מהם היתרונות הבולטים של השכרת משאיות וכיצד עושים זאת?



בעסקים רבים ברחבי ישראל, השימוש במשאיות הינו חלק בלתי נפרד מהאופן שבו הארגון פועל. בחלק מן המקרים המשאיות אינן מהוות חלק מצי הרכבים הקבוע של העסק, אלא מתבצעת השכרת משאיות באופן יזום על בסיס פרויקטים ולתקופות זמן מסוימות ומוקצבות. ישנם לא מעט יתרונות לדרך התנהלות זו על פני רכישה של משאיות, אך חשוב להבין איך בדיוק העניין הזה פועל ואילו דברים צריך לקחת בחשבון לפני שאתם כמנהלים שוכרים משאית לצורך ביצוע עבודה בחברה שלכם

יחצ

אילו עסקים ייתכן ויבצעו השכרת משאיות?

 

משאיות משמשות מפעלים ועסקים מענפי תעשייה שונים רבים, בישראל ובעולם כולו. קיים מגוון רחב של משאיות אשר מטרתו לתת מענה לכל הצרכים התעשייתיים האפשריים. מסיבה זו גם השכרת משאיות היא אפשריות עבור מגוון של דגמים:

  1. משאיות עם ארגז פתוח או סגור, עם או בלי אפשרות של קירור בתוכו.
  2. משאיות קלות, כבדות או בינוניות, בהתאמה למשקל שהם אמורות לשאת.
  3. מפרטים טכניים שונים, רובוטיים או ידניים, המצריכים בהתאמה גם נהגים בעלי רישיון מותאם המאפשר להם לנהוג במשאית.

עסקים ששוכרים משאיות עושים זאת בעיקר משתי סיבות:

  1. למפעל אין תקציב מספק לרכישה של משאית באופן קבוע ומשתלם למנהלים יותר לשכור את המשאית, מאשר לקנות אותה ולשלם את מאות אלפי השקלים שהיא עשויה לעלות.
  2. המפעל אינו זקוק כלל למשאית באופן קבוע, אלא צריך את "שירותיה" לזמן קצר ולצורך ביצוע פרויקטים שזמנם קצוב. זה יכול להיות בשלב הקמה של פרויקט כאשר יש צורך בשינוע סחורה בכמות מאסיבית ממקום למקום, זה יכול להיות בעונות מסוימות בשנה כשבאחרות אין צורך ועוד סיבות אחרות.

ההתאמה בין סוג המשאיות המושכרות לבין התפקיד שהם אמורות למלא בתוך העבודה במפעל, היא חשובה מאוד. מסיבה זו כדאי לקבל ייעוץ מקצועי מהחברות המציעות השכרת משאיות על מנת להוביל לרכישה או השכרה של משאיות שיתנו את המענה המקצועי הטוב ביותר ויסייעו לביצוע מיטבי של המשימות "המוטלות עליהן".

איך בוחרים את החברה ממנה תתבצע ההשכרה?

 

אין כלל ספק כי רק רכישה או השכרת משאיות מיבואן רשמי, זה הדבר הנכון לעשות. שימוש בכלי רכב תעשייתי יקר ומורכב כל כך, דורש אחריות ויכולת לתת מענה מהיר בזמן תקלה, במידה והיא קורית. הקפידו על כך שהמשאית המושכרת תקבל שירות מלא כאילו היא שלכם ממש, כך שתוכלו לקבל שירות תיקונים יעיל ונוח במוסכי החברה.

ייתכן ועם הזמן כאשר תגלו כי המשאית תורמת רבות ליעילות העבודה במפעלכם, תבחרו לבצע רכישה של משאית חדשה ולצרפה באופן קבוע אל צי הרכבים של החברה. אך מעבר לכך, תוכלו תמיד להוסיף לה "כוח חיזוק" בדמותן של משאיות אחרות שאותן תשכרו, על מנת להגביר את הקצב בזמנים ספציפיים שבהם אתם נדרשים לכך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה