מלונות איכותיים באילת



מוכרת ומתחדשת, אין כמו חופשת קיץ באילת

pixabay

העיר הדרומית ביותר בארץ עברה שינויים גדולים. במקור, הייתה איילת עיר פריפרית שקטה ונעימה, אשר האטרקציה העיקרית בה הייתה ישיבה שקטה על שפת הים. לאט לאט, החלה להיבנות באילת אימפריה תיירותית של ממש, הכוללת ריכוז מלונות מעולים, טיילת, ועוד שלל אטרקציות.

בשנים האחרונות החלה תנופת הפיתוח להתחדש. בעיר נחנכה המזרקה הגדולה ביותר במזרח התיכון, הוקמו מלונות חדשים, בשדה התעופה החדיש הביא לעיר תיירים מכל רחבי העולם. אין ספק שכאשר חושבים על חופשות בארץ, חובה לחשוב על ביקור באילת, בין אם במלון ותיק כמו מלכת שבא או באחד המלונות הקטנים החדשים יותר.

לאילו מלונות בעיר יש אטרקציה ייחודית

התחרות העזה עם האפשרות לחופשות בטאבה או בעקבה על התיירים הזרים הובילו לתנופת פיתוח של המלונות בעיר. חלק מהמלונות בחרו לשפר את חווית הביקור בהם על ידי אטרקציה שונה ומיוחדת, אשר תבליט אותם מהשאר.

המלונות האיכותיים והמשתלמים ביותר באילת המציעים אטרקציות ייחודיות כוללים את:

  • מלכת שבא: למלון מלכת שבא שם ידוע ומוכר בציבור הישראלי. מדובר באחד המלונות היפים והמפנקים ביותר בעיר, אשר הפאר וההדר שלו ייגרמו לכל אורח להרגיש כמו מלך. החוויה במלון היא מושלמת כמו שהיא, אך כדי לשדרג אותה אף יותר, יש במלון קניון פרטי שלם המיועד לאורחי המלון בלבד.
  • מלון הרודס: מלון הרודס המהודר מספק חווית לינה מושלמת יחד עם ניקיון עוצר נשימה. האטרקציה במלון הזה שמורה לטיולים לזוגות או יחידים, והיא אזור למבוגרים בלבד. אזור זה נועד לאפשר לנפוש בשקט, בלי רעש ובלגן של ילדים.
  • מלון אגמים: אמרתם אטרקציה ייחודית באילת אמרתם מלון אגמים. הבריכה של המלון מתפתלת כמו נחל אל מול מרפסות החדרים בקומה התחתונה, אשר מתחבר בסופו אל הבריכה הראשית. על גדול הבריכה שלל מיטות שיזוף ופינות ישיבה יפיפיות.
  • אורכידאה: שונה ממלונות כמו מלכת שבא אשר בנויים כארמון, אורכידאה בנוי כמו כפר תאילנדי. העיצוב הוא בהשראה אוריינטלית אשר תעניק לכם חוויה שונה מהמלונות האחרים בעיר, כאשר החוף הדרומי המבודד והמלא שוניות הוא אטרקציה ייחודית נוספת.
  • לאונרדו קלאב אילת: האטרקציה הייחודית של המלון היא העובדה שהוא מעניק לנו חווית הכול כלול כמו בטורקיה או באיי יוון. בנוסף, המלון מכיל בתוכו פארק מים שלם לבילוי מהנה עם הילדים.  

למה לבוא לאילת בקיץ

אילת היא המקום המושלם להעביר בו את ימי הקיץ החמים. אחוזי הלחות הנמוכים הופכים את הקיץ באילת לנעים בהרבה מזה במרכז הארץ. בנוסף, חופים עוצרי הנשימה והבריכות במלונות יהפכו את חווית הביקור שלכם לצוננת ונעימה. חיי הלילה והיום בעיר בתקופת הקיץ עוברים שדרוג משמעותי, והעיר מארחת שלל הופעות תרבות מכל רחבי העולם. בקיצור, דילים באילת בתקופת הקיץ יעניקו לכם את החופשה המושלמת.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה