נדל"ן – השקעה יציבה ומבוססת לאורך זמן



מעבר דירה הוא דבר לא פשוט כלל. לאחר אין סוף התרוצצויות וחיפושים אחר הדירה האידיאלית, צריך לנסות להתמקח מעט על התשלום החודשי, וגם לקוות שלא יצוץ פתאום ליקוי כזה או אחר מיד לאחר הכניסה לדירה. בנוסף על כך, יש כמובן גם את כל הסידורים שיש לעשות לצורך המעבר, מציאת מוביל אמין ומקצועי ולא יקר, מציאת ארגזים ואריזת כל הציוד שיש בבית שהם כל החיים שלכם שפשוט נכנסים אל כמה ארגזים, וגם לא נשכח את הריהוט שיש לקחת בחשבון – האם הריהוט שיש ברשותנו ייכנס אל הדירה אליה אנו עוברים?

צילום pixabay

מפסיקים לשלם שכירות חודשית

כל דייר המתגורר בשכירות מרגיש כי בכל חודש כאשר נגבה ממנו התשלום החודשי, הוא משלם יותר מדי על הדירה הקטנה בה הוא מתגורר. כי הרי בסופו של דבר לאחר שנה שלמה של תשלום שכירות חודשית, סך התשלומים מסתכמים בעשרות אלפי שקלים שפשוט "הלכו לפח". ונוסף על כך לאחר השנה הזו, לרוב יש צורך לחפש דירה אחרת להתגורר בה ולקוות שלא לשם סכום חודשי גבוה יותר.

זוהי הסיבה מדוע אנשים רבים, ובעיקר זוגות צעירים, מחליטים לשים סוף לתשלום השכירות החודשית ופשוט לרכוש לעצמם בית שיהיה שלהם.

השקעה גדולה שמחזירה את עצמה

רכישה של בית זה כמובן דבר גדול במיוחד. מדובר בסכום כסף שמסתכם במיליוני שקלים, שלרוב האנשים אין את הכסף הזמין הזה בבנק. ולכן יש אפשרות למימון הרכישה באמצעות לקיחת משכנתא מהבנק. מדובר כמובן בהלוואה לכל דבר, כך שאותו בנק מרוויח ריבית יפה מאוד על המשכנתא שלוקחים.

אך חשוב לזכור כי אותו תשלום גדול יהיה בסופו של דבר השקעה שתחזיר את עצמה. כמובן לא מיד, אלא במרוצת השנים. אך הידיעה כי לאחר כמה עשרות שנים נסיים את תשלומי המשכנתא וגם יהיה לנו בית משלנו – אין ספק כי דבר זה עדיף על פני תשלום שכירות חודשית ללא מטרה וסוף.

להיות חופשי ומאושר

לרוב אותם זוגות צעירים שמחפשים לרכוש את הבית שלהם יעדיפו לבחור בפרויקטים חדשים שנבנים, כמו אצל צרפתי – חברת בניה. פרויקטים אלו נבנים לרוב בערים מרכזיות ושוקקות חיים, כך שזהו דבר אידיאלי עבור זוגות צעירים שרק התחילו את חייהם.

נוסף על כך, כאשר זוגות רוכשים בית שיהיה שלהם, הם חופשיים לבצע בבית ככל העולה על רוחם. גם אם זה אומר לרכוש בית במחיר אטרקטיבי במיוחד, אך ללא מטבח גדול ומרווח כמו שחלמו עליו. כי תמיד אפשר לבצע שיפוצים ולעצב את הדירה לפי הטעם האישי. זאת מכיוון שכך הם לא יפספסו את המחיר המיוחד על הבית, וגם הם יוכלו לבצע שינוי ושדרוג למטבח הקיים לאחר הרכישה. בסופו של דבר, זו תהיה רכישה משתלמת וכדאית במיוחד עבורם, מבחינת חסכון כספי וגם העיצוב והמראה אותו הם רצו בביתם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה