחביב נחמד מאוד והתוכנה מאפשרת לקחת תמונות שגרתיות ולהפוך אותן לבלתי שגרתיות. לא משנה אם אתם חושבים לעבוד בעיצוב גרפי או שלא, לימודי עיצוב גרפי שכוללים את תוכנת פוטושופ יכולים לשדרג את החיים שלכם ולאפשר לכם לעשות המון דברים יום יומיים בקלות רבה יותר ובלי להתאמץ או לשלם על כך.

לעצב אלבומים דיגיטליים

הנה משהו שאתם יכולים לעשות עם פוטושופ ואף ליהנות ממנו. לכולנו יש אירועים בחיים והיום הכול מצולם, בעיקר כשמדובר על אירוע חשוב כמו חתונה, בר מצווה וכדומה. אפשר לשמור את התמונות בבוידעם הדיגיטלי ואפשר להפיק מהן אלבום מעוצב, אלבום שיהיה מזכרת מתוקה מהאירוע. אם אתם רוצים אתם יכולים לעצב אלבומים לעצמכם אם תדעו את פוטושופ כמו שצריך, אך אתם יכולים גם להציע את העיצוב כשירות ויש היום יותר ויותר אנשים שמחפשים שירות כזה. תוכלו לתקן לאנשים תמונות בעלות ערך סנטימנטלי, תוכלו לעצב עבורם אלבומם ותוכלו כמובן גם להציע את עצמכם לאנשים שעושים אירוע כזה או אחר. היום יש גם לא מעט צלמים שמספקים שירות עיצוב אלבומים אם בתשלום ואם כשירות חינם ללקוחות שלהם, רבים מהם מחפשים קבלני משנה וקבלני המשנה הללו יכולים להיות אתם, ואפשר להרוויח מזה לא מעט.

לבנות אתרי אינטרנט

רוצים לדעת לבנות אתרי אינטרנט? היום זה פשוט יותר מפעם. בעבר בשביל לבנות אתר אינטרנט היה צורך לדעת קוד אך היום, יש מערכות ניהול תוכן שלא מצריכות כלום חוץ מעבודה קצרה והאתר באוויר. מה שכן צריך זה מעצבים גרפיים מכיוון שאי אפשר ליצור באמת אתרים מרהיבים רק על בסיס תבניות שקיימות.

חולמים לעבוד מהבית? אתם בדרך להגשים את החלום...

לימודי עיצוב גרפי יאפשרו לכם ללמוד מהבית. תוכלו להגשים את החלום של רבים, להיות אדונים לעצמם ולהחליט מתי לעבוד ואיך לעבוד. נכון, זה ידרוש מכם מוטיבציה ולא מעט משמעת עצמית, אך תוכלו ליצור לעצמכם חוג לקוחות קבוע ולהתפרנס מצוין. תוכלו אפילו לעבוד כשכירים מהבית מכיוון שיש חברות שמעסיקות עובדים מהבית, והיתרון הגדול הוא שלא צריך שום דבר מעבר למחשב, לתוכנות הרלוונטיות וכמובן לחיבור לאינטרנט.

תארו לעצמכם את עצמכם קמים בבוקר ומארגנים את הילדים למוסדו החינוך. אתם מסיימים לארגן אותם ולוקחים אותם לבתי הספר ולגנים, ולאחר מכן חוזרים הביתה. אתם יושבים לשתות כוס קפה ולאחר כה דקות אתם פותחים מחשב ומתחילים לעבוד. אתם עובדים כשעתיים ואז עושים הפסקה בשביל להכניס בגדים למכונת הכביסה, ומתיישבים לעבוד עוד כשעה. אוטוטו הילדים מגיעים ואתם מכינים להם ארוחת צהריים מבושלת וטעימה, מקבלים את פניהם וחוזרים לעבוד עוד שעה אחרי שהם מסיימים את ארוחת הצהריים. אתם מחליטים לעצור כרגע ולהמשיך את העבודה בערב אחרי הילדים ילכו לישון, וזה בדיוק מה שאתם עושים וכך מגיעים לכמות שעות העבודה שדרושה לכם כדי להצליח.

אתם יכולים כמובן לעבוד לאו דווקא מהבית ויכולים לשנות מיקום בכל יום, זו עבודה גמישה שמאפשרת לכם לשלב את החיים שלכם יחד עם עוד דברים ואין יותר נוח מזה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה