מדוע כדאי לשכור אוהל אבלים בעת השבעה



פטירה של אדם קרוב היא נושא מורכב ולא נעים. בכל נסיבות שלא תהיינה, מוות של מישהו שחשוב לנו מעורר הרבה תחושות. חלק מהתחושות הן כאב ואובדן קשים. לעתים יש גם הקלה מסוימת במקרה שהנפטר התמודד זמן רב עם מחלה קשה. בכל מקרה, פטירה של קרוב תמיד מלווה בצער רב ולעתים גם משתקת את יכולת הפעולה שלנו.

יחצ

למרות זאת, אחד מהדברים הראשונים שעלינו לעשות במקרה כזה הוא להתעסק בסידורים ארציים. מדובר בדברים שצריך לארגן וקשורים לסידורי הקבורה, ללוויה עצמה ולישיבת השבעה שתבוא לאחר מכן. סידורים אלו הם הכרחיים ולעתים מסייעים לנו גם להתמודד עם האבל שלנו ועם תחושת האובדן של האדם הקרוב. עצם זה שישנו הכרח לבצע פעולות מסוימות גורם לכך שלא ניתן להסתגר לגמרי בתוך עצמנו ואנו מתחילים כבר להתמודד.

ישיבת שבעה באוהל אבלים

ישיבת השבעה מצריכה גם הכנה מסוימת. יש להחליט על המקום בו היא תתקיים ולהיערך להגעה של מבקרים רבים. לא תמיד סלון הבית מתאים לאירוח של שבעה, ולא תמיד יש בית פנוי של אחד מהקרובים שמתאים להגעה של אורחים רבים.

 במקרה כזה, כדאי לשקול הקמה של אוהל אבלים. השכרת אוהל לאבלים באשקלון ובכל מקום אחר היא דבר הניתן לעשות ואשר יכול להוות פתרון טוב למדיי לבעיות של מקום ומיקום.

אוהל אבלים המוקם בידי חברה מקצועית יכול לספק מקום רב לאורחים בישיבת השבעה. במקרים בהם הבית צר מלהכיל את זרם המבקרים הגדול שבא לנחם ולהתנחם, סוכת אבלים יכולה לעשות את העבודה.

לשימוש באוהל אבלים יש גם כמה יתרונות נספים. הוא מגיע בדרך כלל עם ציוד נוסף שמקל על האירוח. מדובר בפריטים חשובים כמו שולחנות ארוכים שעליהם ניתן להניח מזון ושתייה. בנוסף הוא מגיע עם כסאות בכמות שתספק מקום ישיבה לכל מי שיגיע לבקר ולנחם. גם פריטים כמו מאווררים, מיחם ואף מקררים קטנים יכולים להיות חלק מהשירות הניתן.

לאנשים רבים לא נוח שהבית שלהם יארח את השבעה. הדבר יכול לנבוע מסיבות רבות, ביניהן הרצון לשמור על הפרטיות של יושבי הבית. האוהל ממוקם מחוץ לבית וברגע שהישיבה לשבעה מסתיימת, כל הפסולת נזרקת ולא מצטברת בבית והאוהל עצמו מתקפל ומסיים את תפקידו.

ישיבה בסוכת אבלים היא דבר נפוץ למדיי בקרב אוכלוסיות שונות, והדבר מכבד גם את הנפטר וגם את האבלים עליו. האוהל שניתן לשכור כיום באמצעות חברות שונות יכול להיות בגודל שיתאים לכמות המבקרים הצפויה. ישנם אוהלים קטנים, בינוניים וגדולים – הכל בהתאם לשטח הפנוי שבו רוצים להקים אותו.

שכירת אוהל אבלים היא דבר שכדאי לשקול בכל מקרה של ישיבת שבעה בה צפויים להגיע מבקרים רבים. האוהל גם משמש כסביבה ניטרלית, ולעיתים הדבר מסייע להתמודדות גם כן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה