למה כדאי לעשות ביטוח קבלנים?



לא מזמן הקמתם עסק של קבלנים ונכנסתם גם אתם לתחום הזה? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים שיהיו לכם כמה שיותר לקוחות ואין ספק שתהיו מוכנים לעבוד קשה בשביל זה. עם זאת, יש עוד משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון, וזה את הביטוח. קבלנים, כמו הרבה אנשי מקצוע אחרים, עלולים לעשות טעויות שעלולות להסתיים עם תוצאה רעה מאוד. לכן חשוב כל כך לעשות ביטוח כמה שיותר רציני לקבלנים, כי במידה ותקרה תאונה או תקלה כלשהי, הביטוח יכסה את הנזק. בשנים האחרונות אנחנו רואים שיש לא מעט חברות ביטוח שמציעות פוליסות ביטוח קבלנים שכן יש ביקוש אדיר לעניין, אז למה אתם מחכים?

יחצ

כך תבחרו חברה מתאימה שאצלה תעשו ביטוח קבלנים

אם הייתם רוצים לעשות עכשיו ביטוח רכב הייתם פונים לכל חברת ביטוח? התשובה היא כמובן לא. לכן, גם כשאתם חושבים על ביטוח שמיועדים לקבלנים, כדאי יהיה לבדוק שאתם פונים אל הטובים ביותר. משמעות הדברים היא שכאשר אתם מחפשים חברה שאצלה תרצו לעשות ביטוח קבלנים כדאי שתבדקו האם זו חברת ביטוח:

  • וותיקה
  • מנוסה
  • מומלצת

 

ובעיקר – מה יכלול הביטוח שעליו תחתמו? אין ויכוח על כך שכל מי שעושה ביטוח שמיועד לקבלנים לא רוצה להגיע ליום שבו הוא יפעיל את הביטוח, אך אם כבר עושים ביטוח, עדיף שהוא יהיה רציני וכמה שיותר מקיף.

האם מחירי הפוליסות האלה גבוהים?

ביטוח קבלנים, כמו כל ביטוח אחר, זה משהו שתשלמו עליו לא מעט, אך מצד שני, יש גם תחרות בין חברות הביטוח וזה בא לטובתכם. משמעות הדברים בפועל היא שאם תפנו אל כמה חברות שונות, תבקשו הצעות מחיר ותתחילו להתמקח מעט, תוכלו לחסוך. לא אחת קורה שאנשים בטוחים שאם הביטוח יעלה להם יותר הוא גם יהיה יותר מקיף, אך לא תמיד זה המצב. לכן יש מקום לבדוק את הנושא ורק אחרי שקיבלתם את כל הנתונים החשובים – לבחור איפה אתם רוצים לעשות את הביטוח. מה שכן, אנחנו ממליצים לכם לא לדחות את הטיפול בעניין כי אתם לא רוצים להימצא בסיטואציה שבה אתם זקוקים לביטוח ואי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה