מה לעשות עם הילדים כשגשום בחוץ?



תמיד כיף לדעת שיש גשם ותמיד כיף לילדים לנעול מגפיים ולצאת החוצה עם מטרייה, אך מצד שני לנו ההורים פחות כיף לחשוב כיצד הילדים יחזרו הביתה ספוגי מים ועל הדרך יחטפו צינון. אז לאן בכול זאת יוצאים כאשר בחוץ קר וגשום? יש לנו כמה רעיונות עבורכם ומראש נציין שמוטב לוודא ששני הצדדים יוצאים מרוצים, כי גם לנו ההורים מגיע לעשות דברים שאנחנו אוהבים

PIXABAY

מקום אחד שיש בו הכול

מי שהמציא את הקניון לא פחות מגאון, וזאת כי לא רק מדובר במתחם מלא בחנויות, אלא בין היתר מדובר במתחם מקורה שכולל חנייה צמודה ושלא פעם מציע הפעלות לילדים, קרי הצגות ופינות יצירה. מכאן שניתן באותה הפעם הן להשלים קניות והן לאפשר לילדים לפרוק אנרגיה, הן לאכול ארוחת צהריים והן לבלות עם הילדים זמן איכות. אי לכך נמליץ לנצל את ימי החורף עבור ביקור בשלל חנויות באזור השרון, חנויות שלצדן תמצאו משחקיות, ג'ימבורי וכדומה.

זמן תרבות

כבר הרבה זמן שאתם מבקשים לקחת את הילדים לתערוכה מסוימת, כבר הרבה זמן שאתם מבקשים לקפוץ עם הילדים לספרייה העירונית ולחשוף אותם לעולם מרתק של ספרים שניתן להשאיל, כבר הרבה זמן שאתם מבקשים לקחת את הילדים למוזיאון כזה או אחר, כבר הרבה זמן שאתם מחפשים הזדמנות לצאת כולם ביחד לאירוע תרבותי? ובכן אין כמו ימי הגשם בכדי ל'קפוץ" למוקד תרבות ולגלות שבכיף אפשרי להעביר בו מספר שעות, וזאת מבלי להיות צמודים למסך ומבלי להתרוצץ. מכאן שאם חיפשתם תירוץ, הרי שימים אלו בהחלט עשויים להתאים.

מאחדים כוחות

ממש רוצים לצאת מהבית אך בחוץ גשום? זה הזמן לבחון מי חבר אמתי ובין היתר גם יש לו ילדים בגיל של הילדים שלכם. הרעיון הוא ללכת לבית אחר, וזאת כי ילדים אוהבים לשנות סביבה, וכך אתם תזכו לזמן איכות (אומנם מקוטע בשל הילדים) עם חבר שזמן רב לא ראיתם. על מנת להשלים את הקונספט מוטב לתכנן ביחד ארוחת ערב, וכיוון שאתם הצד שיוזם, יהיה נחמד אם תתרמו, למשל תביאו בצק לפיצה וביחד עם הילדים תרדדו ותוסיפו תוספות. מכאן שכל הצדדים ייצאו מרוצים, ולבסוף רק יישאר להגיע הביתה, לעבור במקלחת וללכת לישון.

נכנסים לאווירה

גשום בחוץ ואתם מבקשים להלהיב את הילדים להישאר בבית? יש מגוון דרכים לעשות זאת: ראשית ניתן להכין לכולם שוקו חם ולשים סרט משפחתי, שנית ניתן לצלות מרשמלו ולעשות ביחד עבודת יצירה בנושא הגשם, שלישית ניתן להחליט שמכינים הצגה משפחתית בהתאם לסיפור ילדים שנוגע לגשם ואף ניתן להוציא משחק חברה שדורש הרבה זמן (למשל מונופול או פאזל גדול) ופשוט לשבת ביחד בסלון ולשחק.

קופצים בשלוליות

מה עכשיו? רק לקוות שבאמת יהיה חורף גשום ואף לוודא שאכן יש לכם ולילדים מעיל, מגפיים ומטרייה, כי גם אם תבחרו באופציה כזו או אחרת, היו בטוחים שמתישהו הילדים יכריחו אותכם לצאת ביחד עימם לטיול שלוליות.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה