למה כדאי להשקיע בכתיבת ברכה ליום הולדת



הרבה אנשים טוענים כי מה שחשוב להם יותר מהמתנה, כשהם חוגגים יום הולדת, זה לקבל ברכה ליום הולדת מאותו האדם שהם אוהבים. ברכות לימי הולדת מאז ומעולם נחשבו ל"הקדמה" אל המתנה ולדרך מרגשת להעניק תשומת לב. למה זה חשוב כל כך להשקיע זמן ומאמץ בכתיבת טקסט מרגש ומעניין ומה עושים אם לא מוצאים את המילים הנכונות?

יחצ

מה חשוב לזכור כשמנסחים ברכה ליום הולדת

 כאשר אתם ניצבים מול הדף הריק ומנסים לנסח ברכה לאמא או לאבא, לחברה או חברה ובעצם לכל אדם שחשוב לכם לשמח, הדבר הראשון שאתם צריכים לזכור שתשומת לב אישית תמיד "עושה את העבודה". ברכה ליום הולדת המנוסחת באופן שפונה ישירות אל הקורא אותה ומשלבת בתוכה עניינים המייחדים אותו, תמיד תהיה מרגשת הרבה יותר מסתם משפט כמו "מזל טוב" כללי. אין ספק כי ברכות עבור יומולדת הנכתבות בצורה סתמית, קצת הורסות את הכיף וגורמות למי שמקבל אותן להרגיש שלא באמת היה אכפת לכם מן החגיגה שלו ואולי אפילו רציתם לצאת ידי חובה.

כאשר אתם עומדים לנסח ברכה ליום הולדת זכרו כי הטקסט צריך לנגוע בליבו של המקבל ולהעניק לו רגע קסום אחד, גם אם קצר, בתוך החגיגה שלו ועל הקסם הזה אתם אחראיים. כדאי לזכור שכמו מתנה של ממש, גם ברכה עבור יום הולדת נחמד יותר לקבל כאשר היא אסתטית ונאה. זה לא חייב להיות כרטיס ברכה מפואר מחנות יוקרתית, אבל נסו שלא לקשקש משהו על מפית. העדיפו תמיד לכתוב בכתב ידכם את המילים ולא להדפיס אותן, אלא אם כן כתב היד שלכם ממש אינו קריא.

אל תשכחו לתבל את הטקסט בהומור

 תמיד נחמד לדעת שברכת יום ההולדת שכתבתם, נגעה לליבו של החוגג וגרמה לו לעצור לרגע ולהזיל דמעה של אושר. אבל עם זאת, לא כולם מרגישים בנוח להתרגש יתר על המידה ובמיוחד כאשר הברכה נקראת בקול בנוכחות אנשים אחרים. נסו, אם כן, להכניס קצת קלילות והומור לטקסט שאתם כותבים ואם אינכם מסוגלים לעשות זאת – חפשו ברשת רעיונות לכתיבת ברכה ליום הולדת שיישמעו מקוריים לגמרי ואיש לא יוכל לנחש שלא אתם כתבתם אותם.

במידה ואמא שלכם חוגגת יום הולדת, נסו לכתוב ברכה לאמא אשר תגרום לה להרגיש שהיא קיבלה תשומת לב מיוחדת כאמא ושלא ניתן יהיה להתבלבל בין הברכה שאתם הענקתם לה, לבין איגרת ברכה שהיא קיבלה מחברה או משכנה. במידה שהחגיגה מתקיימת עם בני המשפחה אשר מכירים היטב זה את זה, כדאי אולי לחשוב על תיבול הברכה בבדיחות פנימיות של המשפחה, או ציון אירועים וסיטואציות משעשעות שקרו לכם ביחד עם מי שחוגג את יום הולדתו. תמיד תחשבו איזו מין ברכה הייתם אתם רוצים לקבל ופנו לצורך הכתיבה והניסוח את הזמן המתאים, ליצירת הברכה המושלמת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה