לקראת ניתוח אף – מאיפה מתחילים



כאשר מדברים על ניתוח אף, מדברים על ניתוח שכיח ונפוץ ביותר, מאידך, חשוב שלא לפסוח על שביעות רצון גבוהה-זאת בכדי ליישר קו ברור בדיוק עם הרצונות שלך

stock.adobe.com

אז קודם כל, הכול מתחיל ונגמר בך, ברצונות שלך, לכן, אי אפשר לפסוח על הדברים הקריטיים ביותר- הדברים שלא רק ישפרו את הנראות, אלא ישיבו לך את הביטחון שהלך לאיבוד בשלב כזה או אחר. בעידן בו מבוצעים ניתוחי אף רבים, יש גם רופאים שלא מספקים את התוצר הגבוה ביותר מכמה וכמה סיבות, אחת מהן, היא גם חוסר היכולת להקשיב למה שהינך צריכה- אבל באמת. אז מה הכי חשוב כאשר מעסיקה המחשבה לשנות את נראות הפנים והאף? כל המידע במאמר שלפניך.

ניתוח אף – מה קורה בפגישת הייעוץ הראשונית

חשיבותה של פגישת ייעוץ לפני ניתוח אף,  הינה מעל לכל וזאת בכדי לחקור את הסיבות הנכונות ביותר לניתוח זה.  אז אולי המחיר מהותי, מאידך, יש כמה וכמה דברים שאנשים שוכחים כאשר הם מחליטים להגיע לפגישה הראשונית זו.  אז קודם כל, כאשר מחליטים להגיע לפגישה , יש לעשות את בירור הצרכים הראשוני עם עצמך. מה באמת נדרש? האם זה באמת מפריע לך באורך החיים הרגיל? האם זה פוגע בביטחונך העצמי? אלו הן שאלות שחשוב להציף את עצמך לפני הגעה לפגישה ראשונית עם הרופא. לאחר מכן, מגיע עניין תיאום הציפיות, מה באמת יהיה השינוי ומה ההבדל בינו לבין הציפיות שלכאורה יצרת אצלך בראש. האם זה בר מימוש? שאלות כאלו ואחרות הן מסוג השאלות שחשוב להציג/ להציף מול רופא מקצועי, בעל שם, מוניטין ומספר עוסק המשויך לארגון המנתחים העולמי בתחום הפלסטיקה.

ניתוח אף – התבוננות והיוועצות הראשונית

אין ספק כי פגישת הייעוץ הכרחית ביותר, אי אפשר לפסוח עליה כמו בכל ניתוח פלסטי אחר. בשיחה הזו, המנתח שומע בדיוק מה שמפריע לך, למה קיים בך הצורך לשנות את מה שייתכן ורק הינך מבחין/ה בו. בעוד האף אמור להיות חלק מהאישיות שלך, ניתוח אף זה בהחלט הליך שבסופו של דבר, משנה את תווי הפנים- אז לכאן או לכאן, איך עושים את זה נכון ובטוח? המטרה הסופית היא להעניק לך את הנוחיות במראה החדש וכך גם סביבה תומכת ונכונה שלא משלה או מעניקה דיאגנוזה שגויה. בסופו של דבר, הרעיון הוא לגשר בין הרצונות שהצבת לעצמך לבין מה שניתן לבצע בפועל. במסגרת הפגישה, יוערך סוג העור, ידובר  אודות מבנה הפנימי של הסחוסים וכך גם עצמות האף. לאחר בדיקה זו, לרבות ההדמיה, אפשר להבין בדיוק מה הרצונות שלך בפועל ומשם, אפשר להתקדם במטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר. עומדים לפני ניתוח אף עם ציפייה לשינויים? פנו עוד היום אל ד"ר צרפתי והבטיחו לעצמכם הליך בטוח ונכון. 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה