הוא מהיר, הוא יציב, הוא נוח ואפשר להתנייד אתו ממקום למקום בקלות. ניחשתם נכון, זהו מיני סגווי. הסגווי (או בעברית "רכינוע") הוא כלי רכב לכל דבר ועניין, כך שתוכלו לראות אנשים שרוכבים עליו לא רק בימי גיבוש וכיף, אלא גם בדרך לעבודה. ואכן, לכלי רכב זה יש כמה יתרונות משמעותיים שכדאי להכיר.

צילום pixabay

מיני סגווי – כל היתרונות

עדיין אין לכם מיני סגווי? זה הזמן להתעניין ברכישת אחד. כי אלה כמה יתרונות של הסגווי שכדאי להכיר מקרוב:

  • חוסכים בדלק – הסגווי פועל על טעינה חשמלית, ולכן אינכם צריכים לבזבז דלק כאשר אתם נוסעים עליו. בעקבות זאת, הסגווי גם ידידותי לסביבה. המנוע החשמלי שלו אינו פולט גזים רעילים ובכך הוא מסייע לנו בשמירה על אוויר נקי יותר.
  • תחזוקה בסיסית – הסגווי אינו זקוק לתחזוקה מתמדת כמו כלי רכב אחרים דוגמת אופניים חשמליים או הרכב הפרטי. עמידותו של הסגווי גבוהה מאוד, ועל כן הוא זקוק לתיקונים קלים מדי פעם בפעם.
  • פתרון טוב לבעלי מוגבלויות – מדובר בכלי תחבורה נוח עבור אנשים הסובלים ממחלות כמו דלקות פרקים, עקמת ועוד. אנשים אלה מתקשים לשמור על איזון הגוף ולנוע בקלות רבה יותר.
  • שומרים על יציבה נכונה – כדי לנהוג במיני סגווי, יש צורך לשמור על גב זקוף. בדרך זו הנהיגה מסייעת לשפר את היציבה.

נהיגה בטוחה בסגווי

הסגווי הוא כלי תחבורה נוח ויעיל, אבל כדי למקסם את השימוש בו, חשוב לשמור על כללי הבטיחות. הנהיגה בכלי רכב זה מיועדת לבני 16 ומעלה בלבד. לפי החוק, ניתן לנהוג בכלי הרכב רק מגיל זה. חשוב לנסוע בסגווי רק במקומות עבור הולכי רגל, כלומר שדרות, שבילים, מדרכות וכדומה. כדי להימנע מתאונות, חשוב להימנע מנסיעה בכבישים. כמו כן, לנסיעה בטוחה בלילה יש צורך ללבוש בגדים מחזירי אור ולשים לב לעוברים והשבים ברחובות.

יוצאים לטיול בסגווי

טיולי סגווי משותפים מתאימים למגוון רחב אירועים. תוכלו לנסוע על גבי הסגווי שלכם או לשכור סגווי. לדוגמה, הסגווי מתאים לאירועים כמו ימי גיבוש. כי כשהעובדים והמנהלים נוסעים יחדיו על כלי התחבורה המרתק הזה, אפשר לשבור את הקרח באמצעות נסיעה משותפת. כמו כן, טיולי סגווי מתאימים לכל מי שרוצה לחגוג יום הולדת בדרך מיוחדת. במקום לשבת שוב בבית הקפה השכונתי ולהזמין קפוצ'ינו, אפשר לעלות על הסגווי ולנסוע ברחבי העיר.

איך בוחרים מיני סגווי

מעוניינים לבחור לעצמכם מיני סגווי איכותי? הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לחברה אמינה ומקצועית שמספקת כלי רכב חשמליים. חשוב לבדוק שהחברה פועלת לפי התקנים ומציעה ביטוח למכשירים. מעבר לכך, לא יזיק לכם לקבל הדרכה על השימוש בסגווי ולשים לב לכל כללי הזהירות. דבר שני, כדאי לאסוף המלצות על החברה שממנה אתם קונים את הסגווי מחברים, קרובי משפחה או חברים בקבוצות וואטסאפ.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה