מכירת מטבעות זהב 21 קראט



יש לכם מטבעות זהב? כאן תלמדו כל מה שחשוב לדעת על מכירת מטבעות זהב 21 קראט!

מטבעות עתיקים

הערך שבזהב

הזהב לא סתם נחשב למתכת יקרה! מעבר למראה הנוצץ שלו, הוא גם בעל תכונות ייחודיות, שהופכות אותו למבוקש בתחומים רבים החל מתכשיטים, דרך רפואת שיניים ועד לטכנולוגיה. זאת, בעיקר בזכות היותו רך וקל לעיצוב. זוהי רק אחת הסיבות לכך, שהוא תמיד מבוקש ולכן הערך שלו היה גבוה מאז ומעולם וכך הוא גם נשאר ואין סיבה נראית לעין, שערכו ירד משמעותית לפחות בעשורים הקרובים.

על מטבעות הזהב

היות שהזהב הינו בעל ערך רב, נהוג מאז ומעולם לייצר ממנו מטבעות והיות שכך, ישנו ביקוש הולך וגדל למטבעות זהב ישנים על בעיקר על ידי אספנים. יחד עם זאת חשוב לזכור, שהיות שלמטבעות הזהב יש ערך רב, קיימים גם זיופים רבים ולכן, לפני מכירת מטבעות זהב 21 קראט או כל מטבעות זהב אחרים, חשוב לוודא את מקוריות המטבעות על מנת שאפשר יהיה להעריך את השווי האמיתי שלהם.

הערכה של מטבע זהב

כדי לבצע הערכה של מטבע זהב יש להתייחס למספר פרמטרים. לדוגמה, מטבע ששימש למסחר ודאי נשחק עם השימוש בו ולכן ערכו יהיה נמוך יותר מאשר מטבע שלא היה מעולם בשימוש. יחד עם זאת, ככל שהמטבע נדיר יותר, כך ערכו יהיה גבוה יותר, גם אם הוא היה בשימוש רב ונשחק מאוד.

בנוסף, קיים גם מדד שנקרא סולם שלדון, על שם ממציאו – ויליאם שלדון. סולם זה נועד להעריך באופן מדויק יותר את שווי מטבעות הזהב והוא נע בין 0-70 כאשר 70 הוא הערך הגבוה ביותר של המטבע.

תהליך מכירת מטבעות זהב 21 קראט

התהליך של מכירת מטבעות זהב 21 קראט מתחיל בהערכת השווי של המטבעות. כדי לבצע הערכה מדויקת של שווי המטבעות שברשותכם יש להגיע לפגישה עם קונה מטבעות זהב. במהלך הפגישה תתבצע ההערכה לפי איכות המטבעות, השכיחות שלהם ומידת הביקוש שלהם. לאחר ביצוע ההערכה תינתן על ידי הקונה הצעת מחיר ובמידה ותבחרו למכור את המטבעות שלכם, תקבלו באופן מידי כסף מזומן תמורתם ומסמכים לתיעוד ואישור העסקה שבוצעה.

עוד דברים שאפשר למכור

חשוב לדעת, שתהליך מכירת מטבעות זהב 21 קראט אמנם שונה מעט מהתהליך של מכירת זהב בצורות אחרות, אבל בהחלט ניתן למכור זהב בכל צורותיו! בין אם יש ברשותכם מטילי זהב, תכשיטים מזהב, שיני זהב או זהב בכל צורה אחרת, תוכלו למכור גם אותם.

ההבדל העיקרי בין מכירת מטבעות זהב עתיקים לבין מכירת זהב בצורות אחרות הוא, שזהב בצורותיו האחרות לא מיועד לאספנות בדרך כלל ולכן שכיחותו איננה חשובה באותה המידה והמדדים שלפיהם ניתנת הצעת המחיר הוא טוהר הזהב ומשקלו.

אצלנו במרכז ליהלומים בבורסה ברמת גן אנו נותנים שירות של קניית זהב, יהלומים וכלי כסף.

כמו כן אנו מבצעים גם שירות של משכון זהב, יהלומים וכלי כסף כהלוואה.

ניתן ליצור קשר ב 077-441-7808 או באתרנו https://Diamond-Center.co.i

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה