מהדרום לצפון – יעד שווה ביקור לתושבי אשקלון



העיר חיפה מתעוררת בעשור האחרון מתנומה ארוכה והיא מציעה מבחר אתרים נפלאים ששווים ביקור לצד עולם קולינרי מרתק ואטרקציות מהשורה הראשונה בישראל.

יחצ

אז אשקלונים – זה הזמן לבקר בחיפה!

העיר חיפה נחשבת אחת הערים הגדולות בישראל עם 300,000 תושבים המתפרשים על שטח נרחב מהים התיכון ועד לרכס הכרמל וחלוקה לשכונות חדשות לצד כאלו שהוקמו לפני עשרות ואף מאות שנים. כל אלו יחדיו יוצרים שטח אורבני מעניין ואטרקטיבי לכל מבקר חיצוני, ולכן גם מקומות בעלי עניין מתפרשים על אזורים נרחבים בכל חלקי העיר חיפה. אתר חדשות חיפה והקריות עזר לנו לרכז עבורכם מספר מוקדי עניין לביקור הבא שלכם בחיפה.

מספר אתרים שחובה לערוך בהם ביקור בחיפה:

הגנים הבהאיים – אחד המקומות שהפכו לסמל של העיר בזכות המבנה הענק עם כיפת הזהב הגדולה והגנים המטופחים של בני הדת הבהאית שהשתכנו בעיר וקבעו בה את מרכזם לפני שנים רבות. הגנים נפרשים לאורך מורדות הר הכרמל על פני קילומטר שלם ומאפשרים כניסה משלושה נקודות שונות לסיור קסום במקום.

המדעתק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל נמצא גם הוא בעיר חיפה ומציע שפע של פעילויות לכל הגילאים, תערוכות, קולנוע רב חושי ואטרקציות מאתגרות לילדים ובני נוער.

הרכבל- עוד סימן היכר של העיר חיפה הם 3 כדורי הרכבל היורד ממצפור סטלה מאריס אל חוף בת גלים ומציע נוף מדהים של כל צפון הארץ תוך כדי תחושת ריחוף שאין שניה לה באף מקום אחר בארץ. במתחם סטלה מאריס תוכלו לבקר במסדר הכרמליתים ובסמך לו תמצאו את מערת אליהו הנביא המקודשת.

בחיפה תמצאו גם מוזיאונים מובילים ששווים ביקור, את שדרות בן גוריון הססגוניות עם שפע המסעדות ושכונות ציוריות כמו ואדי סליב ואחרות. כל אלו לצד האפשרות לצאת מעט מהעיר למסלולי הליכה ברכס הכרמל.

מספר מסעדות ששוות ביקור בחיפה:

תלפיות מסעדת שוק – אחת המסעדות הטובות בחיפה שמזכירה בעיקר את הסטייל והסגנון של מסעדות תל אביביות מובילות עם תפריט שמבוסס ברובו על דגים ומאכלי ים. הכל מוכן טרי עם חומרי גלם משובחים ואין ספק שמדובר במסעדה מהשורה הראשונה בישראל בכלל ובחיפה בפרט.

רולא מסעדה ים תיכונית – ציינו שלא מדובר במסעדה מזרחית כיוון שכאן מדובר על מטבח ערבי אותנטי עם נגיעות מודרניות, סגנון מיוחד ועיצוב מקום מושקע המשרה אווירה נעימה במיוחד. התפריט כולל מנות קבב, בשר ודגים לצד סלטים איכותיים בטעמים קסומים.

שווארמה, פלאפל, חומוס – כן, אנו מדברים על השילוש הקדוש של אוכל ישראלי טעים במיוחד עם מסעדות של עשרות שנים המגישות את המאכלים הפופולאריים הללו ברמה נפלאה והפכו לשם דבר בכל הארץ. את הוויכוח איפה החומוס או השווארמה הכי טובות בעיר (ואולי בארץ) אני אשאיר לאחרים אבל רק אציין את שווארמה חאזן ושווארמה במבינו, את חומוס אבו שאקר וחומוס פרג' וכמובן פלאפל הזקנים ופלאפל מישל...

העיר חיפה שווה ביקור של יומיים לפחות וכדי להיות הכי עדכניים לגבי כל המתרחש בעיר וסביבתה וליהנות מאטרקציות חדשות שיש בחיפה כדאי לבקר באתר חדשות חיפה והקריות במרכז את כל המידע העדכני והרלוונטי לתושבי העיר ומי שמבקרים בה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה