מעצבים את הבית מחדש? תחשבו גם על התקרה



הבית של כל אחד מאתנו הוא המקום הפרטי והאישי ששייך רק לנו. נוסף על כך, הבית הוא המקום בו כל המשפחה נמצאת במהלך רוב שעות היום, ובו מתרחשים דברים מיוחדים, נעימים וכיפיים במיוחד. לכל אחד יש הלך רוח שונה בביתו, וזאת בהתאם לאופיו, אישיותו והעדפותיו של כל אחד. לכן, כל בית מעוצב בצורה אחרת ושונה לחלוטין בהתאם לבחירה אישית. יש כאלו שאוהבים את המראה הנקי והמסודר באופן קבוע, כך שהבית שלהם יהיה מעוצב עם כמה שפחות אלמנטים או פריטי עיצוב שונים וגם צבעי הבסיס יהיו בהירים ורגועים

pixabay

לעומת זאת, ישנם אנשים שדווקא יעדיפו להקנות לבית את המראה החמים, הביתי והמזמין ולכן לא יוותרו על הצבת כמה שיותר פריטי עיצוב ואלמנטים שונים בכל חללי הבית, כולל צבעי בסיס של הקירות או המטבח בצבעים חמים וכהים להדגשת החמימות שמאפיינת את הבית שלהם.

טרנד חדש: תקרה נמוכה

משום שענייני העיצוב של הבית משתנים ואינם קבועים אצל כולם, מעצבי פנים רבים דואגים לבצע את פעולות העיצוב והשיפוץ של הבית בהתאם לדרישה של כל לקוח והתאמה לאווירה השוררת בבית. אחד מהטרנדים החמים ביותר בתחום העיצוב בזמן האחרון הוא ביצוע הנמכה של תקרה. ניתן להתאים עיצוב זה לכל בית, ובהתאם לאופי הכללי שהבית משדר.

סוגי הנמכה של תקרה הקיימים היום

עולם העיצוב דינמי ומשתנה לנגד עינינו ללא הרף. בכל שנה ישנם טרנדים חדשים ובולטים בתחום העיצוב, כך שבזמן האחרון תחום הנמכת התקרה הפך להיות הדבר החם ביותר בכל הנוגע לעיצוב הבית. קיימים סוגים שונים של הנמכות תקרה לבית:

  • הנמכת תקרה לצורך אסתטיקה ועיצוב דקורטיבי – פעולת הנמכת תקרה לבית מעניקה לחלל בו מתבצעת ההנמכה מראה ייחודי ויוקרתי, המבליט את עיצוב אותו חלל וכך מעניק אווירה שונה ומיוחדת לכל הבית. באמצעות הנמכת התקרה ניתן לבצע באופן מהיר ופשוט שינוי במבנה הכללי של החלל, וכך להוסיף עניין וייחוד מבחינה עיצובית. לרוב הנמכת תקרה מטעמי עיצבו מלווה גם בהתקנת גופי תאורה מיוחדים, כך שהם מוצמדים לתקרה שהונמכה ומשווים לכל החלל מראה מרהיב אף יותר.
  • הנמכת תקרה לצורך פרקטי – ישנם מקרים בהם ביצוע הנמכת התקרה נדרשת מתוך הכרח ולא בחירה. לדוגמה כאשר מדובר בהתקנה של מזגן מיני מרכזי שיגיע לכל חללי הבית, ההתקנה כרוכה בהעברת צינורות וחוטי חשמל רבים בתקרה של הבית לצורך התקנה של המזגן. במקרה הזה כאשר המזגן יושב בתקרה של הבית, הדבר פוגם בנראות הבית באופן מהותי. לכן באמצעות הנמכת תקרה ניתן להסתיר באופן פשוט ומהיר את אותן תשתיות של המזגן המרכזי, ובכך להעניק לכל הבית מראה מיוחד ומעוצב יותר.

הנמכת תקרה לכל חלל בבית

הנמכת התקרה ניתנת לביצוע בכל אחד מחללי הבית. בין אם מדובר על חלל גדול ומרכזי כמו סלון, ואף חלל קטן כמו אמבטיה. הנמכת התקרה מבוצעת לרוב באמצעות גבס, אך ישנם מקרים בהם אנשים בוחרים לשלב חומרי גלם אחרים בביצוע ההנמכה כמו עץ או זכוכית.

הנמכת תקרה באמצעות גבס היא השיטה הנפוצה והפשוטה ביותר לביצוע העבודה. באמצעות התקנה של לוחות גבס בחלל בו מעוניינים לבצע את ההנמכה, ניתן לבצע בקלות את הפעולה וללא לכלוך ועבודה ארוכה כמו שנהוג בדרך כלל בעבודת עיצוב הבית.

שירותי הנמכת תקרה

ניתן למצוא חברות רבות המציעות ביצוע עבודת הנמכת תקרה באמצעות גבס, או כל חומר אחר. מומלץ לבחור בחברה מקצועית ואיכותית שתעניק גם שירותי צביעת תקרה כחלק מעבודות הנמכת התקרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה