מה זה אילוסטרייטור



תוכנת אילוסטרייטור מבית חברת אדובי שימושית מאוד בעולם העיצוב גרפי אבל לא רק בתחום זה, התוכנה פופולרית מאוד בגלל שעיקר עיסוקה בקווים וצורות, סגנון העבודה באילוסטרייטור הוא סגנון גרפיקה ממוחשבת וקטורית לעומת תוכנות אחרות כמו פוטושופ שהחישוב של התוכנה הוא בפיקסלים

צילום : pixabay

התוכנה נלמדת במסלולי לימודי מעצבים גרפיים וגם בעולם האופנה, נוכל לראות מסביבנו אין ספור עיצובים שנעשו בתוכנת האילוסטרייטור כגון לוגואים מפורסמים או משחקי מחשב שכל הדמויות במשחק נעשו על ידי תוכנת אילוסטרייטור, שימושית מאוד בעולם ההייטק ועיצוב אתרי אינטרנט בתור תוכנה שמייצרת אייקונים שונים.

תוכנה להכנת לוגואים וציורים גרפיים לעולם העסקים

אילוסטרייטור ידידותית ביותר בעולם העיצוב רב תחומי והתוכנה פותחה על ידי חברת אדובי, הכנו במיוחד בשבילכם סרטוני הסבר מה זה בכלל אילוסטרייטור בשיעורי ההסבר תוכלו לראות איך בקלי קלות תוך מספר דקות מבצעים גרפיקה מדהימה כגון עיצוב לוגו או איורים גרפיים. התוכנה משרתת גם את עולם האופנה בתור התוכנה הבלעדית להכנת דגמים במחשב החל מציור של חולצות או שמלות לפני תפירה. התוכנה נלמדת במכללות לעיצוב גרפי או בתי ספר לגרפיקה בתור תוכנה מרכזית ביותר לקריירת המעצבים גרפיים, אילוסטרייטור מאפשרת לבנות תדמית עסקית של עסקים ואת כל המעטפת שעסק חדש צריך אם ניקח לדוגמה מסעדה שצריכה עיצוב ומיתוג חדש אילוסטרייטור תתן את המענה החל מעיצוב הלוגו ועד לעיצוב המפיות או התפריט של המסעדה.

לימודי אילוסטרייטור מקצועיים לעבודה

לימודי אילוסטרייטור מתחילים בלימוד על כל כלי התוכנה בצורה מסודרת החל מעבודה על גרפיקה וקטורית או חיבור של צורות מסוימות לצורות אחרות. ברשות התוכנה כלים רבים ליצירת מניפולציות שונות החל מכלי מעברי הצבעים שבשפה המקצועית נקרא גרדיאנט ועד כלי חיבור צורות עם מעברי צבעים מאש. הממשק של התוכנה הוא באנגלית מאוד פשוטה וגם אם אתם לא שולטים בשפה האנגלית בהחלט תוכלו למצוא בה את כל מה שאתם צריכים, מאוד ידידותית וקלה לתפעול ובסך הכל עובדת בצורה הגיונית מאוד.

שימושים שונים בעולם העיצוב גרפי עם אילוסטרייטור

כמו שאמרנו קודם אילוסטרייטור לא שייכת רק למעצבים גרפיים, נוכל לראות ציירים שמאיירים גרפיקות לעולם ספרי ילדים או ציורים ואיורים לעולם העסקים בשיתוף פעולה עם מעצבים גרפיים. מעצבי הגרפיקה יזמינו לוגו מאוייר על פי קונספט ודרישה של לקוחות מהציירים או עוד דוגמאות שונות מעולם האדריכלות ששרטטים מעדיפים לעבוד עם התוכנה בשיתוף פעולה עם תוכנות שרטוט או תלת מימד אחרות. התוכנה מאוד ידידותית בגלל שהיא משתלבת נהדר עם תוכנות וקטוריות אחרות. אם אתם אוהבים לצייר או עיטורי גרפיקה בהחלט תמצאו באילוסטרייטור את כל מה שתרצו מבחינה עיצובית.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה