משכנתא חוץ בנקאית - כל מה שצריך לדעת



מי שעומד לפני רכישת דירה, בוודאי יודע עד כמה רכישת דירה היא עניין מורכב, החל מגיוס הון עצמי מתאים לקבלת משכנתא, עד לקבלת כלל האישורים הדרושים מהבנק אשר נועדו לאשר קבלת ההלוואה הענקית שנועדה לרכישת דירv

Depositphotos

חשוב לדעת כי מי שנמצא בתהליך, עליו לשלם מיסי רכישה, תשלומים לעורך דין, לשמאי ושאר הוצאות גדולות.

נוסף לכך, לעיתים, מי שנמצא לפני רכישת דירה ופונה לבנק על מנת לקבל משכנתא, נתקל בסירוב מהבנק וזאת בשל מגוון משתנים, כמו: חשבון בנק מוגבל, העדר הכנסות קבועות אל החשבון, עיקולים, או העדר הון עצמי מספיק לקבלת משכנתא.

אז מה עושים? קבלת משכנתא חוץ בנקאית יכולה להיות התשובה!

מי שנדחה על ידי הבנק ואינו יכול לקבל אישור עקרוני לקבלת הלוואה לרכישת דירה, חשוב שיפנה אל חברות חוץ בנקאיות (לגיטימיות כמובן) אשר יכולות לסייע בתהליך.

בכל הנוגע למשמעותו של אישור עקרוני לקבלת משכנתא מהבנק, מדובר באישור התקף לתקופה של 24 ימים. האישור נועד כדי לאפשר ללווה לקיים את התהליך תוך הצגת הון עצמי ראוי תוך 24 ימים. במידה והלווה לא הצליח לבצע את התהליך, הבנק יכול להסיר את האישור ולבטל את האישור העקרוני לקבלת משכנתא.

מדוע כדאי לפנות אל חברות חוץ בנקאיות?

חברות חוץ בנקאיות מבינות את הקשיים בהם עומדים לווים ורוכשי דירות והן מציעות קבלת מימון לרכישת דירה - מה שיכול להתאים עבור גיוס הון עצמי מתאים (כדי לרכוש דירה יש לצבור ולספק הון עצמי של 25 אחוזים לפחות מערכה של הדירה), בעוד שחברות אלה יכולות להעניק משכנתא חוץ בנקאית.

חשוב לדעת כי חברות חוץ בנקאיות טובות ייסעו לכם גם בייעוץ אודות מסלולי המשכנתא אשר מוצעים לכם מהבנק וגם יקנו לכם עזרה בבחירת המסלול המתאים ביותר. בכך תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים בעת העסקה!

כיצד בוחרים משכנתא חוץ בנקאית?

חוקיות – בחרו חברת הלוואות חוץ בנקאיות ומשכנתאות לגיטימית בלבד, שכן בתחומים אלה ישנן "חברות" או אנשים שפועלים בתחום ההלוואות בשוק האפור ושלא כחוק. לכן יש לפעול בחכמה ולוודא כי החברה חוקית ולגיטימית.

תנאים - עיינו בתנאים לקבלת ההלוואה בעיון רב, תוך שאתם בודקים מהם התנאים לקבלת משכנתא לרכישת דירה.

ייעוץ - בחרו חברה בה יועצים פיננסיים מקצועיים שיכולים לאפשר לכם את התאמת המסלול הנכון ביותר עבורכם.

ריביות השוו בין ריביות המציעות לכם חברות חוץ בנקאיות עבור הלוואה לרכישת דירה.

התאמה – בחרו את החברה המתאימה לכם מכל הבחינות וסמכו על האינטואיציות שלכם. בכך תוכלו לעשות צעד נוסף וחשוב עבור רכישת דירה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה