מה משפיע על העלות של חיפוי זכוכית למטבח?



חיפוי זכוכית למטבח הינו חיפוי עכשווי, יוקרתי אשר מורכב מחזות סגנונית אשר הנכם בעצמכם מבצעים בחירה. במקביל לכך העלות שלו רבה יותר לעומת חיפוי שונה.

יחצ

מה משפיע על העלות של חיפוי זכוכית למטבח?

חיפוי זכוכית למטבח הוא החיפוי בעל העלות הכי רבה לעומת חיפוי שונה, כמו למשל – קרמיקה, גוון או לחלופין אבן. במקביל לכך, חיפוי זה מעניק חזות אקסקלוסיבית רבה והסגולה הרבה שלו הינה ההיתכנות של הלימה שלו למטבח ולסגנון הפרטי שלכם. את חיפוי הזכוכית אפשר לצבוע בכל גוון שהוא ולהדפיס על גביו כל טקסטורה אשר בה הנכם מעוניינים. הוא אף פשוט לכדי אחזקה ולכדי ניקיון – אינו נותר על גביו אדים של שמן, הוא לא מורכב מחריץ,  זיהום זעיר אינו נדחק אל פאותיו וניתן בקלות לנקות אותו על ידי מטלית או על ידי מגבון לח.  המעלה הגדולה אשר קיים בו הינה גם זו אשר משפיעה רובה ככולה על העלות שלו – הסגנון. ככל הסגנון אשר בו תבצעו בחירה עבור חיפוי הזכוכית שלכם עשוי להיות יותר מסובך, כך תידרשו להוציא עליו עלות יותר גבוהה.

מה הם הסוגים השונים של חיפוי זכוכית למטבח?

  • חיפוי על ידי זכוכית אקסטרה קליר – הינה זכוכית אשר עברה פרוצדורה אשר כוללת בתוכה הוצאה של עופרת ובשל כל כך היא שקופה בוודאות.
  • חיפוי על ידי זכוכית בגוון – חלופה אחת הינה צביעה של החיפוי של הזכוכית בגון חלק וכן הומוגני, בלי טקסטורה או דוגמה כל שהיא. זו היא אלטרנטיבה עבור מי בינכם אשר רוצה חזות עכשווית, אסתטית ואף יוקרתית במידת מה. אפשר לבצע בחירה בכל גוון, בהתאם לקשת הגוונים אשר תוענק לכם על ידי הזגג והגוון הינו גוון שריד אשר לא מתבלה בטווח הרחוק.
  • חיפוי על ידי זכוכית שקופה – הינה לעומת השם שלא, לא ממש שקופה, בשל כך כי בקרבה נמצאת עופרת, מה שמביא לידי הגוון שלה להיראות קמעה ירוק. עליכם לתת את הדעה שלכם כאשר הנכם מעוניינים לצבוע חיפוי זה, כי הצבע שלו ישתנה
  • חיפוי על ידי זכוכית בהדפסה – על גבי חיפוי זכוכית עבור המטבח שלכם אפשר לערוך הדפסה של מרקם, תמונה וגם טקסטורה ולמעשה, ככל אשר חפצה הנפש שלכם. התמונה קיימת ברקע של זכוכית ובשל זאת הינה אף שרידה עבור שינוי של כל טמפרטורה ורטיבוצ ולא תשתנה בשנים הבאות.

העלות של חיפוי זכוכית למטבח -

העלות תשתנה על פי הסגנון של הזכוכית, הווה אומר – הדפסה של חיפוי תהיה כרוכה בעלות יותר גבוהה מחיפוי של זכויות בגוון הומוגני וחלק.

עלות של חיפוי זכוכית למטבח בגוון – בין שבע מאות לבין תשע מאות ₪ עבור מטר רץ ובין אלף ומאה לבין אלף שלוש מאות ₪ עבור מטר מרובע. העלות של חיפוי זכוכית למטבח בהדפסה דיגיטלית – בין תשע מאות לבין אלף ומאה ₪ עבור מטר רץ ובין אלף מאה ושלוש מאות לבין אלף ושמונה מאות ₪ עבור מטר מרובע.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה